Материалдар / «Қызыл кітапқа» енген жануарлар мен өсімдіктер 1,2-сабақтар, 8-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Қызыл кітапқа» енген жануарлар мен өсімдіктер 1,2-сабақтар, 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
«Қызыл кітапқа» енген жануарлар мен өсімдіктер 1,2-сабақтар, 8-сынып
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітілді Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім

5-бөлім: Биоалуантүрлі-лік

Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер

Педагогтің аты-жөні

Тасбулатова М.С.

Күні

2022.18.01

Сынып

8 «А»

Сабақтың тақырыбы

«Қызыл кітапқа» енген жануарлар мен өсімдіктер 1,2-сабақтар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.5.1 перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау;

8.4.4.2 - тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолдану.

Сабақтың мақсаты


  • перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдайды;

  • тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолданады.

Құндылықтарды дарыту


- саналы да ерікті еңбек адамды бақытқа кенелтеді деген ойды санасына сіңіру;

- өзін-өзібағалау және өзара бағалау арқылы жауапкершілік сезімін қалыптастыру,

- мінез-құлықтың этикалық және эстетикалық нормаларын қалыптастыру;

- өзара сыйластық, сенімділік, қарым-қатынасты қалыптастыру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі(5минут)

Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу;

Оқушылардың сабаққа қатысымын тексеру.





Сабақтың басы

10 минут


Білу



Презентация


Сабақтың ортасы

20 минут

1-тапсырма. ҚБ

Дескриптор:

- сөйлемдерді көшіріп жазады;

-бастауыш пен баяндауышты табады;

2-тапсырма.

Дескриптор:

- мәтінді оқиды;

- перифраз түрлерін қолданып сұрақтар құрастырады;


Кері байланыс.



Түсіну, қолдану


Дескрип-тор арқылы




Дескриптор арқылы мұғалімнің бағалауы





Сабақтың соңы

5 мин

Оқу тапсырмасы: ОМ. «Биоалуантүрлілікті сақтау»



Қолдану





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!