Материалдар / Рационал сандарға амалдар қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Рационал сандарға амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспарыыыы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2018
514
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары


Пән мұғалімі

Әліпов Құрманғазы Дауылбайұлы

Сынып

6 «Д»

Мерзімі

7.12. 16ж

Тақырыбы

Рационал сандарға амалдар қолдануды қайталау жаттығулары

Жалпы мақсаттар

Ойлау қабілетін дамыту; ойын түсінікті етіп жеткізе білуге баулу; сыни тұрғыдан ойлауды дамыту; жұптық жұмысқа бейімдеу; өзін-өзі реттеуді үйрету

Негізгі мақсаттар

Рационал сандарға амалдар қолданау тәсілдерін білу арқылы есептерді шығару дағдысын дамыту

Күтілетін нәтиже

Рационал сандарға амалдар қолдана біледі

Қажетті құралдар

6 сынып математика оқулығы(Т. А. Алдамұратова, Т. С. Байшоланов, Е. С. Байшоланов «Атамұра» 2015,1 бөлім), жұмыс дәптері, үлестірмелі карталар

Оқыту әдістері

жұптық жұмыс, жеке жұмыс, Блум таксономиясы, БИС технологиясының элементтері

Түйінді идеялар




1) Теріс сандарды қосу 2) Таңбалары бірдей сандарды қосу

1) Теріс сандарды азайту 2) Таңбалары бірдей сандарды азайту

1) Теріс сандарды көбейту 2) Таңбалары бірдей сандарды көбейту

1) Теріс сандарды бөлу 2) Таңбалары бірдей сандарды бөлу

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті


Оқушының іс-әрекеті

Уақыты

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларды түгендейді,сабаққа керекті құралдардың дайындығын тексереді.Сабақтың мақсатымен таныстырып,психологиялық дайындық жүргізеді.

Тақырыпты қайталау мақсатындағы.

«Ережелерді реттейміз» тапсырмасы

  1. Теріс екі қосу үшін санды

А) модульдерін қосылғыштардың керек қосу

В) « - » таңбасын минус шыққан алдына санның керек қою

2. Әр таңбалары түрлі, тең емес модульдері қосу үшін санды екі:

А) кіші модульден үлкен модульді азайту керек

В) санның алдына шыұұан үлкен модулі қосылғыштың қою керек таңбасын.

3. әр түрлі таңбалары екі санды үшін көбейту:

А) модулдерін көбейту керек сандардың осы

В) «-» таңбасын қою керек көбейтіндінің алдына мәнінінің

4. санды теріс бөлу үшін санға теріс, бөлгіштің модулін, бөлінгіштің модуліне бөлу керек.

Сабаққа керекті құралдарын дайындайды ,сабақтың мақсатын түсініп, ассоциация жұмысына қатысады.

Тақтадағы тапсырмаға тез арада жауап береді. Негізгі ережелерді еске түсіреді.

5 мин

Білім


Қолдану тәртібі берілген есепті шығарып қайталау жүргізеді.

5 мин

Түсіну.


Кім ойшыл? Жұлдызшаның орнына теңдік тура болатындай таңбаны қой.

1. –(*5)=-5

2. *(+0,2)=-0,2

3.*18+(*5)=-23

4.*(-3,9)=3,9

5.-(*0,75)=0,75

6.*4(*12)=48

Таңбалар ережесін пайдалана біледі.


3 мин


Қолдану

Сынып жұмысы

638

1) 8 * (-3) + (-7)

3) 35 – (-7)

5) 64: (-16) -

7)(-21) : (-3)-9

9)27 – (-15):3

639

1) (0,6-1)*1,5

3) (1,3-0,5)*(-3,5)

5) 3,5 * (-2) + (-8)

640

1)

3)

5)

Сынып жұмысы

638

1) 8 * (-3) + (-7)= -31

3) 35 – (-7)=42

5) 64: (-16) - =-4

7)(-21) : (-3)-9=-2

9)27 – (-15):3=32

639

1) (0,6-1)*1,5=-0.6

3) (1,3-0,5)*(-3,5)= -2.8

5) 3,5 * (-2) + (-8)= -15

640

1) = -3.5

3) = - 2

5) = -7

16 мин


Сергіту сәті

Refreshment for the moment


I shall show you any figures(multiplication tables), you must say those names(eguols). Then you must say those kinds. Ok.

Tапсырмаларды орындауға ынталана түседі. Фигуралардың (көбейту кестесін) ағылшынша атауын біледі.



3 мин


Талдау


-12 + (-8)

Д 20

-7 + (-9)

С - 76,8

-5,4 + (-3,5)

І -14

37+(-56)

І - 4

8,3*(-7,2)

К 89

-6,4*12

Ә -16

-42:3

У -8,9

-105 : (-21)

Т - 20

7- (-13)

З 5

-20 – (-16)

Е -19

35 – (-54)

Л -59,76



Жауабын сәйкестендір. Сәйкестендіру есебі. «Тәуелсіздік» ұғымына анықтама беріп өтеді, мерекемен құттықтау жүргізеді. («Мемлекеттік рәміздер туралы» үзінді көрсетіледі)


4 мин


Жинақтау

Позицияны таңдау


ИЯ

ЖОҚ

МҮМКІН

Екі теріс санның қосындысы оң сан


+


Екі теріс санның көбейтіндісі оң сан

+



Таңбалары әр түрлі сандардың қосындысы оң сан



+

Таңбалары бірдей сандардың айырымы оң сан



+


Қандай да бір тұжырымға «ИЯ» немесе «ЖОҚ» деген көзқарасты көрсету. Өз ұстанымдарын ауызша дәлелдеп береді.

4 мин

Бағалау

Үйге тапсырма

Кім жылдам?

Әлияның ойлаған санын -6-ға көбейтіп, оған 8 -ті қосқанда, қосынды -67,4-ке тең болды. Әлия қандай сан ойлады?


638 (2,4,6,8)

639 (2,4)

640 (2,4,6)

5 сұрақпен жасақталған тест құрастыру.

Теңдеуді дұрыс құрастыра біледі, мәнін таба алады.

х * (-6)+ 8 = -67.4

x* (-6)=-67.4-8.8

x* (-6)=-76.2

x=-76.2 : (-6)

x=12.1

Үй тапсырмасын жазып алады

3 мин

Қорытындылау

Кері байланыс

«Бес саусақ» тәсілі

Бас бармақ – басты мәселе. Ең құнды мәселе қандай болды?

Балалы үйрек - бірлесу.Кімге көмек бердім? Қалай жұмыс жасадым?

Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ ұнадыма?

Кішкентай бөбек – көңіл – күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?

Оқушылар сабақта алған білім деңгейлеріне қарай өздерін сурет ішінен тауып бояйды. Неге сондай деңгейде тұрғанын түсіндіріп кетеді.

2 мин

Қ О С Ы М Ш А

647

650


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!