Материалдар / Разрядтан екі рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу

Разрядтан екі рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Мамыр 2021
505
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: Математика

Тақырыбы: Разрядтан екі рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу

Мектеп: №23

Күні: 03.03.21

Машықкерің аты-жөні: Абилмажинова Б.Е.

СЫНЫП: 3 Ә

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

3.1.2.11. Екі/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: үш таңбалы сандарды бір таңбалы сандарға көбейту мен бөлу алгоритмін қолданады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: үш таңбалы сандарды бір таңбалы сандарға көбейту мен бөлудің алгоритмін айтып бере алады.

Кейбір оқушылар орындай алады: екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту мен бөлу алгоритмін түсіндіре алады.

Бағалау критерийлері

Көбейту мен бөлудің жазбаша алгоритмін түсіндіріп бере алады.

Тілдік мақсат

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: көбейту, бөлу, алгоритм

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін сайкелетін тіл стилі:

ғылыми стиль, ауыз екі сөйлеу стилі, пәндік тілмен сөйлеуі




  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Жазбаша көбейтуді (бөлуді) қалай орындауға болады?

  • Көбейтуді қандай разрядтан бастайды?

  • Бөлуді қандай разрядтан бастайды?

Ишара: бас изеу, мақұлдау, жымию, бас шайқау

Қолданылатын әдіс-тәсіл

«Әріптер», «Жетістік баспалдағы», «Кім жылдам», «Жеделхат», «Топтық жұмыс», «Бағдаршам», «Сәйкестендіру» т.б.

Пән аралық байланыстар

Дене шынықтыру, қазақ тілі

АКТ қолдану

Бейнежазба, интер белсенді тақта

Ресурстар

Оқулық, әріптер жазылған қағаз қиындылары, таяқшалар, суреттер,қарандаштар, жеделхаттар т.б.

Сабаққа қамтылатын құндылықтар:

Ынтымақтастық, топпен жұмыс жасауға дағдыландыру, таным-көкжиектерін дамыту.

Алдыңғы оқу:

Разрядтан екі рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут




















Сәлеметсіңдер ме?! Мен аты-жөнім Абилмажинова Балғын Есболқызы. Бүгін сендермен математика қыр сырын бірге үйренетін боламыз.

Ұйымдастыру кезеңі:

Балалар, менің артымнан бірге қайталалаңдар.

Алақанды ашайық,
Күннің нұрын алайық
Жүрекке жылу салайық,
Жиналған жылы шуақты
Бір - бірімізге шашайық!

Жақсы, жарайсыңдар орындарыңа отырыңдар.

Үй жұмысын пысықтау «Әріптер» әдісі

-Балалар, үйге қандай тапсырма берілді?

Мен сендерге әртүрлі әріптер таратып бердім. Қазір кез-келген әріпті айтамын, сол әріп түскен оқушыдан үй тапсырмасын сұрайтын боламын.

Қ.Б: жауаптарына байланысты.
















Әріптер жазылған қағаз қиындылары

Сабақтың ортасы






















3 минут


























5 минут

























10 минут





















2 минут







7 минут




















3 минут

Оқушылар бүгін сендермен өтетін тақырыбымыз «Разрядтан екі рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу». Дәптерлеріңді ашып, бүгінгі күнді және тақырыпты жазып алыңдар.

Топқа бөліну

-Балалар, сабағымызды бастамас бұрын топқа бөлініп алайық. Менің қолымда әртүрлі қарандаштар тұр. Солардың кез-келгенін таңдаңдар. Сол бойынша бөлініп отырасыңдар.







- Қазақстанның көрнекті суретшілері салған картиналар алыс шетелдерге де танымал. Бүгін Қазақстанның көрнекті суретшілерімен танысамыз.


(А) 1-тапсырма «Сәйкестендіру әдісі»

-Балалар, оқулықтағы 1-тапсырмаға назар салыңдар. Көрсетілген есепті дәптерге орындайсыңдар. Есептің жауабы арқылы суретшілердің есімін тауып, тақтадағы суреттерінің астына сәйкестендіріп жазыңдар.


Дескриптор:

  • Есепті дәптерге шығарады;

  • Есептің жауабын табу арқылы суретшілердің есімдерін сәйкестендіреді.

Қ.Б: «Отшашу әдісі»

Оқушылар өз-өздірін бағалайды.


(Ж) 2-тапсырма «Жеделхат» әдісі

-Балалар, мен сендердің топтарыңа жеделхаттар таратып беремін. Оның ішінде өрнектер берілген.

Көбейту мен бөлу алгоритімін қолдана отырып, есептер, кері алгоритім арқылы тексересіңдер. Болған соң, қайта жеделхатқа салып маған жолдайсыңдар.



1-топ

294:3 324:9 59*9

2-топ

189*3 525:3 87*3

3-топ

237*4 351:9 196:7

Дескриптор:

-жеделхаттағы өрнектерді бөлу мен көбейту алгоритімін қолдану арқылы есептейді;

-кері алгоритіммен тексеріп, жеделхатты жолдайды.

Қ.Б: «Бағдаршам әдісі»

Топпен бір-бірін бағалайды.

(А.Т.) 3-тапсырма. «Джигсо» әдісі Элиот Аронсон бойынша

-Балалар, сендерге кесте берілген. Әр топ өздерінің бағандары бойынша есеп құрастырады. Құрастырған есептің шешуін тауып, шығарасыңдар. Барлығы болған соң, әр топқа 2 өкілден жіберіп, өз есептеріңнің шығарылу жолын түсіндіресіңдер.

Дескриптор:

-кесте бойынша топпен есеп құрастырады;

-басқа топтарға өкіл жіберіп, есептің құрылымын түсіндіреді.

Қ.Б: «Бас бармақ» әдісі

Топпен бір-бірін бағалайды.

Сергіту сәті:

-Орнымыздан тұрып, интер белсенді тақтаға зер салайық. Бірге қайталаймыз.



(Ж) 4-тапсырма «Топтық жұмыс»

-Балалар, мен сендерге әртүрлі есептер бөліп беремін. Ал сендер ақылдаса отыра топпен орындайсыңдар. Басты шарт: топтағы барлық оқушы қатысып, есептің шешу жолын білуі керек. Артынан кезекпен талқылаймыз.

1-топ: 5а есебі

2-топ: 5ә есебі

3-топ: 6а есебі

Дескриптор:

  • Берілген есепті топпен орындайды;

  • Түсінбеген оқушылар болса бір-біріне түсіндіреді.

  • Барлығы болған соң, сынып ішінде талқылайды.

Қ.Б: «Смайлик» әдісі

Топпен бір-бірін бағалайды.



(А) 5-тапсырма «Кім жылдам ойыны»

-Балалар, мына суретке назар салыңдар. Теңдік тура болатындай бір таяқшаның орнын ауыстырыңдар.

Жұппен жұмыс жасайсыңдар. Әр жұпқа таяқшалар таратылды. Соның көмегімен шешімін табыңдар.

Дескриптор:

-жұппен жұмыс жасайды;

-теңдік тура болатындай бір таяқшаның орын ауыстырады.









Қарандаштар


















Оқулық 86-бет https://www.okulyk.kz, суреттер, тақта
























Оқулық 86-бет https://www.okulyk.kz жеделхат

























Кесте, оқулық 86-бет https://www.okulyk.kz, постер, маркер








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ