|
Сабақтың тақырыбы: Қызыл кітап |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
|||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5.О3.Шағын көлемді көркем әдеби шығармаларын түсіну, тақырыбын анықтау |
|||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжап бере алады, тақырып мазмұнын түсінеді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды. Әртүрлі жанрдағы мәтінді талдай алады, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||
|
Бағалау критерийі |
Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||
|
Дескриптор |
Тірек сөздер арқылы сабақтың тақырыбын болжайды Сурет арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды Берілген сұрақтарға жауап береді. Мәтінді оқып, мазмұнын түсіну Топтық тапсырма орындайды |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Қожа |
|||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||
|
Басталуы Жаңа білім |
Ұйымдастыру кезеңі Топтарға бөлу. 1-топ 2-топ Үй тапсырмасын сұрау Қызығушылықты ояту Нақты сұрақ, дәлелді жауап
Білу және түсіну «Сиқырлы сұрақтар» Суретте нелерді көріп тұрсындар? -Бұларды не біріктіреді? -Азайған аң-құстарды қайда енгізген? -Кітаптың түсі неліктен қызыл болады? 1-тапсырма «Ойлан тап» әдісі Сурет бойынша бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады Тірек сөздер арқылы тақырыпқа байланысты сөйлемдер құрайды
|
|
||||
|
Ортасы Сергіту сәті Сабақты бекіту |
Қолдану 2- тапсырма Қызыл кітап жайлы 1-2 сөйлем жазу Тыңдалым. Оқылым 3-тапсырма Мәтінді оқып, мазмұнын ашады 4-тапсырма Сұрақтарға жауап береді Дәптермен жұмыс 6-тапсырма 1)Сурет пен сөзді сәйкестендір 2) Аң-құс атауларының орыс тілді аудармасын жаз 1-топ дуадақ-дауадак, қызыл қасқыр- красный волк, бірқазан-пеликан 2-топ бүркіт-орел, аққу-лебедь, барыс-барыс «Ыстық ықылас» әдісі бойынша балалар орындарынан тұрып жақсы тілектер айтады «Қызыл кітап не үшін керек?» Табиғатты сақтап қалу үшін тағы қандай шаралар жасау керек? Сен өзің не істер едің? |
|
||||
|
Аяқталуы Бағалау Кері байланыс 3 минут |
Топ басшылары бағалайды Үй тапсырмасы Қызыл кітап жайлы эссе
|
|
||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қызыл кітап 5 сынып
Қызыл кітап 5 сынып
|
Сабақтың тақырыбы: Қызыл кітап |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
|||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5.О3.Шағын көлемді көркем әдеби шығармаларын түсіну, тақырыбын анықтау |
|||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжап бере алады, тақырып мазмұнын түсінеді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды. Әртүрлі жанрдағы мәтінді талдай алады, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||
|
Бағалау критерийі |
Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||
|
Дескриптор |
Тірек сөздер арқылы сабақтың тақырыбын болжайды Сурет арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды Берілген сұрақтарға жауап береді. Мәтінді оқып, мазмұнын түсіну Топтық тапсырма орындайды |
|||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Қожа |
|||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||
|
Басталуы Жаңа білім |
Ұйымдастыру кезеңі Топтарға бөлу. 1-топ 2-топ Үй тапсырмасын сұрау Қызығушылықты ояту Нақты сұрақ, дәлелді жауап
Білу және түсіну «Сиқырлы сұрақтар» Суретте нелерді көріп тұрсындар? -Бұларды не біріктіреді? -Азайған аң-құстарды қайда енгізген? -Кітаптың түсі неліктен қызыл болады? 1-тапсырма «Ойлан тап» әдісі Сурет бойынша бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады Тірек сөздер арқылы тақырыпқа байланысты сөйлемдер құрайды
|
|
||||
|
Ортасы Сергіту сәті Сабақты бекіту |
Қолдану 2- тапсырма Қызыл кітап жайлы 1-2 сөйлем жазу Тыңдалым. Оқылым 3-тапсырма Мәтінді оқып, мазмұнын ашады 4-тапсырма Сұрақтарға жауап береді Дәптермен жұмыс 6-тапсырма 1)Сурет пен сөзді сәйкестендір 2) Аң-құс атауларының орыс тілді аудармасын жаз 1-топ дуадақ-дауадак, қызыл қасқыр- красный волк, бірқазан-пеликан 2-топ бүркіт-орел, аққу-лебедь, барыс-барыс «Ыстық ықылас» әдісі бойынша балалар орындарынан тұрып жақсы тілектер айтады «Қызыл кітап не үшін керек?» Табиғатты сақтап қалу үшін тағы қандай шаралар жасау керек? Сен өзің не істер едің? |
|
||||
|
Аяқталуы Бағалау Кері байланыс 3 минут |
Топ басшылары бағалайды Үй тапсырмасы Қызыл кітап жайлы эссе
|
|
||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||
шағым қалдыра аласыз
















