Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді пысықтау
5 минут
|
Ойын «қыс қызығы» орындау
«Қар
кесек» арқылы
сұраймын
|
(Ұ) «Караоке» ойыны
Оқушылар буын ұйқастарын
қайталайды.
Қар лақтырып ойнайды. Кімге қар тиеді сол үй
тапсырмасын мәнер-леп оқиды.
|
Кері байланыс: мұғалімнің мадақтау, қолдау сөздері
Бағалау критерийлері
|
Дескриптор
|
Балл
|
Мәнер-леп оқу
|
Өлеңді мәнерлеп, дауыс ырғағын келтіріп
оқиды
|
1
|
|

|
Миға шабуыл
3 минут
|
Ребусты
шеш
Жұмбақ
шешу
Қалбалақтап
ұшады. Қанаты
талып, Жерді барып
құшады.
Қыс айында, мұз
айында Жүгірсе зыр
етеді. Бір адамды екеу
ара Көтеріп ап
кетеді.
Шелек қалпақ басында,
Сәбіз екен танауы.
Қыста қардан туатын,
Тауып көрші сен оны.
Аяғыма байладым,
Қос таяқпен айдадым.
Жаздай тынығады,
Қыстай зымырайды.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты
хабарланады.
|
Жауап береді
|
Бағалау критерийлері
|
Дескриптор
|
Балл
|
Жұмбақ шешу
|
1 дұрыс жауап
|
1
|
1 дұрыс жауап
|
1
|
1 дұрыс жауап
|
1
|
1 дұрыс жауап
|
1
|
1 дұрыс жауап
|
1
|
|
Суреттер
|
Жаңа
сабақ:
Сабақтың ортасы 27
минут
|
Оқушыларға автор туралы
ақпарат.
Бүркіт Ибрагимұлы Ысқақов – 1924
жылы, 4қарашада Қарағанды
облысы, Нұра
ауданы, Көкмөл-дір ауылында дүниеге келген.
Ақын, филология ғылымының кандидаты.
Тыңдалым
-
Өлеңде жылдың қай мезгілі
бейнеленген?
-
Қандай қысқы ойындар туралы
айтылған?
-
Қыста қандай жұмыстар
атқарасыңдар?
Оқушылардың өлеңде кездескен «омбы
қар»,
«домбығу»
деген сөз
тіркестерінің
мағынасын дұрыс
түсінуіне
көмектесу
Оқылым.
Мәтінді
түсініп оқы. Айтылым.
Венн
диаграммасын құру
Жазылым:
Мәтінге сүйеніп, бос орынға тиісті сөзді
жазу.
Аппликация «Постер құру»
әдісі
«Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы оқушылар тақтада ілулі тұрған
суреттерді әдемі әсем әуенмен аралап шығады.
-
Оқушылардың айтылым және тыңдалым дағдылары дамиды. оқушылардың
зейінін шоғырландырып, белсенді қарым-қатынасқа жетелейді
-
Осы
суреттердің ішінде бүгінгі біздің тақырыбымызға сәйкес келетіні бар
ма?
- Бірінші суретте адамдар қандай еңбек жасап
жүр?
-Екінші суретті қалай атауға болады?
Көргеніңді әңгімеле.
Оойын: «Суреттердің айырмашылығын
тап»
|
Оқушылар өлеңді тыңдайды.
Жауап береді
(Ұ) «Сөздік жұмысы»
Омбы қар – қалың түскен күртік қар
Домбығу - ісіну
Оқушылардың тізбек бойынша оқиды.
Өз
беттерінше шығарманы іштей оқиды .
Венн диаграммасын
құрады
.Жазылым:
Суреттерді ретімен жапсырады
(Ұ) «Бағала» айдары
Оқушылар бір-бірінің жауаптарын бағалап,
кімнің әңгімесі өте қызықты
болғандығын айтып, ойларымен бөліседі.
«Менің ауылым» атты постерді тақтаға топпен
құрып, әңгімелейді.
Мәтінге сүйеніп, бос орынға тиісті сөзді
жазады.
|
Кері байланыс:
өзара бағалау.
«Ду қолшапалақ» әдісі
Бағалау критерийлері
|
Дескриптор
|
Балл
|
Венн
диаграм-масын құрып салыстыру
|
Қысқы ойындар
|
1
|
Қысқы еңбек
|
1
|
Ортақ элемент
|
1
|
Бағалау критерийлері
|
Дескриптор
|
Балл
|
шығармашылық жұ-мысын мұғалім-нің көме-гімен
су-рет, каллигра-мма, ап-пликация, фотосуреттер арқы-лы
ұсыну
|
Суреттерден постер құрады
|
1
|
Сурет бойынша сөйлем қүрап
айтады.
|
1
|
Бағалау критерийлері
|
Дескриптор
|
Балл
|
Сурет бойынша әңгіме құру
|
Сурет
бойынша әңгіме құрап айтады
|
1
|
|
|