Материалдар / Қызықты математика жұмыс дәптері МАД тобына
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қызықты математика жұмыс дәптері МАД тобына

Материал туралы қысқаша түсінік
Қызықты математика жұмыс дәптері МАД тобына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2024
137
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1


Page 2

1
КІРІСПЕ
Математикадан
жұмыс дәптерін қолдану бойынша
нұсқаулық
Кітапша баланың мектепке дейінгі математикалық сауаттылығын
дамытуға бағытталған түрлі тапсырмалар жиынтығынан тұрады.
Әрқайсысында 6-7 тапсырмасы бар 30 негізгі тақырып
қарастырылды.
Тапсырмалардың шартын балалар ға түсіндіре отырып,
бірге орындайсыздар.
Сандарды өткенде санның құрамына ерекше көңіл бөліңіз.
Санның құрамын бала толық меңгергенде ғана басқа тапсырмаға
ауысуға болады.
Сәйкестендіру, дұрыс жауапты қоршау, айырмашылығын табу деген
сияқты жеңіл тапсырмаларды балаларға өз бетімен орындау керек.
Әр беттің соңында логикалық сөзді есептер бар. Санның
құрамынан кейін осы тапсырмаға айрықша назар аударған жөн.
Бала құлақпен тыңдау арқылы, сурет бойынша сол жағдаятты
көз алдына елестете алуы керек. Осылайша күнделікті өмірде де
түрлі жағдайларды шешуге дағдыланады.
Бала жұмыс дәптеріндегі барлық тапсырманы орындауы
міндетті емес, себебі олардың деңгейі әр түрлі.
“Дарынды оқушылар бос отырмауы к ерек” – деген қағида
негізінде бірнеше тапсырма ұсынылып отыр .
Сабақ соңында жұмыс дәптері бойынша міндетті түрде
шағын рефлексия жасау қажет. Қай тапсырма ерекше есте қалды?
Қай тапсырма қиындық туғызды? – деген сияқты сұрақтарға
жауап алыңыз.
Әр баланың осы сабақтағы ерекше тұстарын нақтылап,
айрықша атап өтіңіз.
Баланың қателігін жөндегіңіз келсе, алдымен мақтап, содан
кейін ғана түзету керек нәрселерге назар аудартыңыз.
Ешқашан бір баланы басқа баламен салыстырмаңыз.
Іске сәт!


Page 3

2
МАЗМҰНЫ
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
30
28
31
29
32
Нүкте және сызық.................................................................
Пішіндер..................................................................................
Заттардың қасиеті және орналасуы.................................
Заттардың өлшемі.................................................................
Кеңістікте бағдарлау.............................................................
Уақытты бағдарлау................................................................
Бүтін және бөліктер...............................................................
1 саны.......................................................................................
2 саны және оның құрамы..................................................
3 саны және оның құрамы..................................................
Сандарды салыстыру...........................................................
Қосу және азайту...................................................................
4 саны және оның құрамы .................................................
5 саны және оның құрамы ..................................................
6 саны және оның құрамы .................................................
6-ға дейінгі сандарды қосу, алу және салыстыру..........
7 саны және оның құрамы ..................................................
7-ге дейінгі сандарды қосу, алу, салыстыру....................
8 саны және оның құрамы .................................................
8-ге дейінгі сандарды қосу, алу, салыстыру...................
9 саны және оның құрамы .................................................
9-ға дейінгі сандарды қосу, алу, салыстыру...................
10 саны және оның құрамы................................................
0 саны және оның құрамы .................................................
10-ға дейінгі сандарды қосу, алу, салыстыру.................
Есептер шығару.....................................................................
10-нан 20-ға дейін санауды үйрету....................................
Есептер шығару.....................................................................
1-ден 20-ға дейінгі сандарды тура және кері санау.......
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
30
28
31
29
32
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
30
28
31
29
32
Нүкте және сызық............................................................................. Нүкте және сызық.............................................................................
Пішіндер.............................................................................................. Пішіндер..............................................................................................
Заттардың қасиеті және орналасуы............................................. Заттардың қасиеті және орналасуы.............................................
Заттардың өлшемі............................................................................. Заттардың өлшемі.............................................................................
Кеңістікте бағдарлау......................................................................... Кеңістікте бағдарлау.........................................................................
Уақытты бағдарлау............................................................................ Уақытты бағдарлау............................................................................
Бүтін және бөліктер........................................................................... Бүтін және бөліктер...........................................................................
1 саны................................................................................................... 1 саны...................................................................................................
2 саны және оның құрамы.............................................................. 2 саны және оның құрамы..............................................................
3 саны және оның құрамы.............................................................. 3 саны және оның құрамы..............................................................
Сандарды салыстыру....................................................................... Сандарды салыстыру.......................................................................
Қосу және азайту............................................................................... Қосу және азайту...............................................................................
4 саны және оның құрамы.............................................................. 4 саны және оның құрамы..............................................................
5 саны және оның құрамы............................................................... 5 саны және оның құрамы...............................................................
6 саны және оның құрамы.............................................................. 6 саны және оның құрамы..............................................................
6-ға дейінгі сандарды қосу, алу және салыстыру...................... 6-ға дейінгі сандарды қосу, алу және салыстыру......................
7 саны және оның құрамы................................................................ 7 саны және оның құрамы................................................................
7-ге дейінгі сандарды қосу, алу, салыстыру................................ 7-ге дейінгі сандарды қосу, алу, салыстыру................................
8 саны және оның құрамы ............................................................. 8 саны және оның құрамы .............................................................
8-ге дейінгі сандарды қосу, алу, салыстыру............................... 8-ге дейінгі сандарды қосу, алу, салыстыру...............................
9 саны және оның құрамы.............................................................. 9 саны және оның құрамы..............................................................
9-ға дейінгі сандарды қосу, алу, салыстыру............................... 9-ға дейінгі сандарды қосу, алу, салыстыру...............................
10 саны және оның құрамы............................................................ 10 саны және оның құрамы............................................................
0 саны және оның құрамы.............................................................. 0 саны және оның құрамы..............................................................
10-ға дейінгі сандарды қосу, алу, салыстыру............................. 10-ға дейінгі сандарды қосу, алу, салыстыру.............................
Есептер шығару................................................................................. Есептер шығару.................................................................................
10-нан 20-ға дейін санауды үйрету................................................ 10-нан 20-ға дейін санауды үйрету................................................
Есептер шығару................................................................................. Есептер шығару.................................................................................
1-ден 20-ға дейінгі сандарды тура және кері санау................... 1-ден 20-ға дейінгі сандарды тура және кері санау...................
Өткен тақырыптарды пысықтау.................................................... Өткен тақырыптарды пысықтау....................................................
Өткен тақырыптарды пысықтау........................................


Page 4

4Фигураның түсін тап:
3
5Бұрыштарды сал:
1Нүктелерді қос:
6Бос орында қандай смайлик
болу керек?
2 3Тұйықталған сызықтарды қорша:Сынық сызықтарды қорша:
Нүкте және сызық 1
Қоңыздың үстінен не көріп тұрсың?
Құстар не жеп жатыр?
Саңырауқұлақтардың бетіндегі не?
(Өзеннің жаға бойымен ағуы, жыланның ирелеңдеп жүруі –
қисық сызық деп аталады).
Қолымызға жіп аламыз, екі шетін қатты тартып тұрсақ, түзу шығады.
(Нүктемен танысып болсақ, тағы бір геометриялық фигура – ол түзу.
Екі жаққа шексіз созылған, басы аяғы жоқ – геометриялық фигура.
Түзуді сызғышпен сызамыз).
Егер қолымыздағы жіпті қатты тартпай, бос жіберсек –
қисық сызық пайда болады.
Егер жіптің екі жерінен қайшымен қиып, екеуін біріктіріп
байлайтын болсақ – Тұйықталған сызық пайда болады. Ал егер екі
жерін байламай бос қоя берсек тұйықталмаған сызық шығады.
(Баспалдақтың пішіні, бұл болады – Сынық сызықтар)
Жіптің әр жерінен түйетін болсақ сынық сызықтар пайда болады.
1
Нүкте және сызық 1


Page 5

4
Пішіндер 2
1Нүктелерді қос:
Өрнекті жалғастыр:
2
4
3
5
6 7
Бірінші бағанды екіншімен
сәйкестендір:
Бірдей екі пішінді боя:
Сол жақтағы бөліктен – шаршы,
оң жақтан – төртбұрыш жаса:
Үйден мектепке дейін
Алмас 5 минут жүреді.
Ал мектептен үйге дейін
Алмас қанша уақыт жүреді?
Артық затты қорша:
Бос орындарды толтыр: Сұраққа жауап бер:


Page 6

5
Заттардың қасиеті және орналасуы 3
Пластик
3Сәйкестендір:
1Нүктелерді қос:
Өрнекті жалғастыр:
2
4
Заттар неден жасалған?
5Артық затты қорша, себебі?Екінші гүлді өзің сал:
РезеңкеШыны Ағаш Металл
Асан мен Сара сурет салды.
Бірі – үй, екіншісі – ағаш.
Асан үй салмаған болса,
Сара не салды?
6Сұраққа жауап бер:
іші сырты асты үсті


Page 7

6
Заттардың өлшемі 4
6 7
5
3
Гирлянданы үлгідегідей
безендір:
Нүктелерді қосып, гүлді сал:
Суреттегі заттарды ұзындығы, ені
және формасы бойынша салыстыр:
Жіңішке-жуан, биік-аласа,
ұзын-қысқа заттарды ата:
1Нүктелерді қос:
4Бос орындарды толтыр:
2Көрсетілген пішіндер ретін қорша:
Өрнекті жалғастыр:


Page 8

7
Кеңістікте бағдарлау 5
2 3Үлгі бойынша боя:
4Басқа бағытқа қарап тұрғанды қорша:
5Үйін табуға көмектес:
Схема бойынша жүріп,
алманың себетін тап:
1Нүктелерді қос:
Өрнекті жалғастыр:
12 34
1 2 3
6Сұраққа жауап жаз:
Айяның оң жағында Дана тұр,
ал Зере Дананың оң жағында тұр.
Қыздардың есімдерінің бас әрпін жаз.


Page 9

8
6
4Күнделікті істерді
ретімен орналастыр:
2Жауабын торкөзге сал:
Уақытты бағдарлау
+
+
+
=
=
=
1Нүктелерді қос:
Өрнекті жалғастыр:
3Сәйкестендір:
түнтаңертеңкүндіз кеш
6Сұраққа жауап бер:
Тауға дейін барады және кері қайтады,
бірақ бір орында тұрады. Ол не?
5Сандарға қарап суретті боя:
1-2-3-4-
+ =
+ =
- =


Page 10

9
7
5Роботтың оң жағында,
ұшақтың астында не тұр?
Ұшақтың сол жағында,
роботтың үстінде не тұр?
Өткен тақырыптарды пысықтау
1Реттілікті жалғастыр:
7Сұраққа жауап бер:
Ағашта 8 алма өсіп тұр: 3 қызыл және 5 жасыл.
Екі күннен кейін тағы екі алма қызарды.
Ағашта енді қанша алма өсіп тұр?
6Бағытқа сәйкес сурет сал:
4Оң жақ үстіңгі бұрышта, сол жақ
астыңғы бұрышта, оң жақ астыңғы,
сол жақ үстіңгі бұрышта және
ортада не бейнеленген?
2Балапан жасалған фигураларды
ғана боя:
3Артық суретті қорша:


Page 11

10
8
5
1Нүктелерді қос:
Өрнекті жалғастыр:
3Кішкентай моншақты – қызыл
түске, үлкенін – көк түске боя.
Қандай моншақ боялмады?
6Сұраққа жауап бер:
Cаят үлкен және қышқыл, ал Әсем
тәтті, үлкен алма жеді. Алманың
ұқсас және әртүрлі белгісін ата.
4Көлеңкесін тап:
2Сәйкестендір:
Бүтін және бөліктер
бүтін жарты ширек
Жоғарыдағы фигуралар қандай
бөліктерден тұрады?


Page 12

11
2"1" санын боя.
1 саны 9
3"1" санын боя.
6Нүктелерді қосып
көбелек жаса.
1Оң жақтағы торкөзге сол жақтағы
нүктелердің орнына дөңгелек қойып көшір.
4Реттілікті жалғастыр.
5"1" жемісті қорша.


Page 13

12
21 және 2 сандарын жаз:
2 саны және оның құрамы 10
3Сол жақтағы өрнекті
оң жаққа көшір:
1Екі бірдей затты тауып боя:
4Сәйкестендір:
6Сұраққа жауап бер:
52 санының құрамы:
Арман мен Ажар анасына түскі ас әзірлеуге
көмектесті. Бірге олар 2 сағат жұмыс жасады.
Арман мен Ажардың әрқайсысы қанша уақыт
жұмсады?
0 банан жəне 2 киви
1
2 банан жəне 0 киви 1 банан жəне 1 киви


Page 14

13
23 санын боя:
3 саны және оның құрамы 11
3Сол жақтағы өрнекті
оң жаққа көшір:
13 өзгешелікті анықта:4Сәйкестендір:
53 санының құрамына назар аудар.
Суретке қарап, сандарды жаз:
12
3
5
2
1
4
4
4
1
2
1
1
1
5
5
5
5
1
1
11
11
1
1
2
2
2
2
2
2
2
4
2
3
3
3
3
3
3
3
3
3
30
5Сұраққа жауап бер:
Айша бір сан ойлады. Ол санды бірге
өсірсе 3 шығады. Айша қандай сан ойлады?


Page 15

14
12
4<, >, =, тиісті белгіні қой:
1Нүктелерді қос:
Өрнекті жалғастыр:
3Суреттің екінші жартысын сал:
6Сұраққа жауап бер:
Азат Азаматтан ұзын, ал Азамат
Саматтан ұзын. Бәрінен ұзын кім?
Сандарды салыстыру
2 2Жауабын торкөзге сал: Сандарды салыстыр:
=
=


Page 16

15
1Өлшеміне сай себеттерге толтыр:
Қосу және азайту13
3 4
2
Амалдарды орында: Жауабын жаз:
Үш айырмашылық тап:
7Сұраққа жауап бер:
5Бос орынды толтыр:
Үлкен
Кіші
Азамат, Азат және Арлан балмұздақ
жеді. Балалар эскимо, мұз және вафли
стаканындағы пломбирді таңдады.
Азамат эскимоны ұнатпайтыны белгілі,
ал Арлан мұзды жеген болса, кім қандай
балмұздақ жеді?
6Азайту амалына жаттығып көр:
3-1
3-0
3-2
3-3


Page 17

16
4 саны және оның құрамы 14
6Сұраққа жауап бер:
123
Әкесі Айша мен Алиге сыйлықтар әкелді.
Айшаға - доп пен қуыршақ, Алиге – лего мен
қайық. Әкесі барлығы қанша сыйлық әкелді?
34 санын боя:
4Ағашқа 4 алманы сал:
2Әр қатардан өзгеше өрнекті тап:Төмендегі дөңгелекке 4
шығатындай нүктелер қой:
4 4 4
5Сәйкестендір:
3
1
4
2
1


Page 18

17
5 саны және оның құрамы 15
3Әріп пен санның қиылысындағы
бөлшектерді торкөзге сал:
25 санын боя:
4Нүктелерді ретімен қос.
Шыққан суретті боя::
6Сұраққа жауап бер:
5Балақайға 5 жидекті
2 тәрелкеге әртүрлі етіп
салуға көмектес. Бос
тарелкелерді толтыр:
1234
Үйге қонақтар келді. Тоңазытқышта бөтелке
кола, бір пакет алма мен екі килограмм торт бар.
Қайсысын бірінші ашасың?
1Әр қатардан өзгеше
өрнекті тауып қорша:


Page 19

18
2Қарындаштардың ұзындығын
торкөзге жаз:
6 саны және оның құрамы 16
4Үлгі бойынша толтыр:
1Дұрыс жолды тап:
3Гүлдердің суретін салып, боя:
6Сұраққа жауап бер:
5Оң жаққа қарап
отырып
фигураларды
безендір:
12345
60
51
42
33
24
15
06
+
+-
Ойын алаңында бір баламен таныстың
делік. Оның есімі – Айдос. Айдостың
әпкесінің бір ғана бауыры бар.
Әпкесінің бауырының есімі кім?


Page 20

1246
532
19
2
2Жауабын шаршыға сал:
17
3Амалдарды орында:
1
1
Қанша сан болса,
сонша торкөзді боя:
Бос орынды толтыр:
4Есепті шығар:
5Сұраққа жауап бер:
6-ға дейінгі сандарды қосу, алу және салыстыру
012345
Әли, Айша мен Әлия үшқабатты үйде тұрады.
Егер Әли екінші қабатта, ал Айша екінші де,
үшінші де қабатта тұрмайтын болса, олардың
әрқайсысы қай қабаттарда тұрады?
1234
Нандарды 3 бөлікке бөлу үшін
неше рет кесу керек? Дұрыс
жауапты қорша:
5-1=
5-2=
4-3=
5-4=
4-1=
3-1=
2
+
+


Page 21

20
2Үлгі бойынша толтыр:
7 саны және оның құрамы 18
1Қанша?
4Тізбекті жалғастыр:
6Сұраққа жауап бер:
57 санын боя:
123456
Ажар 5 тәрелке алып, анасына,
әкесіне және өзіне қойды.
Ажар қанша тәрелке артық алды?
70
61


Page 22

21
19
4
5
Амалдарды орында:
...................................:
3Нүктелерден сызғышпен
төмендегі шартқа сәйкес
түзу сызықтар жүргіз:
4Сұраққа жауап бер:
7-ге дейінгі сандарды қосу, алу, салыстыру
Себетте 7 саңырауқұлақ болды.
1 саңырауқұлақ жеуге жарамсыз
болып, лақтырып жіберді.
Қанша саңырауқұлақ қалды?
2Сәйкестендір:
2 15 54 12 2 1 12 13 3 1 2
=
=
=
=
=
=
6-3
7-2
4+2
6+1
2+4
7-5
7624
2 см 4 см1 см 3 см
1
Қызыл нүктеден бастап саны мен
бағытына қарай торкөздерді қос.
Шыққан затты ата:


Page 23

22
5Реттілікті жалғастыр:
8 саны және оның құрамы 20
1 28 санын боя: 8 санының құрамын
жаз:
4Дұрыс жауапты қорша:
6Сұраққа жауап бер:
3Үлгіге қарап
толтыр:
1234567
Сөреде 4 орташа, 2 кішкентай,
2 үлкен тәрелке, сағат және гүл тұр.
Сөреде барлығы қанша тәрелке тұр?
8
4
2
3
1
0
8
8
6
7
5
0
8
5
6
4
6
5
8
7
7
4
1
5
3
7
5
4


Page 24

+
-
=
=
+ =
- =
+
-
=
=
23
21
3Амалдарды орында:
5Сұраққа жауап бер:
8-ге дейінгі сандарды қосу, алу, салыстыру
1
1
Реттілікті жалғастырып боя:
Салыстыр:
Сөреде 5 қызыл, 1 ақ және
2 көк кесе тұр. Сөреде барлығы
қанша кесе бар?
3 24 5
8
4
7
5
6
2
2
Суреттерді санап, сәйкестендір:
Дұрыс жауапты сал:


Page 25

24
2
4
Амалдарды орындап,
балықтарды боя::
Сандарды толықтыр:
9 саны және оның құрамы 22
1Дұрыс жолды тап:
39 санының
құрамын жаз::
12345678
5
6
7
8
9
9-2
7+1
8-3
5+3
3+3
7+2
6-1
6+1
5+2
4+4
8+1
5+4
7-2
2+2
5+1
9
7
4
3
0
1
8
2
5
6
9
5Сұраққа жауап бер:
Ағасы қарындасынан 1 жас үлкен.
5 жылдан кейін ол қарындасынан
қанша жасқа үлкен болады?


Page 26

1+2=
2+4=
9-8=
3+1=
7-2=
8-5=
6+1=
7+2=
1+7=
5+3=
5-3=
3+3=
6+2=
5+1=
4+2=
7+0=
3+6=
4+1=
25
2Реттілікті жалғастыр:
23
1Сандарға сәйкес нүктелерді қос:
7Сұраққа жауап бер:
9-ға дейінгі сандарды қосу, алу, салыстыру
Хайуанаттар бағында көк тотықұс қанша
болса, сонша сары тотықұс бар. Сары тотықұс
қанша болса, сонша қызыл тотықұс бар. Егер
қызыл тотықұс 3-еу болса, барлығы хайуанаттар
бағында қанша тотықұс өмір сүреді?
4Сол жақтағы өрнекті
оң жаққа көшір:3Салыстыр:
6Есептерді шығар:5Суреттер қандай санға тең?
=
=
=
=
8+
+
+
+
=
=
=
=
9
3 7
36
1 8
4
1
6
3
5
5
5
5
2
3
4
1
6
4
2
2
3
6
1
6
1
4
2
5
3
6
+
+
-
-


Page 27

26
2Амалдарды қой:
10 саны және оның құрамы 24
4Есептерді шығар:
510 санының құрамын жаз:
6Сұраққа жауап бер:
1Дұрыс жолды тап:
123456789
Бір адам қалаға
бара жатып, үш
танысын қуып жетті.
Қалағақанша адам
бара жатыр?
+
+
+
+
+
+
+
+
+
64
3Сәйкестендір:


Page 28

Үстел үстінде 4 алма жатыр.
Біреуі екіге бөлінді. Үстел үстінде
қанша алма бар?
0
2
1
3
0
1
3
7
10
27
20 cанынтауып боя:
0 саны және оның құрамы 25
3Санға сәйкес
суреттерді боя:
4Сәйкестендір:
5Тізбекті жалғастыр:
6Сұраққа жауап бер:
1Бос орынды толықтыр:


Page 29

7Сұраққа жауап бер:
Үш ағайынды бауырлардың
бір-бір қарындасы бар.
Отбасында барлығы қанша
бала бар?
28
26
3Нүктелерді рет бойынша қос:
5Салыстыр:
10-ға дейінгі сандарды қосу, алу, салыстыру
2Тиісті санды жаз:1
4
Амалға сәйкес суретті сал:
Есептерді шығар:
6Үлгідегі сияқты доптарды
тауып боя:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10


Page 30

Үстел үстінде жидек салынған 3 стакан тұр. Омар біреуін
жеп, қайта орнына қойды. Үстел үстінде қанша стакан тұр?
5 6
1
7 8 9 10
1
3
3
4
4
3
4
1
6
2
4
4
2
6
7
2
5
4
5
2
7
6
4
5
1
3
4
2
8
2
8
1
6
4
9
7
5
3
6Сұраққа жауап бер:
27
1Салыстыр:
2Бос орындарды толықтыр:
Есептер шығару
5Сандарды өсу және кему
ретімен жаз:
4Төмендегідей реттілікті
тауып қорша:
3Үлгіге сәйкес амалдарды қой:
29


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!