1-бөлім: Көнеден жеткен жәдігерлер
"Қыз Жібек" жыры бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Орындаушы___________________________________________________
Оқу мақсаты:
7. 2. 3. 1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау;
7. 3. 1. 1 кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру;
Бағалау критерийлері:
-
Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды
-
Кейіпкерлердің іс –әрекетін салыстырады;
-
Автор берген портреттік мінездемені салыстырады, көркемдік құндылығына баға береді.
Ойлау дағдысының деңгейлері: жоғары ойлау дағдылары
Орындау уақыты: 25 минут
1-тапсырма. Төменде берілген көріктеу құралдарын талдаңдар
|
№ |
Жырдан үзінді |
Көріктеу құралы |
Мағынасы |
|
1 |
Бұралып кетіп барады, Перінің қызы секілді |
|
|
|
2 |
Толған айдай толықсып, Ақ сазандай бұлықсып. |
|
|
|
3 |
Ақ маңдайы жалтылдап, Танадай көзі жарқылдап, Алтын шашбау шашында |
|
|
|
4 |
Екі көздің шарасы Бейіште жанған шамшырақ, Көзінің гауһар қарасы. |
|
|
|
5 |
Сөйлеген сөзі сыңғырлап, Әпзәмзәмнің суындай. Ауызынан шыққан сөздері Сары алтынның буындай |
|
|
2-тапсырма. Кестені толтырыңыздар. Төлеген мен Бекежанның портреттік мінездемесін салыстырыңыздар. Іс-әрекеттеріне баға беріңіздер.
|
Кейіпкерлер |
|
|
Төлеген |
Бекежан |
|
Портреттік мінездемесі |
|
|
|
|
|
Жасаған іс -әрекеттері |
|
|
Ұқсастығы |
|
|
|
|
|
Айырмашылығы |
|
|
|
|
|
Бағалау критерийлері |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды |
№1 |
1-мысалдан көріктеу құралын табады |
1 |
|
2-мысалдан көріктеу құралын табады |
1 |
||
|
3-мысалдан көріктеу құралын табады |
1 |
||
|
4-мысалдан көріктеу құралын табады |
1 |
||
|
5-мысалдан көріктеу құралын табады |
1 |
||
|
1-мысалдың мағынасын ашады |
1 |
||
|
2- мысалдың мағынасын ашады |
1 |
||
|
3- мысалдың мағынасын ашады |
1 |
||
|
4- мысалдың мағынасын ашады |
1 |
||
|
5- мысалдың мағынасын ашады |
1 |
||
|
Кейіпкерлердің іс –әрекетін салыстырады; |
№2 |
Ұқсастығын табады Айырмашылығын табады |
1 1 |
|
Автор берген портреттік мінездемені салыстырады, көркемдік құндылығына баға береді. |
№2 |
Төлегеннің портреттік мінездемесін жазады Бекежанның портреттік мінездемесін жазады |
1 1 |
|
Барлығы |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Қыз жібек" жыры бойынша БЖБ (7-сынып,І тоқсан,2024-2025 оқу жылы)
"Қыз жібек" жыры бойынша БЖБ (7-сынып,І тоқсан,2024-2025 оқу жылы)
1-бөлім: Көнеден жеткен жәдігерлер
"Қыз Жібек" жыры бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Орындаушы___________________________________________________
Оқу мақсаты:
7. 2. 3. 1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау;
7. 3. 1. 1 кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру;
Бағалау критерийлері:
-
Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды
-
Кейіпкерлердің іс –әрекетін салыстырады;
-
Автор берген портреттік мінездемені салыстырады, көркемдік құндылығына баға береді.
Ойлау дағдысының деңгейлері: жоғары ойлау дағдылары
Орындау уақыты: 25 минут
1-тапсырма. Төменде берілген көріктеу құралдарын талдаңдар
|
№ |
Жырдан үзінді |
Көріктеу құралы |
Мағынасы |
|
1 |
Бұралып кетіп барады, Перінің қызы секілді |
|
|
|
2 |
Толған айдай толықсып, Ақ сазандай бұлықсып. |
|
|
|
3 |
Ақ маңдайы жалтылдап, Танадай көзі жарқылдап, Алтын шашбау шашында |
|
|
|
4 |
Екі көздің шарасы Бейіште жанған шамшырақ, Көзінің гауһар қарасы. |
|
|
|
5 |
Сөйлеген сөзі сыңғырлап, Әпзәмзәмнің суындай. Ауызынан шыққан сөздері Сары алтынның буындай |
|
|
2-тапсырма. Кестені толтырыңыздар. Төлеген мен Бекежанның портреттік мінездемесін салыстырыңыздар. Іс-әрекеттеріне баға беріңіздер.
|
Кейіпкерлер |
|
|
Төлеген |
Бекежан |
|
Портреттік мінездемесі |
|
|
|
|
|
Жасаған іс -әрекеттері |
|
|
Ұқсастығы |
|
|
|
|
|
Айырмашылығы |
|
|
|
|
|
Бағалау критерийлері |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды |
№1 |
1-мысалдан көріктеу құралын табады |
1 |
|
2-мысалдан көріктеу құралын табады |
1 |
||
|
3-мысалдан көріктеу құралын табады |
1 |
||
|
4-мысалдан көріктеу құралын табады |
1 |
||
|
5-мысалдан көріктеу құралын табады |
1 |
||
|
1-мысалдың мағынасын ашады |
1 |
||
|
2- мысалдың мағынасын ашады |
1 |
||
|
3- мысалдың мағынасын ашады |
1 |
||
|
4- мысалдың мағынасын ашады |
1 |
||
|
5- мысалдың мағынасын ашады |
1 |
||
|
Кейіпкерлердің іс –әрекетін салыстырады; |
№2 |
Ұқсастығын табады Айырмашылығын табады |
1 1 |
|
Автор берген портреттік мінездемені салыстырады, көркемдік құндылығына баға береді. |
№2 |
Төлегеннің портреттік мінездемесін жазады Бекежанның портреттік мінездемесін жазады |
1 1 |
|
Барлығы |
|
|
шағым қалдыра аласыз













