Аныкбаева Жанагуль Нусупбаевна
«Сандуғаш» бөбекжай-балабақшасы
Алматы облысы
Қарасай ауданы
Қаскелен қаласы
Тақырыбы:«Қызықты пішіндер»
Мақсаты: Геометриялық фигураларды және денелерді танып, атай білуге геометриялық пішіндерді көру және сипап сезуді ойын арқылы жетілдіру. Сөйлемдегі сөздерді байланыстыруға, көмекші сөздерді дұрыс қолдануға қалыптастыру.
Кіріктірілген: математика негіздері, сөйлеуді дамыту.
Көрнекілігі:
Әдіс-тәсілдер:Көрсету, түсіндіру, қызықтыру, ойын жаттығуы.
Жұмбақ жасыру:
1. Шуақ шашқан күнге ұқсаймын көбірек,
Менің атым-дөңгелек. (дөңгелек)
2. Барлық шатыр ұқсайда тек өзіме,
Бірден білер құлақ асқан сөзіме. (ұшбұрыш)
3.Теледидар таныс екен баршаға,
Ал,пішіні ұқсайды ғой (шаршыға)
Ғажайып сәт: пішіндер келеді.
Төртбұрыш
Төртбұрышпын,
төртбұрышпын.
Төрт қабырғасы бар бұрышпын,
Қай жағынан қарасаңда,
Төрт қабырғам тең бұрышпын.
- Неге төртбұрыш дейді екенбіз, қанекей төртбұрыштың қабырғаларын, бұрышын санайық. (санайды)
Үшбұрыш:
-Үшбұрышпын, үшбұрышпын,
Үш қабырғам бар бұрышпын,
Төртбұрыштан аз болсам да,
Орны бөлек үшбұрышпын.
- Ал, үшбұрышты неге үшбұрыш дейді екенбіз, бұрыштар мен
қабырғаларын санайық.
Дөңгелек:
- Домалақпын, домалақпын,
Дөңгелек боп домаладым.
Ай сияқты, күн сияқты
Шар сияқты домалақпын.
- Дөңгелектің бұрышы бар ма?
1.Ойын: «Қандай пішін
шықты?»
Мақсаты: Таяқшалардан таныс геометриялық пішіндер құрастыра
білу.
Көрнекілік: Әрбір балаға 10 данадан санағыш таяқшалары
Барысы: Тәрбиеші балаларға үш таяқша алып, олардан пішін
құрастыруды ұсынады. Қандай пішін шықты? Енді төрт таяқша алып,
пішін құрастыру ұсынылады.
Қандай пішін шықты? Тәрбиеші тағы да екі таяқша алып, оны шаршының,
төртбұрыштың үстіне қоюды ұсынады. Қандай пішін
шықты?
2.Ойын: «Пішінді сыз»
Мақсаты: Қол маторикасын дамыта отырып ой өрісін дамыту.
Көрнекілік: қағаз, скотч,жіп,қалам, қайшы.
Барысы:әр балаға сотч жапсырылған қағаз ішіне жіп қалам және қайшы. Белгіленген нүктелерді жалғау арқылы пішіндер сызу.
3.Ойын: «Пішінің жартысын тап»
Мақсаты:Ойлау және зейінін шоғырландыра отырып пішінің жартысын тауып құрастыру.
Көрнекілік: құрастырғыш пішіндер жартысы жапсырылған.
Барысы:құрастырғыштағы пішінге қарап екінші жартысын табу.
4.Ойын: «Пішін құрастыр»
Мақсаты: балалардың ұсақ қол маторикасын дамытау ой өрісін жетілдіру.
Көрнекілік:фетірден қыйлған таспаларға түйме тағылған.
Барысы: Фетірден қыйылған таспалардағы түймелерді, түймелеу арқылы пішіндер жасау.
5.Ойын Біркелкі пішіндерді
топтастыр.
Мақсаты: Пішіндерді танып, топтастыра білуге үйрету. Ойлау
қабілетін, қол қимылын және дем алып дем шығару арқылы пішіндерді
жинау.
Көрнекілік: Геометриялық пішіндер. (20 дана)
Барысы: Әр балаға пішіндер таратылып беріледі. Біркелкі пішіндерді
трубчкамен жинау және санап
атау.
6. Ойын: «Пішін жаса»
Ойын мақсаты:
7.Ойын: «Сыйқырлы сандық»
Сандықша ішінен геометриялық пішіндерді ұстап сипап сезу арқылы айту.
Сұрақ жауап: Осы бөлме ішіндегі затарды қандай пішінге құсайтынын атайықшы.
8.Ойын:
«Сиқырлы
суреттер»
Ойынның мақсаты: балалардың логикалық ойлау қабілетін, ес, зейін,
қабылдау процесстерін дамыту.
Ойынның кұрал - жабдықтары: әр түрлі пішіндер мен денелер
бейнеленген сурет қағаз және стакан боялған сүт, үлкен ыдыс.
Ойынның мазмұны: Балалар ыдыстың астына пішіндер жасырынған оны
стканынды жылжыта отырып пішідерден құралған сурет бейнеленген.
Сурет бойынша әңгіме құрауды
ұсыну.
Тақпақ пішіндерден жасай отырып айту.
Құстарға ұя жасайық
Үстіне қойып үш бұрыш
Әдемі үйшік болады
Астына қойып төртбұрыш
Құс келсін десек ұяға
Дөңгелек қой ортаға
Тәмам болды осымен,
Ашық сабақ біздегі
Қошемет, сын сіздерден,
Рахмет айту біздерден.
Сау саламат болайық.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қызықты пішіндер
Қызықты пішіндер
Аныкбаева Жанагуль Нусупбаевна
«Сандуғаш» бөбекжай-балабақшасы
Алматы облысы
Қарасай ауданы
Қаскелен қаласы
Тақырыбы:«Қызықты пішіндер»
Мақсаты: Геометриялық фигураларды және денелерді танып, атай білуге геометриялық пішіндерді көру және сипап сезуді ойын арқылы жетілдіру. Сөйлемдегі сөздерді байланыстыруға, көмекші сөздерді дұрыс қолдануға қалыптастыру.
Кіріктірілген: математика негіздері, сөйлеуді дамыту.
Көрнекілігі:
Әдіс-тәсілдер:Көрсету, түсіндіру, қызықтыру, ойын жаттығуы.
Жұмбақ жасыру:
1. Шуақ шашқан күнге ұқсаймын көбірек,
Менің атым-дөңгелек. (дөңгелек)
2. Барлық шатыр ұқсайда тек өзіме,
Бірден білер құлақ асқан сөзіме. (ұшбұрыш)
3.Теледидар таныс екен баршаға,
Ал,пішіні ұқсайды ғой (шаршыға)
Ғажайып сәт: пішіндер келеді.
Төртбұрыш
Төртбұрышпын,
төртбұрышпын.
Төрт қабырғасы бар бұрышпын,
Қай жағынан қарасаңда,
Төрт қабырғам тең бұрышпын.
- Неге төртбұрыш дейді екенбіз, қанекей төртбұрыштың қабырғаларын, бұрышын санайық. (санайды)
Үшбұрыш:
-Үшбұрышпын, үшбұрышпын,
Үш қабырғам бар бұрышпын,
Төртбұрыштан аз болсам да,
Орны бөлек үшбұрышпын.
- Ал, үшбұрышты неге үшбұрыш дейді екенбіз, бұрыштар мен
қабырғаларын санайық.
Дөңгелек:
- Домалақпын, домалақпын,
Дөңгелек боп домаладым.
Ай сияқты, күн сияқты
Шар сияқты домалақпын.
- Дөңгелектің бұрышы бар ма?
1.Ойын: «Қандай пішін
шықты?»
Мақсаты: Таяқшалардан таныс геометриялық пішіндер құрастыра
білу.
Көрнекілік: Әрбір балаға 10 данадан санағыш таяқшалары
Барысы: Тәрбиеші балаларға үш таяқша алып, олардан пішін
құрастыруды ұсынады. Қандай пішін шықты? Енді төрт таяқша алып,
пішін құрастыру ұсынылады.
Қандай пішін шықты? Тәрбиеші тағы да екі таяқша алып, оны шаршының,
төртбұрыштың үстіне қоюды ұсынады. Қандай пішін
шықты?
2.Ойын: «Пішінді сыз»
Мақсаты: Қол маторикасын дамыта отырып ой өрісін дамыту.
Көрнекілік: қағаз, скотч,жіп,қалам, қайшы.
Барысы:әр балаға сотч жапсырылған қағаз ішіне жіп қалам және қайшы. Белгіленген нүктелерді жалғау арқылы пішіндер сызу.
3.Ойын: «Пішінің жартысын тап»
Мақсаты:Ойлау және зейінін шоғырландыра отырып пішінің жартысын тауып құрастыру.
Көрнекілік: құрастырғыш пішіндер жартысы жапсырылған.
Барысы:құрастырғыштағы пішінге қарап екінші жартысын табу.
4.Ойын: «Пішін құрастыр»
Мақсаты: балалардың ұсақ қол маторикасын дамытау ой өрісін жетілдіру.
Көрнекілік:фетірден қыйлған таспаларға түйме тағылған.
Барысы: Фетірден қыйылған таспалардағы түймелерді, түймелеу арқылы пішіндер жасау.
5.Ойын Біркелкі пішіндерді
топтастыр.
Мақсаты: Пішіндерді танып, топтастыра білуге үйрету. Ойлау
қабілетін, қол қимылын және дем алып дем шығару арқылы пішіндерді
жинау.
Көрнекілік: Геометриялық пішіндер. (20 дана)
Барысы: Әр балаға пішіндер таратылып беріледі. Біркелкі пішіндерді
трубчкамен жинау және санап
атау.
6. Ойын: «Пішін жаса»
Ойын мақсаты:
7.Ойын: «Сыйқырлы сандық»
Сандықша ішінен геометриялық пішіндерді ұстап сипап сезу арқылы айту.
Сұрақ жауап: Осы бөлме ішіндегі затарды қандай пішінге құсайтынын атайықшы.
8.Ойын:
«Сиқырлы
суреттер»
Ойынның мақсаты: балалардың логикалық ойлау қабілетін, ес, зейін,
қабылдау процесстерін дамыту.
Ойынның кұрал - жабдықтары: әр түрлі пішіндер мен денелер
бейнеленген сурет қағаз және стакан боялған сүт, үлкен ыдыс.
Ойынның мазмұны: Балалар ыдыстың астына пішіндер жасырынған оны
стканынды жылжыта отырып пішідерден құралған сурет бейнеленген.
Сурет бойынша әңгіме құрауды
ұсыну.
Тақпақ пішіндерден жасай отырып айту.
Құстарға ұя жасайық
Үстіне қойып үш бұрыш
Әдемі үйшік болады
Астына қойып төртбұрыш
Құс келсін десек ұяға
Дөңгелек қой ортаға
Тәмам болды осымен,
Ашық сабақ біздегі
Қошемет, сын сіздерден,
Рахмет айту біздерден.
Сау саламат болайық.
шағым қалдыра аласыз













