Материалдар / Растрлық кескіндерді құру және редакциялау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Растрлық кескіндерді құру және редакциялау

Материал туралы қысқаша түсінік
Растрлық кескіндерді құрады және өңдей алады. - Компьютерлік графика түрлерін ажырата алады. - Графикалық редакторды пайдалана отырып, сурет салып өңдеуді үйренеді. - Біліп үйренгендерін қолданып практикалық түрде берілген тапсырмаларды орындайды.
Авторы:
25 Мамыр 2023
164
4 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

5.2А Компьютерлік графика

Мектеп№11 о/м

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Асанова Г.Ж.

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Растрлық кескіндерді құру және редакциялау

Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.2.2.2 Растрлық кескіндерді құру және өңдеу


Сабақ мақсаттары

- Растрлық кескіндерді құрады және өңдей алады.

- Компьютерлік графика түрлерін ажырата алады.

- Графикалық редакторды пайдалана отырып, сурет салып өңдеуді үйренеді.

- Біліп үйренгендерін қолданып практикалық түрде берілген тапсырмаларды орындайды.

Бағалау критерийлері

- Растрлық кескінді құра алады.

- Растрлық кескінді өңдей алады.

- Программада растрлық кескінмен жұмыс жасай алады.

Тілдік мақсаттар

- Сұрақтарға дәл және нақты жауап беру

- Пән бойынша сауатты сөйлеу

- Өз ойларын еркін айтуға дағдылау

  • Графикалық редактор -Графический редактор -Graphics editor

  • Растрлық кескін -Растровые изображения - Raster images

  • Векторлық кескін - Векторные изображения -Vector images


Құндылықтарды дамыту

  • Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;

  • Бір-бірін топта тыңдау,сыиластық таныту;

  • Жауапкершілік;


Пәнаралық байланыстар

Ағылшын тілі, орыс тілі, бейнелеу өнері, геометрия.

АКТ қолдану дағдылары

https://youtu.be/jrnkTuSwjek интернет-ресурсын пайдалану.

Бастапқы бөлім

Оқушылар нені біледі?

- Ақпараттың түрлерін білу;

- Ақпаратты ажырата білу;

- Күнделікті өмірдегі ақпараттың түрлеріне мысал

келтіре білу;

Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар


Сабақтың басы

5 мин

І. Сәлемдесу. «Жылы лебіз» арқылы оқушылардың көңіл-күйін білу, психологиялық ахуал туғызу.

«Ортадағы қаламсап» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру.

Ақпарат дегеніміз не?

Қандай түрлерін білесіңіздер?

Күнделікті өмірдегі ақпараттың түрлеріне мысал келтіре білу?

ҚБ: Мадақтама сөздер


Білу


Сабақтың ортасы

8 мин

































10 мин























5 мин

















2 мин





































7 мин




«Түртіп алу» әдісі

Растрлық кескіні туралы мағлұмат. Растрлық кескінді құру және өңдеу тақырыбына байланысты бейне жазба көрсету. Жаңа сабақ бойынша алып отырған ақпараттарды үлгеріп, дәптерге жазып отыру, түртіп отыру. Түсінбегенін дер кезінде сұрау


Слайд


Интерактифті тақта


Оқулық, көрсетілімдер

  1. 1 Тапсырма

Компьютердегі тәжірибелік жұмыс

А деңгейі

Бірінші Paint редакторын ашыңдар, оған жаңа сурет салыңдар




В деңгейі

А деңгейінің тапсырмасын орындап аққаланың бейнесін қосыңдар

С деңгейі

В деңгейінің тапсырмасын орындап суретке мәтін қосыңдар

Менің үйім



Дискриптор

Растрлық кескінді құра білді

Растрлық кескінді өңдей білді

Программада растрлық кескінмен жұмыс жасай алды


Саралау: «Қарқын, диалог және қолдау»

- А; В; С деңгейіндегі тапсырмаларды саралау арқылы оқушының қажеттілігін есепке ала отырып, қолдау көрсетемін.

-Түрткі сұрақ қою арқылы.

  1. Графика деген не?

  2. Компьютерлік графика нешеге бөлінеді?

  3. Пиксель дегеніміз не?

  4. Суреттерді қалай сақтаймыз?

ҚБ «Фигуралар» әдісі. Берілген сұрақтың жауаптарын интерактивті тақта арқылы тексереді.

Берілген жауаптарына қарай дұрыс болса бес бұрышты фигура, бір қате төрт бұрышты фигура, екі не одан көп үшбұрышты фигура алады.

2 тапсырма(ТЖ): СТО «Т кестесі»

Артықшылығы Кемшілігі

Shape2 Shape1






Дескриптор: Графиканың артықшылығы мен кемшілігін жазады;

Үйге тапсырма:Дәптерде орындайық тапсырмасы.

Компьтерлік графика туралы қосымша мәлімет іздеу.



Shape3

Барлық сыныппен жұмыс


СShape5 Shape4 Shape6 лайд











Интерактифті тақта



Сабақтың соңы

3 мин

Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы: 

Поезд тәсілімен стикер жабыстыру арқылы


1-вагонға; Бүгін не үйрендің?

2-вагонға; Бүгінгі сабақта не ұнадыма?

3- вагонға; Бүгінгі көңіл-күйің қандай болды?

4-вагонға; Басқаларға көмегің тидіма?

Слайд

стикерлер



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!