Бөлім:
|
8.4А Бейорганикалық
қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық
байланыс
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Аимбетова
А.К
|
Күні:
|
11.04.24ж
|
Сыныбы:
8а
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Қышқылдар.№ 7 зертханалық тәжірибе
«Қышқылдардың
қасиеттерін
зерттеу»
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
8.3.4.8-қышқылдардың
жіктелуін, қасиеттерін білу және түсіну,
олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін
құрастыру
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
үшін:
Қышқылдардың формуласын құрастыруға және
оларды атайды
Көпшілік
оқушылар үшін:
Қышқылдардың құрамын, алынуын
сипаттайды
Кейбір
оқушылар үшін:
Қышқылдарды анықтау, жіктеу,
талдау, есептер шығару, маңызын түсіну,қасиеттерін
сипаттайды
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл
арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы,
функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен
жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге,
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген
дағдысы қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
5
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу..
ә). Топ ережесін еске
түсіру.
б). Топтастыру.
|
Берілген үлеспе қағаздағы қыймыл бойынша
амандасады
3 топтан 3 оқушы келіп 1 заттан таңдайды қалған оқушы жетон
таңдап топтасады
І-топ:
лимон
ІІ-топ:
сүт
ІІІ топ:
құмырсқа
|
3 топқа минзурка беріледі
3 қолбада 3 түсті бояу
қосылған ертінді әр тапсырма орындауына қарай 1 мл ден құйып
отырады
|
Мензурка. Колба.
Бояу.жетон
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
5мин
|
«эксперт алаңы » 1 оқушылар осы құралды
пайдаланып не жаздық?
2. лионм қандай қышқыл?
3. жазған формулаларың қандай
қышқыл?
.
|
Падносқа құйылған суға иод тамызып араластырады , ақ
қағазға лимон суымен 1 қышқылдың формуласын
жазады
Берілген сұраққа жауап
береді
Дескриптор
-
Берілген су мен иодты
араластыр
-
Лимон суын стаканға құй
-
Ақ қағазға лимон суымен формула
жаз
-
Қағазды суға
батыр
|
Колбаға бояу
құяды
|
Йод. Су. Лимон таяқша. Немесе карандаш
.
Пинцет
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
10
мин.
|
Wortwall
Ойыны
Жеке жұмыс және жұптық
жұмыс
|
оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында желі арқылы
формула мен атауды табады.
|
Дұрыс тапқан оқушыны
бағалау
|
Смарт тв интернет. Жетон
Красқа су
мензурка
|
7
мин
|
Эксперименттің екінші алаңы
Сұрақ:
Несебепті заттар қарайды.
Видео Эта
СУПЕРКИСЛОТА Растворит Все что
угодно!
|
Мата. Қағаз, ағаш
қышқылға әсерін анықтау қауіпсіздік ережесін
ескеру
Дескриптор
Мата, қағаз. Ағаш алып
үстіне пипеткамен қышқылды тамызамыз кішкене уақыттан кейін
өзгерісін бақылау
Көргенін түсіндіреді
|
Ойын еркін айтқан оқушыны жетонмен
бағалау
|
Мата. Қағаз.ағаш. күкірт қышқылы. Стакан.
Пепетка
Смарт
тв
|
10
мин
|
Эксперименттің 3- ші алаңы
7-зертханалық
жұмыс
|
Оқулық бойынша зертханалық
жұмысты орындайды.
1. Дескриптор
1.жұмысты орындайды
2. химиялық қасиеттерін
жазады
|
Тапсырма орындаған
оқушы бағаланады жетонмен
|
8-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Пробирка, тұз қышқылы. Магний. Темір,
мыс
|
7 мин
|
Қызықты эксперимент
1.қандай құбылыс
байқадық?
|
Шарды насоссыз
үру
Дескриптор
-
0,5л кола ыдысқа соданы салып
үстіне уксус құямызд аколаның аузын шармен
жабамыз
Жанбайтын
қол
Дескриптор:
-
Ыдысқа су құйып үстіне ферри
құямыз әбден араластырып
көпіртеміз
-
Су астына газ
толтырамыз
-
Көбікті қолға алып
жағамыз
|
|
Уксус. Шар
0,5л кола ыдыс
Освежитель воздуха.
Ферри. Су шырпы. Перчатка
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«ББҮ әдісі
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
.
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз
сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз
сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады,
пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте
сақтадым, жасай аламын. т.б.
|
Мұғалім оқушылардың
топтарының мензуркасын қарайды және жетон жинап сабаққа қатысқанды
бағалайды
|
|