Сабақтың басы
7мин
|
Оқушылармен
сәлемдесу,
түгендеу,
сабаққа
дайындықтарын
тексеру.
Функциялар
арқылы
топқа
өлу
Үй тапсырмасын
тексеремін.
|
Бүгінгі сабақ
бойынша өзара бір-біріне жақсы тілектерін білдіреді, функциялар
бойынша топқа бөлінеді.
Оқушылар үй
тапсырмасын өзара дәптер алмастырып
«+», «-» арқылы
тесереді.
«Ойланайық» графикалық органайзер тәсілі
арқылы өтілген материялдарын
қайталау
( a + b
)2 =
|
|
(a -
b)2 =
|
a3 -
b3 =
|
(a-b)3=
|
a3 +
b3 =
|
(a+b)3=
|
a2 –
b2 =
|
ҚБ:
Тақтадағы жауаппен «+» және
«-» арқылы тексереді.
|
Оқушылардың
белсенділіген байланысты
бағаланады.
«жарайсың!»,
«тамаша!», «керемет!»
«өз жауабыңа сенімді
бол!»т.б
|
Слайд1
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
13мин
12мин
|
Жұптық
жұмыс:
Жұптық жұмыс:
«Көршіңмен бөліс!»
әдісі.
Топтық жұмыс:
«Конверттегі есеп»
Жеке жұмыс «joyteka»
платформасы арқылы орындайды
|
Жұптарға жұптық
тапсырмалар беріледі, жұптар
тапсырмаларын
бір-бірімен ой
бөлісе отырып орындайды.
Теңдеуді
шешіңіздер: Көбейткішке
жікте:
-
;
x2-25=
-
;
x2-4=
-
;
36-x2=
-
;
1-x2=
-
;
x2-49=
-
;
x2-0,04
-
x2-1,21=
-
2,25=0;
x2-2,25=
Барлық жұптар
орындалып болған тапсырмаларын,
learningApps.org
программасын қолдану арқылы есептің
берлісімен жауабын
жұптастырады, жасылмен
көрсетілсе
дұрыс, қызылмен
көрсетілсе қате екендігіне көз
жеткізеді.
Есептің шығарылу
жолдарын жұптар өзара
дәптерлерін
алмастыру арқылы, ал
қате болған есепті тақта арқылы
тексереді.
Топтық жұмыс: «Ойлан,
бірік, бөліс» әдісі. Топтарға «Тарсия ойыны» арқылы
тапсырмалар беріледі, әр топ белсенді түрде бірлесіп тапсырмаларын
орындайды, талқылайды, ойынның ережесін өздері түсініп, бірінші
және екінші топта шеңбер, үшінші және төртінші топта көпбұрыш
шығатын фигураны дұрыс құрап шығарады.
-
Көбейткіштерге
жіктеңдер:
-
81x2-64
-
27x3+125
-
4x4-y6
-
Тепе-теңдікті
дәлелдеңдер:
-
(x-1)(x+1)(x2+1)(x4+1)=x8-1
-
6(1+7)(1+72)(1+74)-78=-1
Топтар тапсырмаларын
1 алмастырып
тексереді.
Жеке жұмыс « Кім
мықты!» әдісі спиральды оқыту бойынша
тапсырмалар беріледі, нәтижесінде сабақ мақсатының қаншалықты
орындалғаны анықталады. Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар
беріледі.
-
Көбейтіндіні
көпмүшеге келтіріңдер.
(k-5)(k2+5k+25)
-
Өрнекті
ықшамдаңдар.
y3+(7+y)(49-7y+y2)
-
Тепе-теңдікті
дәлелдеңдер
91x3-(3x-4)(9x2+12x+16)-(3+4x)(9-12x+16x2)=37
Үш деңгейлік тапсырманы толық,
орындаған оқушыны өзім тексеремін, бағалау парағына сәйкес балын
қоямын. Олар екі және бір тапсырманы орындаған оқушылардың
тапсырмаларын тексереді, бағалау парағына сәйкес балдарын жазады,
нәтижесінде саралаудың деңгейлік тапсырмалары орындалып, қате
шығарылған есептерін түсіндіру арқылы қолдау
көрсетіледі.
ҚБ: «Мен сенімен мақтанамын»,
«Жарайсың»,
«Әліде тырыс»,
«Білімің үшін рахмет» т.б. марапат
сөздермен
марапаттайды.
|
Дескриптор:
* қай формуланы қолдану
керектігін анықтайды.
*қысқаша көбейту формулаларын
қолданады.
*өрнектерді көбейткіштерге
жіктейді.
Дескриптор:
*екіөрнектің
кубтарының айырмасына келтіреді
1
*екі өрнектің
кубтарының қосындысына келтіреді,ұқсас мұшелерді біріктіреді.
3
*екі өрнектің
кубтарының айырмасына,екі өрнектің кубтарының қосындысына
келтіреді.
*ұқсас мұшелерді
біріктіреді,
*тепе-теңдікті
дәлелдейді 6
|
Слайд
2
Жұмыс
дәптері
Үлестірме
3
слайд
learningApps.
Org
Слайд
3
Слайд4
Слайд
5
|