Материалдар / Рационал сандарды бөлу. 6 сынып матем ҚМЖ 2 тоқсан

Рационал сандарды бөлу. 6 сынып матем ҚМЖ 2 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
6.1.2.16 рационал сандарды бөлуді орындау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2024
61
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Таныстым:


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі


Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Математика

Тақырыбы: Жай бөлшектерді косу және азайту

Бөлім:

6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гүлжан Аманкулкызы

Күні:

13.11.2024ж

Сынып: 6 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Рационал сандарды бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.1.2.16 рационал сандарды бөлуді орындау;

Сабақтың мақсаты

  • - рационал сандарды бөлу ережелерін есептер шығаруда қолдану.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

  • оқушылардың назарын жинақтау;

  • оқушылармен бірлесіп оқу мақсатын, сабақ мақсаттарын анықтау.

  • оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау

Сабақтың мақсаттарымен, күтілетін нәтижелермен таныстыру.

Үй тапсырмасын тексеру.

Жинақтала

ды,сабаққа ынталанады

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»

6 сынып оқулығы. 1-бөлім

Сабақтың ортасы

Өткен сабақты пысықтау.

Тапсырмалар орындау.

1. Қыздырылған сұйықты суытқанда 3 минутта оның температурасы −150С-қа өзгерді. 1 минутта қыздырылған сұйықтың температурасы неше градусқа өзгерді (төмендеді)?

2. Өрнектің мәнін тап.

  1. 8,2 : 4,1 =

  2. 58 : (–4) =

  3. (–1,2) : (–10,8) =

3. Теңдеуді шеш: –x  (–1,12= 4,032.

4. Есепте: (10 – 17) : 2,75 – 8,4.

Деңгейлік тапсырмалар.

А деңгей

Хауыздағы су құбырдан сыртқа қарай ағып жатыр. Хауыздағы судың деңгейі 3 минутта −45 сантиметрге өзгерді. Хауыздағы судың деңгейі 1 минутта неше сантиметрге өзгерді?

В деңгей

 Есепті теңдеу құру арқылы шығарыңдар.
Меруерт бір сан ойлап, оны тақтаға жазды. Айнұр ол санға 14-ті қосты, ал Айман оған Меруерттің ойлаған санын 20 %-ке арттырып, тағы да қосты. Сонда қосынды −47,6-ға тең болды. Меруерт қандай сан ойлады?

С деңгей

Мен бір сан жасырдым. Осы санды (–8)-ге көбейттім, сосын алынған санға 16,6- ны қостым, нәтижесінде –20,2 санын алдым. Мен қандай сан жасырдым?


Дескриптор:

  • тиімді тәсілді анықтайды

  • бөдудің қасиеттері қолданылды;

  • дұрыс жауап алынды;

Бүгінгі сабақты мұқият тыңдап және түсініп, тапсырмалар орындайды.





















Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»

1-10 баллдық жүйеде бағаланады.















































Сабақтың соңы

Үй жұмысы:

Рефлексия: «Плюс, минус, қызықты»

Плюс

Минус

Қызықты

Сабақта барлығы ұнады: сабақ мазмұны, жұмыс түрлері

Ұнамады, түсініксіз болып қалды

Барлық деректер мен әдістер қызықты


Үй жұмысын алады.

Рефлексияны ауызша орындайды.



6 сынып оқулығы. 1-бөлім.

Әбілқасымов А.Е., Кучер Т.П., Жұмағұлова З.Ә., 2018ж «Мектеп» баспасы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ