Р дыбысы мен әрпі.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Р дыбысы мен әрпі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақты жариялау себебім, жас мамандарға көмек және тәжірибе алмасу болып табылады. Мен әріптестеріме өз сабағымды жариялап, олармен бөліскім келіп отыр және олардың да әдіс-тәсілдерін үйреніп өз білімімді арттыруды қалаймын. Бұл сабақта «Айналмалы бекет», «Ширату тапсырмасы», «Сұрақ-жауап», «Топтық жұмыс», Саралау тапсырмалары қолданылған. «Топтық бағалау», «бағдаршам», «Геометриялық фигуралар», «Бас бармақ», «Қошемет көрсету» арқылы бағалап барылған. Оқушылардың алған білімдері бойынша рефлексия алынған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Оқу ісінің меңгерушісі:

Сауат ашу

Күні: 15.11.2018 ж

Сынып: 1 «Ә»

Қатысқандар саны: 23

Қатыспағандар саны:1

Сабақтың тақырыбы

Р дыбысы мен әрпі.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты

1.1.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау

Сабақтың мақсаттары

Барлығы:Жаңа білімді меңгереді.

Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Дүниетану, математика, ағылшын тілі сабағы

АКТ қолдану дағдылары

Компьютер

Тілдік құзыреттілік

Ит-саг-собака-dog

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

«Айналмалы бекет» әдісі арқылы өткен тақырыпты пысықтау. Оқушылар лақ ертегісін кезек-кезек пен айтып шығады

ҚБ Геометриялық фигаралар арқылы бағалау







Сабақтың ортасы

8 минут



Ширату тапсырмасы Жұмбақ айту арқылы жаңа сабақты ашу Үй артында шоңайма,

Буы шығып тұрмай ма?

Салпаң құлақ келед деп,

Қорқа-қорқа тұрмай ма?

От басында бүкір шал,

Құдайына шүкір шал (Мысық) №1 Тыңдалым.Айтылым

  • Күшік қандай дыбыс шығарды?

  • Сен осы дыбысты айтып көр.

  • Ізденуді үйымдастыр.

  • Бұл қандай дыбыс?

  • Үй жануарларын атаңдаршы?

  • Оларға қалай күтім жасаймыз?

  • Жабайы жануарларын атаңдаршы?

  • Жабайы жануарлар қайда өмір сүреді?

ҚБ «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс









Сергіту сәті

1 минут

Сергіту сәтіне арналған санамақ ағылшын тілінде

Қызықты тапсырма

8 минут

2 Оқылым.

АР АРА РА АР АРА АРАЛ АРАЛА НАР АНАР

АРА;АРА;АРАЛАР!

АРЛАН;АРА АРАЛА:

ҚБ «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау

Түрлі тапсырмалар


Топтық жұмыс

I – топ Р р әріпін мүсіндеу

II – топ Р р әріпін жасау

III –топ Әріптерден «Раушан» сөзін шығару

IV – топ Нан туралы мақалды сөздерін дұрыс орналастыру

Маркер, стикер, пластилин, магнит, түрлі-түсті қаламдар, А4 парағы


Саралау тапсырмасы Жұбын тап ойыны Оқушылардың деңгейіне қарап, тапсырмаларды беремін

Қима қағаздар

Сабақтың соңы

2 минут


Рефлексия

Shape4 Shape2 Shape3




Толық түсіндім Толық түсінбедім Түк түсінбедім


Оқушылар сабақтан алған білімдері бойынша рефлексия жасайды

Қима қағаздар

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қабілетті жоғары оқушыларға «Жұбын тап» ойыны бойынша сұрақтар қоямын. Үлгерімі төмен оқушыларға сұрақтарға жауап беруді ұсынамын

Топтық бағалау, «Бағдаршам», «Геометриялық фигуралар», «Бас бармақ» Қошемет көрсету арқылы бағалау

Дүниетану, математика, ағылшын тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе неліктен? Сабақты саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтық уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай аутқулар болды? Неліктен?

Сабақ өз мақсатына жетті. Оқушылардың барлығы сабаққа жақсы қатысты. Бұл менің ОМ қол жеткізгенім.

Оқушылар Р дыбысы мен әрпі және оның айтылуы мен жазылуы туралы білді. Үй және жабайы жануарлар туралы бір-бірімен әңгімеледі. Топтық жұмыс қызықты өтті.Өйткені әр топ өз жұмыстарын жасау барысында бір-бірінен қалыспай әрекеттенгені маған ұнады. Саралау тапсырмасында «Жұбын тап» ойыны арқылы оқушылар жаңа сабақты пысықтады.Уақыттан тиімді пайдалана алдым, өйткені менің берген тапсырмаларым оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай еді. Сабақ қызықты өтті. Келесі сабақта АКТ –ны көбірек қолдану керек екенін түсіндім.

Қорытынды бағалау

1.Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1. Ширату тапсырмасы

2. «Жұбын тап» ойыны қызықты болды


2.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді. (оқыту мен оқуға қатысты)

1: Топтық жұмыс

2: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау


3.Осы сабақтың барысында барлық сынын немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым.

Сабақты әр түрлі ойындармен өту, тапсырмаларды түрлендіру



































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.02.2019
557
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі