Тақырыбы: «Рәміздер – елдігімнің белгісі»
Мақсаты:
• Мемлекеттік рәміздердің шығу тарихымен таныстыру, олардың маңызын түсіндіру.
• Отанға деген сүйіспеншілікті, патриоттық сезімді дамыту.
• Балалардың коммуникативтік, танымдық және шығармашылық дағдыларын арттыру.
• Топпен жұмыс жасауға дағдыландыру.
Ресурстар:
• Интерактивті тақта (рәміздер суреттері, бейнероликтер)
• Қағаз, желім, қайшы, түрлі-түсті қарындаштар (шығармашылық жұмыстар үшін)
• Қазақстан картасы, ту, елтаңба, әнұран мәтіні
Іс-әрекет барысы:
1. Кіріспе бөлім: (Коммуникативтік дағдыларды дамыту)
Сахналық қойылым:
Балалар ортаға Құрманғазының «Сарыарқа» күйінің сүйемелдеуімен шығады.
Тәрбиеші:
• Балалар, біз бүгін Қазақстанның мемлекеттік рәміздері туралы әңгімелесеміз. Мемлекеттік рәміздер дегеніміз не? Олар қандай мағына береді?
• Мемлекеттік рәміздерге нелер жатады?
• Тудың түсі қандай? Ол нені білдіреді?
Балалар өз ойларын ортаға салады.
Жаңылтпаштар:
• Көк аспандай көк туым,
Көз тартады көп туым.
• Елтаңбам бар еңселі,
Мақтанамын мен сені!
Мақал-мәтелдер:
• Елтаңбасы – елдігімнің белгісі.
• Туған жер – тұғырың, туған ел – қыдырың.
Тәрбиеші мемлекеттік рәміздердің шығу тарихын, олардың мағынасын түсіндіреді.
2. Негізгі бөлім: (Танымдық, шығармашылық дағдыларды дамыту)
Зерттеу орталығы: «Мемлекеттік рәміздерді тану»
Интерактивті тақтадан Қазақстан Республикасының туы, елтаңбасы және әнұраны көрсетіліп, олардың мән-мағынасы түсіндіріледі.
• Ту: Көк түс – бейбітшіліктің, тәуелсіздіктің символы. Күн – өмір мен энергияның белгісі. Қыран – биіктік пен еркіндіктің символы.
• Елтаңба: Шаңырақ – бірлік пен тұтастықтың белгісі. Қанатты тұлпар – өсу мен даму идеясын білдіреді.
• Әнұран: Қазақстан Республикасының рухын көтеретін салтанатты ән.
Балалар интерактивті тақтадан рәміздер туралы қысқаша бейнеролик көреді.
Шығармашылық орталық: «Өз жалаушаңды жаса»
Балалар қағаздан шағын ту жасап, бояйды.
• Көк түс нені білдіреді?
• Күн мен қыранның мағынасы қандай?
Әр бала өз жалаушасын безендіріп, өз туы туралы айтып береді.
Ойын: «Рәміздер сыры» (Коммуникативтік және танымдық дағдыларды дамыту)
Ойын шарты: Балаларға рәміздерге қатысты сұрақтар қойылады.
• Мемлекеттік Ту қандай түсте?
• Елтаңбада қандай белгілер бар?
• Әнұранның авторларын ата.
3. Қорытынды бөлім: (Әлеуметтік және денсаулық дағдыларын дамыту)
«Мемлекеттік рәміздерді құрметтейміз» талқылауы:
• Неліктен рәміздерді құрметтеуіміз керек?
• Біз оларды қалай қорғауымыз керек?
Балалар өз ойларын айтып, қорытынды жасайды.
«Рәміздер шеруі»
Балалар өз қолдарымен жасаған жалаушаларды көтеріп, әнұранды орындайды.
Күтілетін нәтиже:
• Балалар мемлекеттік рәміздердің маңызын түсінеді.
• Өз ойларын еркін жеткізе алады.
• Шығармашылық қабілеттері дамиды.
• Рәміздерді құрметтеуді үйренеді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Рәміздер – елдігімнің белгісі
Рәміздер – елдігімнің белгісі
Тақырыбы: «Рәміздер – елдігімнің белгісі»
Мақсаты:
• Мемлекеттік рәміздердің шығу тарихымен таныстыру, олардың маңызын түсіндіру.
• Отанға деген сүйіспеншілікті, патриоттық сезімді дамыту.
• Балалардың коммуникативтік, танымдық және шығармашылық дағдыларын арттыру.
• Топпен жұмыс жасауға дағдыландыру.
Ресурстар:
• Интерактивті тақта (рәміздер суреттері, бейнероликтер)
• Қағаз, желім, қайшы, түрлі-түсті қарындаштар (шығармашылық жұмыстар үшін)
• Қазақстан картасы, ту, елтаңба, әнұран мәтіні
Іс-әрекет барысы:
1. Кіріспе бөлім: (Коммуникативтік дағдыларды дамыту)
Сахналық қойылым:
Балалар ортаға Құрманғазының «Сарыарқа» күйінің сүйемелдеуімен шығады.
Тәрбиеші:
• Балалар, біз бүгін Қазақстанның мемлекеттік рәміздері туралы әңгімелесеміз. Мемлекеттік рәміздер дегеніміз не? Олар қандай мағына береді?
• Мемлекеттік рәміздерге нелер жатады?
• Тудың түсі қандай? Ол нені білдіреді?
Балалар өз ойларын ортаға салады.
Жаңылтпаштар:
• Көк аспандай көк туым,
Көз тартады көп туым.
• Елтаңбам бар еңселі,
Мақтанамын мен сені!
Мақал-мәтелдер:
• Елтаңбасы – елдігімнің белгісі.
• Туған жер – тұғырың, туған ел – қыдырың.
Тәрбиеші мемлекеттік рәміздердің шығу тарихын, олардың мағынасын түсіндіреді.
2. Негізгі бөлім: (Танымдық, шығармашылық дағдыларды дамыту)
Зерттеу орталығы: «Мемлекеттік рәміздерді тану»
Интерактивті тақтадан Қазақстан Республикасының туы, елтаңбасы және әнұраны көрсетіліп, олардың мән-мағынасы түсіндіріледі.
• Ту: Көк түс – бейбітшіліктің, тәуелсіздіктің символы. Күн – өмір мен энергияның белгісі. Қыран – биіктік пен еркіндіктің символы.
• Елтаңба: Шаңырақ – бірлік пен тұтастықтың белгісі. Қанатты тұлпар – өсу мен даму идеясын білдіреді.
• Әнұран: Қазақстан Республикасының рухын көтеретін салтанатты ән.
Балалар интерактивті тақтадан рәміздер туралы қысқаша бейнеролик көреді.
Шығармашылық орталық: «Өз жалаушаңды жаса»
Балалар қағаздан шағын ту жасап, бояйды.
• Көк түс нені білдіреді?
• Күн мен қыранның мағынасы қандай?
Әр бала өз жалаушасын безендіріп, өз туы туралы айтып береді.
Ойын: «Рәміздер сыры» (Коммуникативтік және танымдық дағдыларды дамыту)
Ойын шарты: Балаларға рәміздерге қатысты сұрақтар қойылады.
• Мемлекеттік Ту қандай түсте?
• Елтаңбада қандай белгілер бар?
• Әнұранның авторларын ата.
3. Қорытынды бөлім: (Әлеуметтік және денсаулық дағдыларын дамыту)
«Мемлекеттік рәміздерді құрметтейміз» талқылауы:
• Неліктен рәміздерді құрметтеуіміз керек?
• Біз оларды қалай қорғауымыз керек?
Балалар өз ойларын айтып, қорытынды жасайды.
«Рәміздер шеруі»
Балалар өз қолдарымен жасаған жалаушаларды көтеріп, әнұранды орындайды.
Күтілетін нәтиже:
• Балалар мемлекеттік рәміздердің маңызын түсінеді.
• Өз ойларын еркін жеткізе алады.
• Шығармашылық қабілеттері дамиды.
• Рәміздерді құрметтеуді үйренеді.
шағым қалдыра аласыз













