Пән мұғалімі | Әліпов Құрманғазы Дауылбайұлы |
Сынып | 6 «Д» |
Мерзімі | 7.12. 16ж |
Тақырыбы | Рационал сандарға амалдар қолдануды қайталау жаттығулары |
Жалпы мақсаттар | Ойлау қабілетін дамыту; ойын түсінікті етіп жеткізе білуге баулу; сыни тұрғыдан ойлауды дамыту; жұптық жұмысқа бейімдеу; өзін-өзі реттеуді үйрету |
Негізгі мақсаттар | Рационал сандарға амалдар қолданау тәсілдерін білу арқылы есептерді шығару дағдысын дамыту |
Күтілетін нәтиже | Рационал сандарға амалдар қолдана біледі |
Қажетті құралдар | 6 сынып математика оқулығы(Т. А. Алдамұратова, Т. С. Байшоланов, Е. С. Байшоланов «Атамұра» 2015,1 бөлім), жұмыс дәптері, үлестірмелі карталар |
Оқыту әдістері | жұптық жұмыс, жеке жұмыс, Блум таксономиясы, БИС технологиясының элементтері |
Түйінді идеялар
| 1) Теріс сандарды қосу 2) Таңбалары бірдей сандарды қосу1) Теріс сандарды азайту 2) Таңбалары бірдей сандарды азайту1) Теріс сандарды көбейту 2) Таңбалары бірдей сандарды көбейту1) Теріс сандарды бөлу 2) Таңбалары бірдей сандарды бөлу |
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті
| Оқушының іс-әрекеті | Уақыты |
Ұйымдастыру кезеңі | Оқушыларды түгендейді,сабаққа керекті құралдардың дайындығын тексереді.Сабақтың мақсатымен таныстырып,психологиялық дайындық жүргізеді. Тақырыпты қайталау мақсатындағы. «Ережелерді реттейміз» тапсырмасы Теріс екі қосу үшін санды А) модульдерін қосылғыштардың керек қосу В) « - » таңбасын минус шыққан алдына санның керек қою2. Әр таңбалары түрлі, тең емес модульдері қосу үшін санды екі: А) кіші модульден үлкен модульді азайту керек В) санның алдына шыұұан үлкен модулі қосылғыштың қою керек таңбасын. 3. әр түрлі таңбалары екі санды үшін көбейту: А) модулдерін көбейту керек сандардың осы В) «-» таңбасын қою керек көбейтіндінің алдына мәнінінің 4. санды теріс бөлу үшін санға теріс, бөлгіштің модулін, бөлінгіштің модуліне бөлу керек. | Сабаққа керекті құралдарын дайындайды ,сабақтың мақсатын түсініп, ассоциация жұмысына қатысады. Тақтадағы тапсырмаға тез арада жауап береді. Негізгі ережелерді еске түсіреді. | 5 мин |
Білім |
| Қолдану тәртібі берілген есепті шығарып қайталау жүргізеді. | 5 мин |
Түсіну.
| Кім ойшыл? Жұлдызшаның орнына теңдік тура болатындай таңбаны қой. 1. –(*5)=-5 2. *(+0,2)=-0,23.*18+(*5)=-23 4.*(-3,9)=3,95.-(*0,75)=0,756.*4(*12)=48 | Таңбалар ережесін пайдалана біледі.
| 3 мин |
Қолдану | Сынып жұмысы№6381) 8 * (-3) + (-7)3) 35 – (-7)5) 64: (-16) - 7)(-21) : (-3)-99)27 – (-15):3№6391) (0,6-1)*1,53) (1,3-0,5)*(-3,5)5) 3,5 * (-2) + (-8)№6401)3) 5) | Сынып жұмысы№6381) 8 * (-3) + (-7)= -313) 35 – (-7)=425) 64: (-16) - =-47)(-21) : (-3)-9=-29)27 – (-15):3=32№6391) (0,6-1)*1,5=-0.63) (1,3-0,5)*(-3,5)= -2.85) 3,5 * (-2) + (-8)= -15№6401)= -3.53) = - 25) = -7 | 16 мин |
Сергіту сәтіRefreshment for the moment |
I shall show you any figures(multiplication tables), you must say those names(eguols). Then you must say those kinds. Ok. | Tапсырмаларды орындауға ынталана түседі. Фигуралардың (көбейту кестесін) ағылшынша атауын біледі. |
3 мин |
Талдау |
|
Жауабын сәйкестендір. Сәйкестендіру есебі. «Тәуелсіздік» ұғымына анықтама беріп өтеді, мерекемен құттықтау жүргізеді. («Мемлекеттік рәміздер туралы» үзінді көрсетіледі) |
4 мин |
Жинақтау | Позицияны таңдау
| Қандай да бір тұжырымға «ИЯ» немесе «ЖОҚ» деген көзқарасты көрсету. Өз ұстанымдарын ауызша дәлелдеп береді. | 4 мин |
БағалауҮйге тапсырма | Кім жылдам?Әлияның ойлаған санын -6-ға көбейтіп, оған 8 -ті қосқанда, қосынды -67,4-ке тең болды. Әлия қандай сан ойлады? № 638 (2,4,6,8) №639 (2,4)№640 (2,4,6)5 сұрақпен жасақталған тест құрастыру. | Теңдеуді дұрыс құрастыра біледі, мәнін таба алады.х * (-6)+ 8 = -67.4x* (-6)=-67.4-8.8x* (-6)=-76.2x=-76.2 : (-6)x=12.1Үй тапсырмасын жазып алады | 3 мин |
ҚорытындылауКері байланыс | «Бес саусақ» тәсіліБас бармақ – басты мәселе. Ең құнды мәселе қандай болды? Балалы үйрек - бірлесу.Кімге көмек бердім? Қалай жұмыс жасадым?Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ ұнадыма?Кішкентай бөбек – көңіл – күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім? | Оқушылар сабақта алған білім деңгейлеріне қарай өздерін сурет ішінен тауып бояйды. Неге сондай деңгейде тұрғанын түсіндіріп кетеді. | 2 мин |
Қ О С Ы М Ш А№647№650 |