Материалдар / Қытай Халық Республикасы.

Қытай Халық Республикасы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қытай мемлекетінің қалыптасу тарихы, елдің табиғат жағдайлары мен ресурстары шаруашылығы,ұлттық құрамы мен танысып, оларға сипаттама беруді үйренеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қаңтар 2019
491
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы :& 5.  Қытай Халық Республикасы. Күні- 06.10.2017ж
Сабақтың мақсаты :Қытай мемлекетінің қалыптасу тарихы, елдің табиғат жағдайлары мен ресурстары шаруашылығы,ұлттық құрамы мен танысып, оларға сипаттама беруді үйренеді.




Оқыту нәтижелері :

Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп,өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту.
Негізгі идеялар :Оқулықпен, картамен, статистикалық мәлеметтермен жұмыс істей отырып, қорытынды жасауға үйрету.
Ресурстар Интерактивті тақта, слайдттар ,суреттер, карта, флипчарт,


Сабақтың этаптарыМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі. \2мин\.



Тренинг \Жапон тілі\Оқушыларды топқа бөлу.

Жапон әріптері.

Топқа бағалау бетшесі таратылды.

Тарихшылар.Зерттеушілер.ДемографтарБағалау бетшесі арқылы топ басшысы топты бақылап бағалайды.
Білу \10мин\Теориялық материалды еске түсіру арқылы оқушының қызығушылығын ояту.1.Үй тапсырмасы 2.Ой қозғау.Балалар біз жалпы Жапониямен нені байланыстырамыз,  қазірге дейін не білесіңдер бұл ел туралы бұрын алған білімдеріңе сүйеніп естеріңе түсіріп көріңдер. (оқушылар былай жауап берді)



































Стикердегі диалогСыныптың жарты оқушыларына сұрақтар беремін, жартысына сол сұрақтың жауаптарын беремін. Әрбір оқушы өзіндегі сұрақты оқыған кезде сол сұрақтың жауабы бар оқушылар орнынан тұрады.
Самурай- Жапон жауынгері.Икебана-бұл гүлден,қураған бұтақтан жасалған гүл шоғы. Мұның қураған өсімдіктен жасалу мағынасы мынандай:гүл кесілді бірақ ол өлген жоқ, сіз гүлдің жанын сақтап қалдыңыз, ол енді жаңа ортамен толық сәйкестікте.Кимоно-жапон әлемінің ұлттық киімі, ол осыдан 11 ғасыр бұрын пайда болса да қазір дәл сол күйінде сақталған екен. Кимононы кесіп немесе пішпейді, оны төртбұрышты маталардан құрастырады.Иена-Жапонияның ұлттық валютасы.Синтоизм-Жапондардың ұлттық діні.Сумо-ұлттық спорттық ойын.Дзюдо- ұлттық спорттық ойын (еркін күрес)Фудзияма- Жапонияның ең биік нүктесі және қасиетті тауы (3776м)Сакура- жабайы шие, Жапондардың ұлттық символының бірі.Суши- шикі балықтан жасалған ұлттық тағамы.Оқушылар тағы сондай бірқатар Жапониямен байланысты атауларды атап оларға түсінік береді.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзін-өзі бағалайды.Оқушылар өздері ой қозғайды. 1.Елестетеді.2.Бұрынғы біліміне сүйенеді.3.Еске түсіреді.



Түсіну \15мин\Тақырыптың мақсаты мен міндетін ашу.Қытай туралы видеоролик көрсету. \2мин\Бірін-бірі оқыту. \рольдік топтық жұмыс\ Қытайдан келген мамандар: Олар-1-топ. Тарихшылар. Қытай мемлекетінің қалыптасу тарихы, экономикалық-географиялық жағдайы.

Тақырыпшалар бойынша оқулықтағы мәтінді оқиды. Постермен жұмыс талқылайды,түсіндіреді,қорғайды.
Қолдану \5 мин\Картамен жұмыс жасау дағдысын дамыту. Картамен жұмыс. «Жадыңда сақта» Демографтар анықтаңыз 1.Қытай халқының урбандалу дәрежесіне,қала агломерацияларының пайда болуына не әсер етті.2.Қытай ірі  қалаларын  белгіле, картадан көрсет3.Табиғат және табиғат ресурстарын картаға түсір.

Жеке-жұмыс

Талдау Мәтін бойынша талдау жұмысыЗерттеушілер тобы. ЗерттеңізҚытайдың тұрмысы мен мәдениетін ерекшеліктерін анықтау.Жеке жұмыс-Оқушылар алған білімдерін бойынша Қытайдың тұрмысы мен мәдениетін ерекшеліктерін анықтайды.
Жинақтау \10 мин\

Сабақты қорытындылау
«Синкуэн» - 5 жолды өлең стратегиясы.
  • 1.Не? зат есім
  • 2. Қандай? Сын есім
  • 3. Не істеді? Етістік
  • 4. Синоним.
  • 5. Идеясы. Бір мағына білдіретін сөйлем.
  • «Танып ал да атын ата».
    Логикалық ойлауын көрсете білу керек.
    Кері байланыс РефлексияБонсай ағашына кері байланыс парағын толтыру.

    Рефлексия алу. «Тілек ағашына» стикерге жазып жабыстырады.
    БағалауБүгінгі сабақ бойынша білім сапасы жоғары топта анықталады.Критерий бойынша балды есептейді.
    Үйге тапсырмаҚосымша материалдар жинақтау.





    11-класс бағалау парағы Пәні-География
    Оқушының аты-жөні«Үй тапсырмасы»Стикердегі диалог«Бірін-бірі оқыту». \рольдік топтық жұмыс\«Картамен жұмыс».«Синкуэн» - 5 жолды өлең стратегиясы.
    1









    2









    3









    4









    5









    6











    « 5» – толық жауап берген « 4» - орташа \4-тапсырманы\ орындаған «3» - \2-3 тапсырманы\ орындаған.



    Топ басшысы -











    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ