Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Дайын сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Математика

Бөлім:

Атақты тұлғалар

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

3


Сабақтың тақырыбы:

108 сабақ. Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.1.3 үш таңбалы сандардың разрядтық және кластық құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтау, разрядтық қосылғыштар сомасына жіктеу

Сабақтың мақсаты

Үш таңбалы санды бірт таңбалы санға жазбаша бөлуді үйренеді

Құндылықтар:

Ақпан айы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

Сабақ құндылығы: ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

Апта дәйексөзі: Өнерлі бала өрге жүзер



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут








Өткенді пысықтау

5 минут









Сабақ

тың ортасы

20 минут









































Сергіту сәті

2 минут


























Сабақты қорыту

8минут













Кері байланыс

5 минут


Психологиялық ахуал қалыптастыру

Өткенді пысықтау

5-тапсырма

Есептеңдер және дұрыстығын тексеріңдер

32*2=64 99:3=33 41*2=82 66:6=11

22*4=88 62:2=31 33*2=66 88:4=22


Құндылық мақсаты: Қарапайым өлшеулер жүргізу, практикалық есептерді шешуге арналған құралдармен жұмыс жасай алу

Жаңа тақырып

1-тапсырма

Кесте бойынша есеп құрастырып,оларды шығар

S=12*8=96см2

a=480:10=48см

b=75/15=5дм




2-тапсырма

Бөлудің қалай орындалғанына қара.

Жазамын: бөлінгіш- 286, бөлгіш – 2. Бірінші толымсыз бөлінгіш – 2 жүздік. Бөліндінің мәнінде үш цифр болады. 2. Жүздіктерді бөлемін: 2:2 = 1, бөліндіге 1 санын жазамын, Тексеремін: қанша жүздікті бөлдік? Ол үшін көбейтемін:1х2=2, 2 санын жүздіктердің астына жазамын. Азайтамын, 2-2=0, жүздіктер толық бөлінді. 3. Ондықтарды бөлемін: 8:2=4, бөліндіге 4 санын жазамын 4. Бірліктерді бөлемін: 6:2=3, бөліндіге 3 санын жазамын. 5. Жауабын оқимын: 143


ЕБҚ

3-тапсырма

Өрнектерді баған түрінде жаз және есепте.

82:2= 41 48:2=24 848:4=212 396:3=131 555:5=111 777:7=111 993:3=331 484:4=121


Топтық жұмыс

4-тапсырма

Есептерді шығар

А) Шешуі:639:3=213

639-213=426

Ж: Шахмат үйірмесіне 426 оқушы қатысады


Ә) Шешуі: 639+2103=852

Ж: Барлығы 852 оқушы қатысад


Сергіту сәті


6-тапсырма

А)Көрсетілген масаны жинау үшін қай гіртасты және оның нешеуін алу қажет, өрнектерді жаз.

870г=500+200+100+50+20

785г=500+200+50+20+10+5

355г=200+100+50+5


ЕҚБ

Ә)Берілген мәліметтермен есеп құрастыр.

Шұжық-870г

Желінді- 500г

Қалды-?

870-500=370

Ж: 370грамм қалды




ФС тапсырмасы

7-тапсырма

Есепті шығар

Шешуі: 300:2=150

150-100=50150-50=100

Ж: алма 50г, алмұрт 100г.


Үй тапсырмасы

5-тапсырма

Баған түрінде есепте. Дұрыстығын тексер

ҮПрямая соединительная линия 1 лгі: 963 3 421

Прямая соединительная линия 2 9 х 2

Прямая соединительная линия 3 Прямая соединительная линия 6 6 321

6 842

Прямая соединительная линия 4 3

3

Прямая соединительная линия 5 0





Кері байланыс






Өлең жолдарын хормен оқиды








Өткенді пысықтайды









Есеп құрастырады









Тақырыпты түсініп алады














Жеке жұмыс жасайды









Есептерді шығарады








Жаттығу жасайды


Тапсырманы орындайды









Жеке тапсырма орындайды









Массаны табады








Баған түрінде есептейді



Үй тапсырмасын алады








Кері байланыс жасайды








Дескриптор:

Есептейді және дұрыстығын тексереді-1б



Дескриптор:

Кесте бойынша есеп құрастырып,оларды шығарады-1б






Дескриптор:

Бөлудің орындалу жолдарын біледі- 1б




Тамаша жұмыс!









Жарайсыңдар!





Дескриптор:

Есептерді шығарады-1б








Дескриптор:

Көрсетілген масаны жинау үшін қай гіртасты және оның нешеуін алу қажет екенін табады-1б

Өрнектерді жазады-1б



Тамаша!






Дескриптор:

Алма мен алмұрттың массаларын табады-1б








Тамаша жұмыс орындадыңдар!








«Тик Ток» әдісі





Суреттер









Оқулық










Кесте








Ереже жазылған плакат





Оқулық





Жұмыс дәптері









Оқулық





Суреттер













Гіртастар










Оқулық





Алма

Алмұрт







Оқулық










Оқулық





Кері байланыс тақтасы













































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.02.2025
166
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі