Сабақтың
басы
7
мин
|
Ұйымдастыру: Сәлемдесу,
түгендеу
Сыныпта
психологиялық ахуал
қалыптастастыру.
Шаттық
шеңбер
«Досыма
тілек» әдісі арқылы оқушылар шеңбер
құрып, әрқайсысы оң жағындағы сыныптасына сәттілік тілейді. Келесі
кезекте мұғалім геометриялық фигуралар қиындылары салынған қораптан
бір фигура алуларын және сол фигура арқылы топқа бөлінуге
тапсырады.
1 топ
«Үшбұрыш»
2 топ
«Төртбұрыш»
3 топ «Шеңбер» болып топтарға
бөлінеді
|
Оқушылар «Досыма
тілек» әдісі арқылы шеңберге тұрып, бір-біріне тілек
білдіргеннен кейін геометриялық фигура қиындылары арқылы топтараға
бөлінеді.
ЕБҚ оқушыға мұғалімге жақын отыратын
топтың фигура қиындысын
беру.
|
|
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
7
мин
1
мин
13
мин
|
Өткен «Екілік ақпаратты ұсыну» тақырыбын пысықтау
мақсатында «Ашық микрофон» әдісі
қолданылады.
«Мағынаны ашу» әдісі
арқылы
жаңа тақырыпқа тоқталу.
Растрлық кескіні туралы
мағлұмат беріледі. Жаңа сабақ бойынша растрлық
кескінді іске қосу ретін дәптерге
жаздырту.
Әр оқушыға жеке
тапсырма көрсетілген таратпа таратылады. Таратпада мысалы:
геометриялық денелермен бейнеленген жануарлар, заттар т.б.
суреттері беріледі.
Дескриптор:
-
Білім алушы: -
стандартты сурет салу құрал-саймандарын
қолданады;
-
көшіру, қию, қою амалын
пайдаланып, растрлық кескінді өңдей
алды.
Сергіту сәті. Көзге
жаттығу жасау.
«Бірге серуендейік!»
әдісі арқылы әр топқа мәтін
беріледі. Тапсырма: берілген мәтін бойынша топ мүшелері ойларын
ортаға салып, ортақ ойша сюжет құрастырып, Paint программасында
суретін салып, бояп аяқтауы
қажет.
Дискриптор:
-
Мәтін бойынша сюжет
сәтті ойластырылды.
-
Ойластырылған сюжет
растрлық кескінмен суретін құрастыра
алды.
-
|
Сұраққа жауап
береді
Дәптермен жұмыс
жасайды
Оқушылар
алдарындағы ноутбуктан Paint программасын іске қосып, құралдармен
таратпадағы тапсырманы орындайды.
Көзге жаттығу
жасайды.
Мәтін бойынша топпен сюжет ойластырып, сурет
салады, аяқтаған жұмыстарын сақтап, мұғалімге электронды пошта
арқылы жіберуі керек.
|
Сұраққа жауап
береді
Мұғалім жанына отырып,
түсіндіреді
Оқушы
алдындағы ноутбуктан Paint программасын іске қосып, құралдармен
таратпадағы тапсырманы орындайды.
Көзге жаттығу
жасайды.
Мәтін бойынша топпен сюжет ойластырып, сурет
салады.
Оқушының қызығушылығын арттыру
үшін мұғалім тараптан қолдау көрсетіледі, марапаттау
айтылады.
|
«Бас бармақ
әдісі»
Қ/б
Қ/б
«Ауызша мадақтау»
әдісі
|
слайд
https://www.youtube.com/watch?v=jrnkTuSwjek
таратпа
|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
Әр топтың жұмысын ашып, жұмыстардың
ерекшеліктеріне тоқталып, Paint құралдарын қалай өңдеуге болатындығына
оқушылардың назарын аударта отырып, сабақты қорытындылау және
бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды
бағалау.
«Светафор» әдісі арқылы бүгінгі сабаққа кері байланыс
орнату.
Жасыл түс-
бүгінгі тақырыпты түсіндім, сабақ қызықты
өтті.
Сары түс-
бүгінгі тақырыпты түсіндім.
Қызыл түс-
бүгінгі тақырыпты түсінбедім.
|
Сабақ
басында топқа бөлінгенде алған геометриялық фигура қиындысын қажет
түспен бояйды
|
Сабақ
басында топқа бөлінгенде алған геометриялық фигура қиындысын қажет
түспен бояйды
|
|
|