САБАҚТАР ТОПТАМАСЫНЫҢ ОРТАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Көктем. Көктемдегі өзерістер.
|
Бұл сабақтар аясында не туралы сөз болады: «Ұзынсары», жылқы, еңбек туралы білімдерін кеңейту. |
№
| Сабақтың тақырыбы | Сабақтың мақсат(тар)ы | Мұғалімнің әрекеті(Мен нақты не істеуім керек, қандай көмек көрсетемін) | Оқушылардың әрекеттері(Тапсырма барысында олардың не істегенін қалаймын) | Оқушылардың жұмысқа қатысуын қамтамасыз ету (нақты: жекелеген (проблемалы, нашар немесе дарынды) оқушыларды жұмысқа қалай тартамын?) | Бағалау(Оқушыларға қалай қолдау көрсетіп (ҚБ), жетістігін қалай бағалаймын (ЖБ)?) | Ресурстар(Бұл үшін маған қандай материал қажет?) |
1 | Қабдеш Жұмәділов.Ұзынсары | Мәтін мазмұнын меңгерту, «Ұзынсары» сөзінің мағынасын ашу.Жазушы туралы мәлімет біле отырып, «Ұзынсары» сөзінің не екенін біледі.Тақырып мазмұнын түсінеді, әңгімелейді, «Ұзынсары» Наурыздың ұзақ сары күні екенін біледі. | 1.1.Сәлемдесу 1.2.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу 1.3.Түгендеу1.4. Өткен тақырып бойынша дайындаған слайдтар Жүректен-жүрекке» Тренингте балалар шеңберге тұрды.Бір-біріне жылы лебіздерін тіледі. «Миға шабуыл»
Топқа бөлу.Қ. Жұмаділов өмірі, шығармашылығымен таныстыру.1.Сұрақ- жауап: «Ұзынсары» сөзінестігендеріңбар ма?«Ұзынсары» дегендекөзалдыңа не елестейді?2. Оқулықпенжұмыс3. Мәтінбойыншажұмыс«Ой қозғау»«Жүректен-жүрекке» Тренингте балалар шеңберге тұрды.Бір-біріне жылы лебіздерін тіледі. «Миға шабуыл»1.Бейнекөріністен не көрдіңдер?2.Көктемгі табиғатта қандай өзгерістер болып жатыр?3.Көктемде гүлдейтін қандай гүлдерді білесіңдер?Топқа бөлу. Неге бүгінгі сабақта көктем мезгіліне байланысты бейнекөрініс көріп, көктем келісімен гүлдейтін гүлдердің атауымен топқа бөлініп жатқанын оқушылардан сұрайды.Қ. Жұмаділов өмірі, шығармашылығымен таныстыру.1.Сұрақ- жауап: «Ұзынсары» сөзінестігендеріңбар ма?«Ұзынсары» дегендекөзалдыңа не елестейді?2. Оқулықпенжұмыс3. Мәтінбойыншажұмыс«Ой қозғау» «Мағынаны таны»Бейнекөрініс тамашалау.«Таңшолпан» бағдарламасы «Ұзынсары» жайында айтылған қызықты оқиға.«Ойлаудың алты қалпағы» әдісі.«Күн шұғыласы» ойыны
? Ой қорыту. Жеке жұмыс. Тауып оқу.РАФТ әдісі
Ұзынсары мәтінінің мазмұны. Ұлттық тағам түрлерін біліп келу. |
Жұлдыздар туралы слайд көрсетедіжаңа сабақтың тақырыбын мозайка әдісі арқылы топқа бөліп, тақырыпты ашады.Постер қорғау
Картадан жұлдыздарды табады.
Сынаққа жауап бередірефлекция
|
|
Фишка салу арқылы топтар бірін бірі бағалайды.Фишка салу арқылы топтар бірін бірі бағалайды
Фишка сал
Стикер жапсыру |
АКТ
А3, А4, маркер, АКТ, сурет қиындылары
ЖАЖК картасы
Стикер
|
2 | Торы құлын | Жылқы туралы және оның қасиеті жөнінде түсінік алады. Өлеңді көркем оқуға үйренеді.Топпен жұмыс жасай отырып,бір-бірінің пікірін тыңдай білуге дағдыланады.Оқушылардың сыни ойлауын дамытады.Жылқы малының пайдасы туралы біледіЖылқының сүтінен дайындалатын тағамдар туралы біледі. | 1.1.Сәлемдесу 1.2.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу 1.3.Түгендеу1cихoлoгиялық aхуaл. «Aйнa» әдіcі. Топқа бөлінуҚызығушы лықты оятуМағынаны тануТопта жырды мәнерлеп оқыту.Сергіту сәтіОқушыларды қара жорға биіне билетуОқушылар бірлесе отырып,билейді.Ой толғаныс«Полигот» әдісіҮш тілде оқушыларға видео роликтен түсіндіру.БББ кестесіне оқушылар не білгендерін жазып
Торы құлынды мәнерлеп оқу.
Күнделіктеріне жазып алады
Бағалау
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Постер қорғау
Сәйкестендіреді
Сынаққа жауап бередіРефлекция
|
|
Бағалау бетшесіне баллдық жүйемен
Ауызша бағалау арқылы топтар бірін бірі бағалайды
Бағалау бетшесі арқылы
Бағалау бетшесі арқылы Стикер жапсыру
|
АКТ
А3, маркер, сурет қиындылары
Тапсырма бетшелер
Ноутбуктер, KAHOD программасыСтикер |
3 | Ер еңбекте сыналады | Мәтінді түсініп оқу арқылы ондағы негізгі ойды анықтау.Мәтіннің мазмұнын талдау арқылы оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға,өз пікірін ашық айтуға үйретуМәтінді түсініп оқу арқылы ондағы негізгі ойды анықтайды.Мәтіннің мазмұнын талдау арқылы оқушылар сын тұрғысынан ойлауға,өз пікірін ашық айтуға үйренеді. | 1.1.Сәлемдесу 1.2.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу 1.3.Түгендеу.Ой қозғау..Сыныпты топқа бөлу:Абай атамыздың «Талап», «Еңбек», «Терең ой» ұғымдарына теңеулер келтіре отырып,топқа бөлемін.Мағынаны тануАвтор туралы мәлімет:Ер еңбекте сыналады. Жекен Жұмаханов.1.Мәтінмен жұмыса) мәтінді оқуә) рөлге бөлініп оқу,талдау жүргізу.2.Сөздік жұмыс 3.Топпен жұмыс.а) РАФТ стратегиясы бойынша жұмыс жасайды.ә) «Ойлан,топтас,бөліс» стратегиясы бойынша сұрақтарға жауап алу,талдау жұмысы.1.Жұмбақтар жасыруб) «Өзіңе сұрақ қой» стратегиясы «Егер де мен...» танымдық жаттығуын өткіземін.Үйге тапсырма:«Ер еңбекте сыналады» мәтінді оқып,мазмұндауБағалау
«. |
Жасаған макеттерін қорға
Топқа бөліну
Постер қорғау
|
|
Бағалау бетшесіАуызша бағалау
Бірін бірі бағалайды
Топта бағалау |
АКТ, макеттер
А3, маркер, сурет қиындылары
Оқулық
Әртүрлі түсті құмдар, әйнек, салфетка
Таратпа бетшелер
Күн макеті, лента, түйреуішСмайликтер |