«Ақтөбе сервис колледжі» МКҚК
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Балғабай Ә.Р. |
||||
|
Тобы: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Модульдің атауы: |
КМ 01 Кондитерлік өнімдер өндірісін ұйымдастыру, санитарлық және еңбек қауіпсіздігі нормалары мен ережелерін сақтау |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қытырлақ картоптың адам денсаулығына пайдасы мен зияны |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
-адам организміне қытырлақ картоптың әсерін атау; -қытырлақ картоптың құрамымен танысу құрамымен таныстыру; -қытырлақ картопқа органилептикалық талдау; |
||||
|
Бағалау критерийлері |
-қытырлақ картоптардың құрамын салыстыру; -қытырлақ картоптың түріне қарай сапасын таңдау |
||||
|
Алдыңғы оқу |
Өндірістегі жазатайым оқиғалар мен аурулардың себептері мен тергеуі. |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспар |
Ресурстар |
|||
|
Басы |
5 мин |
Ұйымдастыру. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. (сәлемдесу, оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу,түгендеу). Үй тапсырмасын сұрау Қ.Б. «Жарайсың» |
«wordwall.net» платформасы арқылы үй тапсырмасын сұрау, пысықтау. |
||
|
Ортасы |
5мин |
Тақырыпты ашу: «Көпіршікті диаграмма» «Құпия қытырлақ картоп» әдісі арқылы 3 топқа топтастыру CLILL технологиясы Білімалушылардың сөздік қорын кеңейту Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру Мұғалім әрекеті: Бағалау критерийі мен дескрипторларды таратады Білімалушы әрекеті: Бағалау критерийі мен дескрипторлармен танысады |
Интербелсенді тақтаға жазылған сабақ мақсаты,бағалау критерийілерімен танысу |
||
|
5 мин
|
Ой қозғау: Интербелсенді тақтадан видео қысқаша материалды көрсету,қысқаша түсіндірме жұмысы -Білімалушыларға жалпы қытырлақ картоп туралы мағлұмат беру. -Адам организміне қытырлақ картоптың пайдасы мен зияны туралы сипаттама беру. Дескриптор: Білімалушылар қытырлақ картоп және қытырлақ картоптың адам организміне пайдасы мен зиянын біледі. |
Қытырлақ картоп жөнінде жалпы видеоролик,презентация бойынша мағұлмат |
|||
|
Талдау. 20 мин
Бекіту 3 мин 2 мин 5 мин |
Түртіп алу «Денсаулық сақтау орталығынан келген хат». (Хат ішіндегіқысқаша берілген мәліметпен жұмыс жасау) Оқытушыларға сергіту сәті: «Адасқан әріптер» Оқытушылардың қолына ойын парақтары таратылады.Парақта әріптер орны алмасқан. Тапсырма №1 «Қызығушылықты ояту» практикалық,эксперимент сабақ 1-топ. «Slang» Дескриптор: -қытырлақ картоп түрін анықтайды -органилептикалық талдау жасайды 2- топ. «Lays» Дескриптор: - қытырлақ картоп түрін анықтайды -органилептикалық талдау жасайды 3- топ. «Grizzly» Дескриптор: - қытырлақ картоп түрін анықтайды -органилептикалық талдау жасайды Бекіту сұрақтары: « quizizz.com» платформасы Қ.Б. «Бағалау парағы» арқылы бағалау. Әр топ мүшесі өзін жеке бағалайды Сабақты қорытындылау Рефлексия.Кері байланыс орнату. Білімалушылардың сабақтан кейінгі ой-пікірлерін ашық жеткізуге кері байланыс таратылады Үйге тапсырма: « Қытырлақ картоптың адам денсаулығына пайдасы мен зияны » тақырыбын оқып келу,лекция толықтыру. Қытырлақ картоптың пайдасы мен зияны туралы постер жазу. |
«Жолданған хат». Білімалушыларға таратылған хаттағы лекцияны түртіп алады.
Топтағы білімалушылар өзара пікір алмасып,өзге топтарға түсіндіреді.Келесі топ түсіндірген топты бағалайды. Платформада дайындалған сұрақтарға жауап береді
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қытырлақ картоптың адам денсаулығына пайдасы мен зияны
Қытырлақ картоптың адам денсаулығына пайдасы мен зияны
«Ақтөбе сервис колледжі» МКҚК
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Балғабай Ә.Р. |
||||
|
Тобы: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Модульдің атауы: |
КМ 01 Кондитерлік өнімдер өндірісін ұйымдастыру, санитарлық және еңбек қауіпсіздігі нормалары мен ережелерін сақтау |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қытырлақ картоптың адам денсаулығына пайдасы мен зияны |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
-адам организміне қытырлақ картоптың әсерін атау; -қытырлақ картоптың құрамымен танысу құрамымен таныстыру; -қытырлақ картопқа органилептикалық талдау; |
||||
|
Бағалау критерийлері |
-қытырлақ картоптардың құрамын салыстыру; -қытырлақ картоптың түріне қарай сапасын таңдау |
||||
|
Алдыңғы оқу |
Өндірістегі жазатайым оқиғалар мен аурулардың себептері мен тергеуі. |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспар |
Ресурстар |
|||
|
Басы |
5 мин |
Ұйымдастыру. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. (сәлемдесу, оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу,түгендеу). Үй тапсырмасын сұрау Қ.Б. «Жарайсың» |
«wordwall.net» платформасы арқылы үй тапсырмасын сұрау, пысықтау. |
||
|
Ортасы |
5мин |
Тақырыпты ашу: «Көпіршікті диаграмма» «Құпия қытырлақ картоп» әдісі арқылы 3 топқа топтастыру CLILL технологиясы Білімалушылардың сөздік қорын кеңейту Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру Мұғалім әрекеті: Бағалау критерийі мен дескрипторларды таратады Білімалушы әрекеті: Бағалау критерийі мен дескрипторлармен танысады |
Интербелсенді тақтаға жазылған сабақ мақсаты,бағалау критерийілерімен танысу |
||
|
5 мин
|
Ой қозғау: Интербелсенді тақтадан видео қысқаша материалды көрсету,қысқаша түсіндірме жұмысы -Білімалушыларға жалпы қытырлақ картоп туралы мағлұмат беру. -Адам организміне қытырлақ картоптың пайдасы мен зияны туралы сипаттама беру. Дескриптор: Білімалушылар қытырлақ картоп және қытырлақ картоптың адам организміне пайдасы мен зиянын біледі. |
Қытырлақ картоп жөнінде жалпы видеоролик,презентация бойынша мағұлмат |
|||
|
Талдау. 20 мин
Бекіту 3 мин 2 мин 5 мин |
Түртіп алу «Денсаулық сақтау орталығынан келген хат». (Хат ішіндегіқысқаша берілген мәліметпен жұмыс жасау) Оқытушыларға сергіту сәті: «Адасқан әріптер» Оқытушылардың қолына ойын парақтары таратылады.Парақта әріптер орны алмасқан. Тапсырма №1 «Қызығушылықты ояту» практикалық,эксперимент сабақ 1-топ. «Slang» Дескриптор: -қытырлақ картоп түрін анықтайды -органилептикалық талдау жасайды 2- топ. «Lays» Дескриптор: - қытырлақ картоп түрін анықтайды -органилептикалық талдау жасайды 3- топ. «Grizzly» Дескриптор: - қытырлақ картоп түрін анықтайды -органилептикалық талдау жасайды Бекіту сұрақтары: « quizizz.com» платформасы Қ.Б. «Бағалау парағы» арқылы бағалау. Әр топ мүшесі өзін жеке бағалайды Сабақты қорытындылау Рефлексия.Кері байланыс орнату. Білімалушылардың сабақтан кейінгі ой-пікірлерін ашық жеткізуге кері байланыс таратылады Үйге тапсырма: « Қытырлақ картоптың адам денсаулығына пайдасы мен зияны » тақырыбын оқып келу,лекция толықтыру. Қытырлақ картоптың пайдасы мен зияны туралы постер жазу. |
«Жолданған хат». Білімалушыларға таратылған хаттағы лекцияны түртіп алады.
Топтағы білімалушылар өзара пікір алмасып,өзге топтарға түсіндіреді.Келесі топ түсіндірген топты бағалайды. Платформада дайындалған сұрақтарға жауап береді
|
|||
шағым қалдыра аласыз















