Сабақты бекіту
тапсырмалары
Жұмысты орындау жолын
түсіндіреді, бағыт бағдар беріп, бақылайды. қолдау
көрсетеді
ЗЕРТХАНАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ № 5
Судың қайнау үдерісін зерттеу
Мақсаты:
суды
қыздыру мен қайнату үрдістерін зерттеу.
Құрал-жабдықтар:
табанымен штатив, стакан, су,
термометр, мензурка (өлшеуіш цилиндр) электр плиткасы (спиртшам,
құрғақ спирт)
Жұмыс барысы
1. Мензурка немесе өлшеуіш цилиндрдің көмегімен
100 мл суды стаканға құю.
2. Судың температурасын өлшеу. Стаканды электр
плитканың үстіне қойыңыз, немесе спиртшам жалынының үстіне
орнатыңыз.
3. Әр 2 минут сайын температураны өлшеп, мәндерді
1-кестеге толтырыңыз.
4. Суды қайнағанға шейін
жеткізіңіз, қайнау температурасын өлшеңіз, 1-кестеге
толтырыңыз
5. Температураның уақытқа тәуелділігін көрсететін
график салыңыз.
6. Суды қыздыру мен қайнату қайнау кезінде
температураның уақытқа тәуелділігін көрсететін графикті
сипаттаңыз.
7. Жасалған тәжірибенің негізінде қорытынды
жасаңыз.
Дескриптор
|
балл
|
эксперимент нәтижесі бойынша
қыздыру қисығын салады;
|
2
|
қыздыру қисығының бөліктерін
талдайды ;
|
2
|
бөлшектер теориясын пайдалана отырып қыздыру,
қайнау және булану үдерістерін түсіндіреді;
|
3
|
Барлығы
|
|
ҚБ .
№1
тапсырма. Сөйлемдердің дұрыс не
бұрыстығын анықта.
1.Сұйықтықтың булануы кез келген
температурада жүруі
мүмкін.
Дұрыс/бұрыс
2.Егер A-ның В-ға қарағанда қайнау
температурасы жоғары
болса, онда А сұйықтықтағы бөлшектер
арасындағы
байланыс күші B-ға қарағанда әлсіз болады.
Дұрыс/бұрыс
3.Терідегі судың булануы жылыту әсерін
береді. Дұрыс/бұрыс
|