Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Разрядтан екі рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ: Математика Тақырыбы: Разрядтан екі рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу |
Мектеп: №23 |
||||||
Күні: 03.03.21 |
Машықкерің аты-жөні: Абилмажинова Б.Е. |
||||||
СЫНЫП: 3 Ә |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
3.1.2.11. Екі/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану. |
||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: үш таңбалы сандарды бір таңбалы сандарға көбейту мен бөлу алгоритмін қолданады. |
||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: үш таңбалы сандарды бір таңбалы сандарға көбейту мен бөлудің алгоритмін айтып бере алады. |
|||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту мен бөлу алгоритмін түсіндіре алады. |
|||||||
Бағалау критерийлері |
Көбейту мен бөлудің жазбаша алгоритмін түсіндіріп бере алады. |
||||||
Тілдік мақсат |
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: көбейту, бөлу, алгоритм |
||||||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін сайкелетін тіл стилі: ғылыми стиль, ауыз екі сөйлеу стилі, пәндік тілмен сөйлеуі
|
|||||||
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|||||||
Ишара: бас изеу, мақұлдау, жымию, бас шайқау |
|||||||
Қолданылатын әдіс-тәсіл |
«Әріптер», «Жетістік баспалдағы», «Кім жылдам», «Жеделхат», «Топтық жұмыс», «Бағдаршам», «Сәйкестендіру» т.б. |
||||||
Пән аралық байланыстар |
Дене шынықтыру, қазақ тілі |
||||||
АКТ қолдану |
Бейнежазба, интер белсенді тақта |
||||||
Ресурстар |
Оқулық, әріптер жазылған қағаз қиындылары, таяқшалар, суреттер,қарандаштар, жеделхаттар т.б. |
||||||
Сабаққа қамтылатын құндылықтар: |
Ынтымақтастық, топпен жұмыс жасауға дағдыландыру, таным-көкжиектерін дамыту. |
||||||
Алдыңғы оқу: |
Разрядтан екі рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы 5 минут |
Сәлеметсіңдер ме?! Мен аты-жөнім Абилмажинова Балғын Есболқызы. Бүгін сендермен математика қыр сырын бірге үйренетін боламыз. Ұйымдастыру кезеңі: – Балалар, менің артымнан бірге қайталалаңдар. Алақанды
ашайық, Жақсы, жарайсыңдар орындарыңа отырыңдар. Үй жұмысын пысықтау «Әріптер» әдісі -Балалар, үйге қандай тапсырма берілді? Мен сендерге әртүрлі әріптер таратып бердім. Қазір кез-келген әріпті айтамын, сол әріп түскен оқушыдан үй тапсырмасын сұрайтын боламын. Қ.Б: жауаптарына байланысты. |
Әріптер жазылған қағаз қиындылары |
|||||
Сабақтың ортасы 3 минут 5 минут 10 минут 2 минут 7 минут 3 минут |
Оқушылар бүгін сендермен өтетін тақырыбымыз «Разрядтан екі рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу». Дәптерлеріңді ашып, бүгінгі күнді және тақырыпты жазып алыңдар. Топқа бөліну -Балалар, сабағымызды бастамас бұрын топқа бөлініп алайық. Менің қолымда әртүрлі қарандаштар тұр. Солардың кез-келгенін таңдаңдар. Сол бойынша бөлініп отырасыңдар.
- Қазақстанның көрнекті суретшілері салған картиналар алыс шетелдерге де танымал. Бүгін Қазақстанның көрнекті суретшілерімен танысамыз. (А) 1-тапсырма «Сәйкестендіру әдісі» -Балалар, оқулықтағы 1-тапсырмаға назар салыңдар. Көрсетілген есепті дәптерге орындайсыңдар. Есептің жауабы арқылы суретшілердің есімін тауып, тақтадағы суреттерінің астына сәйкестендіріп жазыңдар.
Дескриптор:
Қ.Б: «Отшашу әдісі» Оқушылар өз-өздірін бағалайды.
(Ж) 2-тапсырма «Жеделхат» әдісі -Балалар, мен сендердің топтарыңа жеделхаттар таратып беремін. Оның ішінде өрнектер берілген. Көбейту мен бөлу алгоритімін қолдана отырып, есептер, кері алгоритім арқылы тексересіңдер. Болған соң, қайта жеделхатқа салып маған жолдайсыңдар.
1-топ 294:3 324:9 59*9 2-топ 189*3 525:3 87*3 3-топ 237*4 351:9 196:7 Дескриптор: -жеделхаттағы өрнектерді бөлу мен көбейту алгоритімін қолдану арқылы есептейді; -кері алгоритіммен тексеріп, жеделхатты жолдайды. Қ.Б: «Бағдаршам әдісі» Топпен бір-бірін бағалайды. (А.Т.) 3-тапсырма. «Джигсо» әдісі Элиот Аронсон бойынша -Балалар, сендерге кесте берілген. Әр топ өздерінің бағандары бойынша есеп құрастырады. Құрастырған есептің шешуін тауып, шығарасыңдар. Барлығы болған соң, әр топқа 2 өкілден жіберіп, өз есептеріңнің шығарылу жолын түсіндіресіңдер. Дескриптор: -кесте бойынша топпен есеп құрастырады; -басқа топтарға өкіл жіберіп, есептің құрылымын түсіндіреді. Қ.Б: «Бас бармақ» әдісі Топпен бір-бірін бағалайды. Сергіту сәті: -Орнымыздан тұрып, интер белсенді тақтаға зер салайық. Бірге қайталаймыз.
(Ж) 4-тапсырма «Топтық жұмыс» -Балалар, мен сендерге әртүрлі есептер бөліп беремін. Ал сендер ақылдаса отыра топпен орындайсыңдар. Басты шарт: топтағы барлық оқушы қатысып, есептің шешу жолын білуі керек. Артынан кезекпен талқылаймыз. 1-топ: 5а есебі 2-топ: 5ә есебі 3-топ: 6а есебі Дескриптор:
Қ.Б: «Смайлик» әдісі Топпен бір-бірін бағалайды.
(А) 5-тапсырма «Кім жылдам ойыны» -Балалар, мына суретке назар салыңдар. Теңдік тура болатындай бір таяқшаның орнын ауыстырыңдар. Жұппен жұмыс жасайсыңдар. Әр жұпқа таяқшалар таратылды. Соның көмегімен шешімін табыңдар. Дескриптор: -жұппен жұмыс жасайды; -теңдік тура болатындай бір таяқшаның орын ауыстырады. |
Қарандаштар Оқулық 86-бет https://www.okulyk.kz, суреттер, тақта Оқулық 86-бет https://www.okulyk.kz жеделхат Кесте, оқулық 86-бет https://www.okulyk.kz, постер, маркер
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |