«Қызыл кітапқа» енген жануарлар мен өсімдіктер 1,2-сабақтар, 8-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Қызыл кітапқа» енген жануарлар мен өсімдіктер 1,2-сабақтар, 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
«Қызыл кітапқа» енген жануарлар мен өсімдіктер 1,2-сабақтар, 8-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітілді Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім

5-бөлім: Биоалуантүрлі-лік

Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер

Педагогтің аты-жөні

Тасбулатова М.С.

Күні

2022.18.01

Сынып

8 «А»

Сабақтың тақырыбы

«Қызыл кітапқа» енген жануарлар мен өсімдіктер 1,2-сабақтар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.5.1 перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау;

8.4.4.2 - тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолдану.

Сабақтың мақсаты


  • перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдайды;

  • тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолданады.

Құндылықтарды дарыту


- саналы да ерікті еңбек адамды бақытқа кенелтеді деген ойды санасына сіңіру;

- өзін-өзібағалау және өзара бағалау арқылы жауапкершілік сезімін қалыптастыру,

- мінез-құлықтың этикалық және эстетикалық нормаларын қалыптастыру;

- өзара сыйластық, сенімділік, қарым-қатынасты қалыптастыру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі(5минут)

Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу;

Оқушылардың сабаққа қатысымын тексеру.





Сабақтың басы

10 минут


Білу



Презентация


Сабақтың ортасы

20 минут

1-тапсырма. ҚБ

Дескриптор:

- сөйлемдерді көшіріп жазады;

-бастауыш пен баяндауышты табады;

2-тапсырма.

Дескриптор:

- мәтінді оқиды;

- перифраз түрлерін қолданып сұрақтар құрастырады;


Кері байланыс.



Түсіну, қолдану


Дескрип-тор арқылы




Дескриптор арқылы мұғалімнің бағалауы





Сабақтың соңы

5 мин

Оқу тапсырмасы: ОМ. «Биоалуантүрлілікті сақтау»



Қолдану





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.05.2023
832
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі