Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
Мектеп: №6 ЖББОМ |
||||||||||||||
|
Күні: |
|||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Рационал теңсіздік |
||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.2.2.9 Рационал теңсіздіктерді шешу |
||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: рационал теңсіздіктерді шешеді; Оқушылардың басым бөлігі: рационал теңсіздіктерді талдайды; Кейбір оқушылар:рационал теңсіздіктер арқылы есептің математикалық моделін құрайды және оны шешеді; |
||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тілдік дағдылар:рационал теңсіздіктерді шешу әдісін түсіндіреді; Лексика және терминалогия:рационал теңсіздік, координаталық түзу, сан аралықтары, теңсіздіктің шешімі, ММЖ; Сөз тіркестері: Бүтін рационал теңсіздіктерді шешу үшін...; бөлшек рационал теңсіздіктерді шешу үшін... |
||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» ұлттық идеясының «қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік» құндылығы кең ауқымдағы дағдылармен бірлікте жеке қасиеттердің дамуы тапсырма арқылы жүзеге асады; |
||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
«Жол», «жылдамдық», «уақытқа» байланысты тапсырмада физикамен байланысы көрініс табады. |
||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Сызықтық теңсіздіктерді шеше біледі, квадрат теңсіздіктерді шешеді, көбейткіштерге жіктейді, алгебралық бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді, бөлшек-рационал өрнектердің ММЖ табады; |
||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру. ІІ. «Айырмашылығы неде» ширату жаттығуы арқылы, оқушылардың ойын шоғырландырып, оқу мақсатын анықтаймыз.
|
Слайд «Айырмашылығы неде». |
|||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгеру. Bilimland порталынан видеоролик арқылы жаңа тақырыпты беремін. «Борт журналы» белсенді әдісі арқылы оқушылар өз ойларын, ұсыныстарын, тың ақпараттарды жазып алады және кейін қолдана алады.
(Ө,Ж,Т) 1 тапсырма: «Ойлан-жұптас-бөліс» белсенді әдісі арқылы білімді жинақтау , ынтымақтаса отырып өз ойларын еркін жеткізе алады. а) х2-4х+3>0 ә) (х-4)(х+3)≤0 б) Дескриптор:
ҚБ: «Бас бармақ» әдісі Сұрақтар: 1)Тапсырмаларды орындау барысында қиындық туғызған қандай сұрақтар? 2)Шешімін жазған кезде қандай қателіктер кетті? (Т) 2 тапсырма: «Ойынды жалғастыр» белсенді әдісін қолданамын,себебі алдыңғы білімді бекіте отырып,тереңдеу, талдау мақсатын негізге алдым.
Дескриптор:
ҚБ: «Жұлдызша» Саралаудың әдісіне сәйкес қосымша тапсырма беремін.(Қосымша 1) (Т) 3 тапсырма: «Әуе шары» белсенді әдісі басқалармен жұмыс,ойлау шешім қабылдау,ақпаратты басқару дағдыларын қалыптастыру мақсатында алдым. Есіл өзенінің ағысымен катер 18 км жүзген соң, өзен ағысына қарсы 20 км жүзіп, барлық жолға 2 сағаттан артық жұмсады. Катердің тынық судағы жылдамдығы 20 км\сағ болса, өзен ағысының жылдамдығын табыңдар. Дескриптор:
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» |
1)үлестірме материал 2) Слайд1 «Тапсырма шешімі» Алгебра 8 сынып. Әбілқасымова А. Бекбоев И. Слайд2 «Тапсырма шешімі» Қосымша 1 Үлестірме материал |
|||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды.
Рефлексия «Бағалау ағашы» стикер жабыстыру |
|
|||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||
|
1 тапсырма «Диалог және қолдау» әдісі. Кейбір оқушыларға жан – жақты әрі нақты көмек беріп, ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтар қоямын және бұл әдіс арқылы сөзбен қолдау көрсете отырып ынталандырамын. 2-тапсырма. «Қарқын» әдісі қолданамын. Тапсырма біреу,алайда оны орындау үшін әр –түрлі уақыт беріледі.Ерте аяқтағандарға қосымша тапсырма беріледі. 3-тапсырма. «Нәтиже» әдісі. Берілетін тапсырма біреу, оқушылардан жеке нәтиже күтіледі. |
1.ҚБ «Бас бармақ» әдісі. 2.ҚБ «Жұлдызша» әдісі. 3.ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек». |
Денсаулық сақтау технологиялары мен қауіпсіздік сақтау ережелері нормаға сай. Оқушылардың жұмыс барысында толық жағдай жасалған. |
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Рационал теңсіздік
Рационал теңсіздік
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
Мектеп: №6 ЖББОМ |
||||||||||||||
|
Күні: |
|||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Рационал теңсіздік |
||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.2.2.9 Рационал теңсіздіктерді шешу |
||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: рационал теңсіздіктерді шешеді; Оқушылардың басым бөлігі: рационал теңсіздіктерді талдайды; Кейбір оқушылар:рационал теңсіздіктер арқылы есептің математикалық моделін құрайды және оны шешеді; |
||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тілдік дағдылар:рационал теңсіздіктерді шешу әдісін түсіндіреді; Лексика және терминалогия:рационал теңсіздік, координаталық түзу, сан аралықтары, теңсіздіктің шешімі, ММЖ; Сөз тіркестері: Бүтін рационал теңсіздіктерді шешу үшін...; бөлшек рационал теңсіздіктерді шешу үшін... |
||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» ұлттық идеясының «қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік» құндылығы кең ауқымдағы дағдылармен бірлікте жеке қасиеттердің дамуы тапсырма арқылы жүзеге асады; |
||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
«Жол», «жылдамдық», «уақытқа» байланысты тапсырмада физикамен байланысы көрініс табады. |
||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Сызықтық теңсіздіктерді шеше біледі, квадрат теңсіздіктерді шешеді, көбейткіштерге жіктейді, алгебралық бөлшектерді ортақ бөлімге келтіреді, бөлшек-рационал өрнектердің ММЖ табады; |
||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру. ІІ. «Айырмашылығы неде» ширату жаттығуы арқылы, оқушылардың ойын шоғырландырып, оқу мақсатын анықтаймыз.
|
Слайд «Айырмашылығы неде». |
|||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгеру. Bilimland порталынан видеоролик арқылы жаңа тақырыпты беремін. «Борт журналы» белсенді әдісі арқылы оқушылар өз ойларын, ұсыныстарын, тың ақпараттарды жазып алады және кейін қолдана алады.
(Ө,Ж,Т) 1 тапсырма: «Ойлан-жұптас-бөліс» белсенді әдісі арқылы білімді жинақтау , ынтымақтаса отырып өз ойларын еркін жеткізе алады. а) х2-4х+3>0 ә) (х-4)(х+3)≤0 б) Дескриптор:
ҚБ: «Бас бармақ» әдісі Сұрақтар: 1)Тапсырмаларды орындау барысында қиындық туғызған қандай сұрақтар? 2)Шешімін жазған кезде қандай қателіктер кетті? (Т) 2 тапсырма: «Ойынды жалғастыр» белсенді әдісін қолданамын,себебі алдыңғы білімді бекіте отырып,тереңдеу, талдау мақсатын негізге алдым.
Дескриптор:
ҚБ: «Жұлдызша» Саралаудың әдісіне сәйкес қосымша тапсырма беремін.(Қосымша 1) (Т) 3 тапсырма: «Әуе шары» белсенді әдісі басқалармен жұмыс,ойлау шешім қабылдау,ақпаратты басқару дағдыларын қалыптастыру мақсатында алдым. Есіл өзенінің ағысымен катер 18 км жүзген соң, өзен ағысына қарсы 20 км жүзіп, барлық жолға 2 сағаттан артық жұмсады. Катердің тынық судағы жылдамдығы 20 км\сағ болса, өзен ағысының жылдамдығын табыңдар. Дескриптор:
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» |
1)үлестірме материал 2) Слайд1 «Тапсырма шешімі» Алгебра 8 сынып. Әбілқасымова А. Бекбоев И. Слайд2 «Тапсырма шешімі» Қосымша 1 Үлестірме материал |
|||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды.
Рефлексия «Бағалау ағашы» стикер жабыстыру |
|
|||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||
|
1 тапсырма «Диалог және қолдау» әдісі. Кейбір оқушыларға жан – жақты әрі нақты көмек беріп, ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтар қоямын және бұл әдіс арқылы сөзбен қолдау көрсете отырып ынталандырамын. 2-тапсырма. «Қарқын» әдісі қолданамын. Тапсырма біреу,алайда оны орындау үшін әр –түрлі уақыт беріледі.Ерте аяқтағандарға қосымша тапсырма беріледі. 3-тапсырма. «Нәтиже» әдісі. Берілетін тапсырма біреу, оқушылардан жеке нәтиже күтіледі. |
1.ҚБ «Бас бармақ» әдісі. 2.ҚБ «Жұлдызша» әдісі. 3.ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек». |
Денсаулық сақтау технологиялары мен қауіпсіздік сақтау ережелері нормаға сай. Оқушылардың жұмыс барысында толық жағдай жасалған. |
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














