Материалдар / Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2024
88
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары №17 6 сынып

Бекітемін:

Бөлім:

Рационал сандарға амалдар қолдану

Педагогтің аты-жөні:

Ибрагимов Нурлыбек Ерболатович

Күні:

26.11.24 ж

Сынып: 6 А

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

6.1.2.22 рационал сандармен арифметикалық амалдарды орындау

Сабақтың мақсаты:

Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолданып есептей алады.

Құндылықтар:

Бірлік және ынтымақ

- Командада жұмыс істей білу ;

-Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу ;

- Айналасындағыларға көмек көрсету;

Әділдік және жауапкершілік

- Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну.

- Бастаған ісін соңына дейін жеткізе білу

Сабақ барысы:

Уақыты/

кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-

тыру кезеңі

5мин

Сәлемдесу;

Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату;

Оқушыларды түгелдеу;

Сабақтың мақсатымен таныстыру

Мұғаліммен сәлемдесу;

Сыныпта жағымды ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін білдіру;

Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну

Ауызша бағалауды қоданамын

«Өте жақсы»

«Жарайсың»

Тақта;

Оқулық;


Сабақтың

басы


10 минут

Үй жұмысын тексеру 616, 620


Өткен сабақты пысықтау ЕРЕЖЕ!

Екі теріс рационал санды қосу үшін:

1) қосылғыштардың модульдері қосылады.

2) шыққан санның алдына «-» таңбасы қойылады.

Таңбалары әр түрлі екі санды қосу үшін:

1) үлкен модульден кіші модуль алынады;

2) шыққан нәтиженің алдына модулі үлкен қосылғыштың таңбасы қойылады

Көбейту

Екі теріс рационал санды көбейту үшін:

Екі теріс рационал санның көбейтіндісінің мәнінің модулі көбейткіштердің модульдерінің көбейтіндісіне тең оң санды береді.

Таңбалары әр түрлі екі рационал санды көбейту үшін:

1) көбейткіштердің модулін көбейту керек

2)шыққан санның алдына «-» таңбасын қою керек.


Теріс рационал сандардың бөліндісінің мәнін табу үшін бөлгіштің модуліне бөледі

Таңбалары әр түрлі рационал сандардың бөліндісінің мәні теріс сан болып табылады.

Рационал сандарға амалдар қолдану үшін әр оқушы мынаны есте ұстауы керек:

1) Арифметикалық амалдардың орындалу ретін білу;

2) Рационал сандарға амалдар қолдануға берілген есептерді шешу әдістерін білу;

3) Тиімді әдісті таңдай білу және есептің шешуін математикалық тұрғыдан сауатты жаза білу;

    Эстафета « Кім жылдам?»

1-қатар 2-қатар 3-қатар

1) -19+(-1) 1)-17+(-2) 1)-9+(-7)

2)6 (-3) 2)7 (-5) 2) 3 (-5)

3)-7-(-2) 3)-6-(-4) 3)-5-(-15)

4)10 (-5) 4)16 (-4) 4)20 (-5)

5)25+(-35) 5)45+(-55) 5)15+(-45)

Сабаққа белсенді қатысып отырған оқушыларды мактау, мадақтау арқылы бағалау:

Жарайсың!

Өте жақсы!

Керемет!

Интерактивті тақта

6-сыныбына арн. / Оқулық авторы: А.Е.Әбілқасымова;. - Алматы: Мектеп, 2018

Сабақтың

ортасы


25минут

Жұп-пен жұ-мыс

Тест

1. Тізімдегі сандардың ең үлкені мен ең кішісінің айырмасын табыңдар:
14,1; -8,06; -23,4; 0; 0,176
А) -37,5 В) -23,4 С) 37,5 Д) -31,46
2. Барлық сандардың қосындысын табыңдар:

-19,3; -4,2; 6,15
а) -17,35 в) -29,65 с) 29,65 д) -8,95
3. -4,8 санын бірдей екі қосылғыштың қосындысы түрінде жаз:
а) -2,4+2,4 в) 2,4+2,4 с) -4,8+0 д) -2,4-2,4
4. егер а
=-4,2 в=-1,89 болса, а-в өрнегінің мәнін табыңдар.
а) -3,96 в) -2,31 с) 3,96 д) -8,22
5.Өрнекті ықшамдаңдар:
23а-7b-4a+10b
а) 27а+3в в) 19а+3в с) 13а-11в д)16а-14в
6. Есептеңдер:(-21):(-3)-9
=
а
) -2 в) -16 с) 63 д) 15

Тест жауаптары:

1.С

2.А

3.Д

4.В

5.в

6.А


Жұптық жұмыста екі жұлдыз бір тілек әдісімен бағалайды

Интерактивті тақта


Жеке жұмыс

Оқулықпен жұмыс

Деңгейлік тапсырмалар:

І деңгей: №617

ІІ деңгей: №622

ІІІ деңгей: №615


Бір – бірін бағалау жүргізіледі


Слайд

Тақта

Бор 6-сыныбына арн. / Оқулық авторы: Т.А.Алдамұратова;. - Алматы: Атамұра,

2018Дәптер


Сабақты бекіту

Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары әр түрлі болса, бөліндінің мәні……….

Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары бірдей болса, бөлінді ..........

Қосылғыштардың таңбалары әртүрлі болса, қосындының таңбасы ........

Теріс санды теріс санға қосқанда қосындының таңбасы ..............



Сабақтың

соңы

5

минут

Қорытындылау.

ББҮ кестесін толтырту;


ББҮ кестесін толтыру

Білемін

Не білгім келеді?

Үйрендім




Үйге тапсырма. Оқулықтан №623

Анықтамаларды жаттау

Бағалау парақтары бойына жинаған ұпаймен 1-10 баллмен бағалану

ББҮ кестесі;

оқулық



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!