Сабақтың этаптары | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі. \2мин\.
| Тренинг \Жапон тілі\Оқушыларды топқа бөлу.
Жапон әріптері.
Топқа бағалау бетшесі таратылды.
| Тарихшылар.Зерттеушілер.ДемографтарБағалау бетшесі арқылы топ басшысы топты бақылап бағалайды. |
Білу \10мин\Теориялық материалды еске түсіру арқылы оқушының қызығушылығын ояту. | 1.Үй тапсырмасы 2.Ой қозғау.Балалар біз жалпы Жапониямен нені байланыстырамыз, қазірге дейін не білесіңдер бұл ел туралы бұрын алған білімдеріңе сүйеніп естеріңе түсіріп көріңдер. (оқушылар былай жауап берді)
Стикердегі диалогСыныптың жарты оқушыларына сұрақтар беремін, жартысына сол сұрақтың жауаптарын беремін. Әрбір оқушы өзіндегі сұрақты оқыған кезде сол сұрақтың жауабы бар оқушылар орнынан тұрады. | Самурай- Жапон жауынгері.Икебана-бұл гүлден,қураған бұтақтан жасалған гүл шоғы. Мұның қураған өсімдіктен жасалу мағынасы мынандай:гүл кесілді бірақ ол өлген жоқ, сіз гүлдің жанын сақтап қалдыңыз, ол енді жаңа ортамен толық сәйкестікте.Кимоно-жапон әлемінің ұлттық киімі, ол осыдан 11 ғасыр бұрын пайда болса да қазір дәл сол күйінде сақталған екен. Кимононы кесіп немесе пішпейді, оны төртбұрышты маталардан құрастырады.Иена-Жапонияның ұлттық валютасы.Синтоизм-Жапондардың ұлттық діні.Сумо-ұлттық спорттық ойын.Дзюдо- ұлттық спорттық ойын (еркін күрес)Фудзияма- Жапонияның ең биік нүктесі және қасиетті тауы (3776м)Сакура- жабайы шие, Жапондардың ұлттық символының бірі.Суши- шикі балықтан жасалған ұлттық тағамы.Оқушылар тағы сондай бірқатар Жапониямен байланысты атауларды атап оларға түсінік береді.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзін-өзі бағалайды.Оқушылар өздері ой қозғайды. 1.Елестетеді.2.Бұрынғы біліміне сүйенеді.3.Еске түсіреді.
|
Түсіну \15мин\Тақырыптың мақсаты мен міндетін ашу. | Қытай туралы видеоролик көрсету. \2мин\Бірін-бірі оқыту. \рольдік топтық жұмыс\ Қытайдан келген мамандар: Олар-1-топ. Тарихшылар. Қытай мемлекетінің қалыптасу тарихы, экономикалық-географиялық жағдайы.
| Тақырыпшалар бойынша оқулықтағы мәтінді оқиды. Постермен жұмыс талқылайды,түсіндіреді,қорғайды. |
Қолдану \5 мин\Картамен жұмыс жасау дағдысын дамыту. | Картамен жұмыс. «Жадыңда сақта» Демографтар анықтаңыз 1.Қытай халқының урбандалу дәрежесіне,қала агломерацияларының пайда болуына не әсер етті.2.Қытай ірі қалаларын белгіле, картадан көрсет3.Табиғат және табиғат ресурстарын картаға түсір.
| Жеке-жұмыс
|
Талдау Мәтін бойынша талдау жұмысы | Зерттеушілер тобы. ЗерттеңізҚытайдың тұрмысы мен мәдениетін ерекшеліктерін анықтау. | Жеке жұмыс-Оқушылар алған білімдерін бойынша Қытайдың тұрмысы мен мәдениетін ерекшеліктерін анықтайды. |
Жинақтау \10 мин\
Сабақты қорытындылау | «Синкуэн» - 5 жолды өлең стратегиясы.1.Не? зат есім2. Қандай? Сын есім3. Не істеді? Етістік4. Синоним.5. Идеясы. Бір мағына білдіретін сөйлем.«Танып ал да атын ата». | Логикалық ойлауын көрсете білу керек. |
Кері байланыс Рефлексия | Бонсай ағашына кері байланыс парағын толтыру.
| Рефлексия алу. «Тілек ағашына» стикерге жазып жабыстырады. |
Бағалау | Бүгінгі сабақ бойынша білім сапасы жоғары топта анықталады. | Критерий бойынша балды есептейді. |
Үйге тапсырма | Қосымша материалдар жинақтау. |
|