Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Ұйымдастыру:
-Оқушылармен амандасу, сынып
оқушыларын түгелдеу.
-Үй тапсырмасын
тексеру
1. а санының n-ші дәрежелі
арифметикалық түбірі дегеніміз не?
2. Көбейтіндіден түбір шығару
ережесін тұжырымдаңыз.
3. бөлшектен түбір шығару
ережесін тұжырымдаңыз.
4. Түбірдің дәреже көрсеткіші
мен түбір таңбасының ішіндегі өрнектің дәреже көрсеткішін қысқарту
ережесін жазыңыз.
5. Түбірді дәрежеге шығару
ережесін тұжырымдаңыз.
6. Түбірден түбір
шығару ережесін жазыңыз.
|
Сынып ережесін сақтайды ,сынып
ішінен топ басшы сайлайды,топ басшы топ мүшелерінің сабаққа
белсенді қатысуын қадағалайды.
classdojo арқылы оқушылар
бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.
Берілген сұрақтардың
шешімін жұп болып табады
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы
бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Сұрақтар
топтамасы.
Интерактив-ті
тақта
Classdojo
сайты
|
Жаңа
білім
|
1 Learningapps пен оқушыларға
жеке тапсырма беру
2 Деңгейлік
тапсырма
1.
теңдеуін шешіңдер.А) 0
в) 49 с) 50 д) 53
2. өрнегінің мәнін есепте: а) 56
б) 18 с) 12 д) 36
3.Есепте:
1) а) 16 б) 32, с) 8 д)
4
2) а) 10 б) 50 с) 100 д)
25
3 Кітаппен жұмыс
№10.8
|
1.Ұялы телефондарын қолданып
оқушылар
Learningapps
тан
рационал көрсеткішті
дәрежелерін есептеуге тапсырмалар
орындайды
2.Әр оқушыға карточка
таратылып, сол карточкаға тест тапсырмасын орындау тапсырмасы
беріледі
3.Түсінбеген тапсырмаларды
бір- біріне түсіндіреді.
Берілген тапсырма
бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау
жасайды.
|
Дескриптор:
- алгебралық өрнектерді
түрлендіру үшін рационал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін
қолданады;
- рационал көрсеткішті
дәрежемен берілген алгебралық өрнекті n-ші дәрежелі түбірмен
жазады;
- өрнектің мәнін
табады.
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка
1 балл қойылады
|
Интерактив-ті
тақта
Classdojo,
Learningapps
сайттары
Ұялы
телефон
Оқулық 11
сынып,
Алгебра
А.Әбілқасымова,
В.Корчевский,
З.Жұмағұлова
Алматы «Мектеп»
2013
|
Ой
толғаныс.
Рефлексия
|
« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап
береді.
- Не білдім?
- Не білемін?
- Не білгім келеді?
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
classdojo да қойылған балл
бойынша өз – өздерін бағалайды
0-4балл
«2»
5-9балл
«3»
10-14балл
«4»
15-20балл
«5»
|
А4,
конспект
стикер
|