Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
"Қыз Жібек" жыры
Материал туралы қысқаша түсінік
Іс-тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1327
4 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бөлімнің атауы: «Көне күндерден жеткен жәдігергер» | Мектеп: «№21ЖОББМ» КММ | |
Күні:30.06.2017 | Мұғалімнің аты-жөні: Нукебаева Гулнар Секеновна | |
Сынып: 7 Пәні:Әдебиет | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | «Қыз Жібек» жыры | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7. Б/С3. Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады. | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан түсінеді. әдеби эссе жазады.Эссе құрылымдарын біледі. | |
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: шығарманың ұлтымыздың көне жәдігер екенін ажыратып көрсете алады және оны дәлелдеп жазады | ||
Кейбір оқушылар орындай алады: «Қыз Жібек» жырын бүгінгі өмірмен байланыстырады, салыстырады, сыни тұрғыдан өзіндік пікірлерін дәлелдейді. | ||
Бағалау критерийі | 1. Эссе құрылымын сақтайды.- кіріспе, негізгі, қорытынды бөлім- жүйелілік, үйлесімділік, сауаттылық, негізгі ой жеткізілген. 2. Жырдағы қазақ халқының ұлттық құндылықтарын анықтайды.- ұлттық құндылық тұрғысынан талдай алады.-өзіндік пікірлермен дәлелдеп жазады. | |
Тілдік мақсат | Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: көне жәдігер, салт-дәстүр, құндылық ,лиро-эпостық жыр, әдет-ғұрып, адал махаббат, өнеге, тәлім-тәрбие, шынайылық, құнды | |
Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:Мен мынадай дәлелдер келтіремін... Оның себебін... деп түсіндіремін. | ||
Құндылықтарға баулу | ||
Пәнаралық байланыс | Тарих, өнер,этнография | |
АКТ –ны қолдану дағдылары | «Қыз Жібек» киносынан үзінді, слайд | |
Алдыңғы білім | Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру. | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы 5 мин | Қызығушылықты ояту«Қыз Жібек» киносынан үзінді көрсетіледі. «Микрофон» әдісі арқылы үзіндіден көргендері бойынша, алдыңғы тақырыптарды пысықтау мақсатында өздері бір- біріне сұрақтар қояды. Бағалау критерийлері: | «Қыз Жібек» киносынан үзінді проектор |
Сабақтың ортасы 35мин | Ж. Сыныпта қима қағаздар таратылады. Онда әмеңгерлік, теріс бата, қоштасу деген сөздер жазылған. Осы қима қағаздарды алу арқылы сынып үш топқа бөлінеді. 1-топ «Әмеңгерлік»2- топ «Теріс бата»3- топ «Қоштасу» Әр топ өз атауларының мағынасын түсіндіреді.ҚБ «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау ТЖ «Мәтін бөліктері» оқыта үйрету ойыныЖетектеуші сұрақтар беріледі. Тақырыбы: «Қыз Жібек» жыры –ұлттық құндылықты танытатын жыр. Барысы: үш түрлі түсті А4 қағазы қабырғаға ілінеді: қызыл, сары, жасыл. Бірінші топ жасыл қағазға 4 сөйлемнен тұратын кіріспе бөлімін жазса, екінші топ сары қағазға 10 сөйлемнен тұратын негізгі ой мен қорытынды бөлімін, үшінші топ «Толықтыру» тобы әрбір топтан кейін сөз ала алады. Ойыннан соң, мәтінді тағы бір қарап шығып, берілген ақпаратпен салыстырамыз, ойды қорытады. Қай топтың неғұрлым нақты айтқанын анықтаймыз. Бір оқушы ортаға шығып оқып береді.Екі топқа жетекші сұрақтар беріледі. І топ:» Қыз Жібек» жыры көне күндерден жеткен жәдігер дегенге келісесіз бе?ІІ топ: 1. Қыз Жібектің ұлттық салт-дәстүрге беріктігін ашатын жыр жолдарын түсіндіріп жазыңдар.2. Жырдағы негізгі ойды бүгінгі өмірмен байланыстырыңдар.Бағалау критерийлері: ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалау Эссеге дайындық , бір- бірін бағалайды, жазған бетті алмасады. Ж/ТЖ «Қазақ халқының даналығы көрініс тапқан жыр» Әдеби эссе жазуЖ/ЖЖРефлексияБүгінгі жұмысымызды «Төрт сөйлем» әдісі арқылы қорытындылайық Пікір. Оқығандарыңыз бойынша туындаған өзіндік пікіріңіз.(негізі ой) 1 сөйлем. Дәлел. Пікірді бір сөйлеммен дәлелдеу. Мысал. Пікіріңізге мысал келтіріңіз.(өмірден алынған, ақпарат көздерінен,т.б.) 1 сөйлем. Қорытынды. Өзіндік пікіріңізді пысықтап, қорытынды шешім айтыңыз. 1 сөйлем. Бағалау критерийлері:1.Шығарманың ұлттық құндылықтарын айтады2. Көне жәдігер екенін дәлелдейді.3. Бүгінгі күнмен байланыстырады.Кері байланыс: 1 Шығарманың ұлттық құндылықтарын айтты2. Көне жәдігер екенін дәлелдеді3. Бүгінгі күнмен байланыстыра аладыҚБ «Қол шапалақтау» әдісі арқылы бағалау | Қима қағаздар Түрлі-түсті А4 парақтарыМаркер |
Сабақтың соңы 5 мин | Оқушыларға бүгінгі сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазып, «Даналық ағашына» жапсырады.Кері байланыс Үйге тапсырма: Эссені аяқтап жазып, келу | стикер |
Қосымша мәлімет | ||
Дифференциация – қалай жүзеге асырылды. Көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?(Абзац жазу ережесін беру)Тақырыпты сөйлем1.Қолдаушы сөйлемдер2.3.4.Қорытынды сөйлем5. Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз? «Төрт сөйлем» әдісі арқылы бүгінгі өмірмен байланыстырады, салыстырады,сыни тұрғыдан өзіндік пікірлерін дәлелдейді. ................................................ | Бағалау.Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау критерийлері мен дескрипторлар бойыншаөздерін-өздері және топ басшысы бағалайды.Сабақ барысында қалыптастырушы бағалау (ауызша қолпаштау, өзара бағалау, «Қол шапалақтау», «Бас бармақ», «Екі жұлдыз, бір тілек») қолданылып отырылады............................................. | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау;Жайлы атмосфера қалыптастыруАКТ- мен байланыс.Қолайлы орта қалыптастырылады |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқу мақсатына қол жеткізбеген болса неліктен деп ойлайсыз?Сабақ қалай және қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау дұрыс іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма, неліктен?Осы жоспарға қандай өзгеріс енгіземін және неге? | Бұл бөлімді сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін қолданыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):1.2.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1.2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)