Мұғалімнің аты-жөні: М.Б.АлыпкараеваСабақ: № 70Сыныбы: 7 «Б» сынып Пәні: алгебра Мерзімі: 27.02.2017 жыл |
Сабақтың тақырыбы: | Рационал бөлшек және оның негізгі қасиеті тақырыбына есептер шығару. |
Сабақтың жалпы мақсаты: | Білімділік: Рационал бөлшек және оның негізгі қасиеті бойынша білімдерін кеңейту, бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындау білік, дағдыларын нақтылау, шыңдау, тиімді жолдарын ұсыну. |
| Дамытушылық: ойлау есте сақтау қабілеттерін, өз беттерімен жұмыстануды дамыту. |
| Тәрбиелілік: алдарына қойған мақсаттарына жетуге өздеріне сенімді болуға, жауапкершілікке, өзара көмек көрсетуге тәрбиелеу. |
Жетістік критерийлері: | Барлығы: Рационал бөлшек және оның негізгі қасиеті бойынша білімдерін кеңейтеді, бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындау білік, дағдыларын нақтылай алады, шыңдай алады, тиімді жолдарын ұсына алады.Көбі: формулаларды пайдаланудың тиімді жолын ұсынады.Кейбірі: алған білімдерін пайдаланып мысалдар құрастырады. |
Оқытудың әдіс-тәсілдері: | «Миға шабуыл» әдісі, сәйкестендіру тесті, топтық, жұптық, жекелей жұмыстар |
Сабақ түрі: | практикалық сабақ |
Сабақта қолданылатын ресурстар: | дидактикалық материал, кеспе қағаздар, 3-деңгей нұсқаулығы, оқулық |
Сабақтың барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Ресурстар |
Ұйымдастыру кезеңі:2 мин | Амандасу, топтарға бөлу, оқушыларды түгендеу.1-топ. «Алғырлар»1. Джубаева Бейбіт 2. Абдулла Аян3. Жұмабек Нұрдос 4. Ерғали Еркебұлан5. Сеит Тұрсынай6. Қуанышбаева Береке2-топ. «Тапқырлар»1. Анар Нұрмұқасан2. Азатбекова Айман3. Орынбасар Бақдәулет4. Тоқтыбай Нұрай5. Убайдулла Аружан6. Худайбергенов Мадияр3-топ. «Зеректер»1. Мәлік Дінмұхамед2. Абай Әлихан3. Ермек Зейнеп4. Юнусов Сардар 5. Іляс Гүлсезім6. Турсинбаева Ақмарал | Оқушылар есімдері жазылған кеспе қағаздарды алып, сол қағаздың түсіне байланысты топтасып отырады. | кеспе қағаздар |
Үй тапсырмасын тексеру:5 мин | «Миға шабуыл» әдісіРационал бөлшек деген қандай бөлшек?Рационал бөлшектерді қосу және азайту үшін бұрыннан белгілі қандай ережелер қолданылады?Рационал бөлшектерді қосу және азайту амалдары қандай мақсатты көздейді?№ 265 есеп (жауабы). 1. ; 2. ; 3. ; 4. . | Оқушылар сұрақтарға жауап айту арқылы өткен тақырыпты еске түсіреді. | дәптер |
Сәйкестендіру тесті:
|
1. Б; 2. А; 3.В; 4. Ә. |
|
|
Есептер шығару: | «Кубизм» әдісін қолданып есептер шығару.Тапсырманы орындауға уақыт белгілеймін.
| Оқушылар берілген тапсырмаларды жылдамдықпен әрі дұрыс шығара білуге машықтанады. Есептер шығару барысында алған білімдерін пысықтайды. Өзін-өзі реттеу жүзеге асады. |
|
Үй тапсырмасын беру:2 мин | Оқушыларды бағалау. Үй жұмысы: 1. Диофант туралы мағлұмат жинау.2. Кеспе қағаздағы есептерді шығарып келу. | Оқушылар сабақта алған бағаларымен танысады. Үй тапсырмасын алады. |
|
Кері байланыс2 мин | Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты оқушылардын кері байланыс алу. | Оқушылар кеспе қағаздағы сұрақтарға жауап бере отырып бүгінгі сабаққа кері байланыс беріп кетеді. |
|
Не сәтті өтті? |
|
Не сәтсіз болды? |
|
Нені дамыта алар едім? |
|