Сабақтың басы
|
-
Ұйымдастыру кезеңі.
-
оқушылардың назарын жинақтау;
-
оқушылармен бірлесіп оқу мақсатын, сабақ мақсаттарын
анықтау.
-
оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін
нәтижелерді анықтау
Сабақтың мақсаттарымен,
күтілетін нәтижелермен таныстыру.
Үй тапсырмасын
тексеру.
|
Жинақтала
ды,сабаққа
ынталанады
|
Ынталандыру сөздерін қолдану
«жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
|
6 сынып оқулығы.
1-бөлім
|
Сабақтың
ортасы
|
Өткен сабақты
пысықтау.
Тапсырмалар
орындау.
№1. Қыздырылған сұйықты суытқанда 3 минутта оның
температурасы −150С-қа өзгерді. 1 минутта қыздырылған сұйықтың
температурасы неше градусқа өзгерді
(төмендеді)?
№2.
Өрнектің мәнін тап.
-
–8,2 : 4,1
=
-
58 :
(–4) =
-
(–1,2) :
(–10,8) =
№3.
Теңдеуді шеш: –x ⋅ (–1,12) = 4,032.
№4. Есепте: (10 – 17)
: 2,75 – 8,4.
Деңгейлік
тапсырмалар.
А
деңгей
Хауыздағы су құбырдан сыртқа
қарай ағып жатыр. Хауыздағы судың деңгейі 3 минутта −45 сантиметрге
өзгерді. Хауыздағы
судың деңгейі 1 минутта неше сантиметрге
өзгерді?
В
деңгей
Есепті теңдеу құру арқылы
шығарыңдар.
Меруерт бір сан ойлап, оны тақтаға жазды. Айнұр ол санға 14-ті
қосты, ал Айман оған Меруерттің ойлаған санын 20 %-ке арттырып,
тағы да қосты. Сонда қосынды −47,6-ға тең болды. Меруерт қандай сан
ойлады?
С
деңгей
Мен бір сан жасырдым. Осы
санды (–8)-ге көбейттім, сосын алынған санға 16,6- ны қостым,
нәтижесінде –20,2 санын алдым. Мен қандай сан
жасырдым?
Дескриптор:
|
Бүгінгі сабақты мұқият тыңдап
және түсініп, тапсырмалар орындайды.
|
Ынталандыру сөздерін қолдану
«жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
1-10 баллдық жүйеде
бағаланады.
|
|
Сабақтың
соңы
|
Үй
жұмысы:
№
Рефлексия:
«Плюс, минус,
қызықты»
Плюс
|
Минус
|
Қызықты
|
Сабақта барлығы ұнады: сабақ мазмұны, жұмыс
түрлері
|
Ұнамады, түсініксіз болып
қалды
|
Барлық деректер мен әдістер
қызықты
|
|
Үй жұмысын
алады.
Рефлексияны ауызша
орындайды.
|
|
6 сынып оқулығы.
1-бөлім.
Әбілқасымов А.Е., Кучер Т.П.,
Жұмағұлова З.Ә., 2018ж «Мектеп»
баспасы
|