Тақырыбы: «Республикам- мақтанышым!»
«Онлайн ойындардың қауіптілігі және интернетке тәуелділік»
Мақсаты: Қазақстанның тәуелсіздікке жету жолын, Республика күнінің мәні мен маңызын түсіндіру.
Онлайн ойындардың қауіптілігі мен интернетке тәуелділіктің салдарын түсіндіру
Міндеттері:
-
Қазақстанның егемендікке жету жолындағы тарихи оқиғаларды үйрету.
-
Тәуелсіз Қазақстанның қалыптасуындағы маңызды кезеңдерді көрсету.
-
Ұлттық бірлік, достық, ынтымақтастық құндылықтарын дәріптеу.
-
Оқушыларды онлайн ойындардың қауіптілігі жайлы ақпараттандыру.
Құралдар мен материалдар:
-
Интерактивті тақта немесе проектор.
-
Қазақстанның мемлекеттік рәміздері (Ту, Елтаңба, Әнұран).
-
Тарихи фотосуреттер
-
Әдеби шығармалар, өлеңдер жинағы (патриоттық тақырыпта).
Сынып сағатының барысы:
|
Сабақ кезеңі |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
бағалау |
ресурс |
|
Ұйымдастыру кезеңі 5 минут |
Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындықты тексеру. Республика күні туралы қысқаша түсіндіру. Сабақтың мақсат-міндеттерін анықтау, балалардың сабаққа белсенді қатысуын қамтамасыз ету. |
|
|
|
|
Сабақтың ортасы
5 минут
10 минут
5 минут
8 минут
5 минут |
Кіріспе - Қазақстан тарихына шолу Қазақстанның егемендікке жету жолындағы маңызды оқиғалар:
1990 ж 25 қазандағы Егемендік декларациясы - Қазақстанның өзіндік егемендікке қол жеткізудегі алғашқы қадамы. 1991 ж 16 желтоқсан - Тәуелсіздік күні. Қазақстан тәуелсіздігін жариялағаннан кейінгі алғашқы саяси және экономикалық реформалар. ҚР Конституциясы: 1993ж және 1995ж Конституциялардың маңыздылығы және құқықтық негіздің қалыптасуы. Мемлекеттік рәміздер: ҚР Туы, Елтаңбасы және Гимн қабылдану тарихы мен мәні. Тәуелсіз Қазақстанның жетістіктері. Экономикалық даму: Нарықтық экономикаға көшу және мемлекеттің экономикалық дербестікке қол жеткізуі.Қазақстанның индустриалды-инновациялық даму стратегиясы, «Қазақстан-2050» стратегиясы. Мұнай-газ секторы,энергетика, ауыл шаруашылығы саласындағы жетістіктер. Әлеуметтік сала: Білім беру, денсаулық сақтау салаларындағы реформалар, халықтың өмір сүру деңгейінің жақсаруы.Мектептер мен универс-ң ашылуы, «Болашақ» бағдарламасы арқылы білім беру сапасының артуы. Сыртқы саясат және халықаралық аренадағы рөлі: Қазақстанның ядролық қарусыздану саясаты, Семей полигонының жабылуы.Қазақстанның ЕҚЫҰ төрағалық етуі (2010ж.). ЭКСПО-2017 халықаралық көрмесі, БҰҰ Қауіпсіздік Кеңесіне тұрақты емес мүше ретінде қатысуы. «Қазақстан - бейбітшілік пен достық мекені» тақырыбына арналған сұхбат Ұлтаралық келісім және дінаралық татулық: Қазақстанның көпұлтты мемлекет ретінде бейбіт өмір сүру үлгісін көрсету. Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлі және оның елдегі тұрақтылықты сақтау ісіндегі маңыздылығы. Әр түрлі этностар мен мәдениеттердің Қазақстан қоғамындағы бірлігі мен ынтымағы. Интерактивті бөлім - Викторина және сұрақ-жауап Оқушыларға Қазақстанның тәуелсіздікке қол жеткізуі, Республика күні және басқа маңызды оқиғаларға байланысты сұрақтар қойылады: Қазақстанның тәуелсіздік алған жылы? Қазақстанның тұңғыш президенті кім? Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері қай жылы қабылданды? Оқушыларға топтық жарыс форматында сұрақтар қойылады, дұрыс жауап бергендерге шағын сыйлықтар беріледі. Қазақстанның болашағы туралы ой-толғамдар оқушыларды Қазақстанның болашағы туралы ой бөлісуге шақырады. Оқушылар өз елдерінің болашақта қалай дамуы керектігі жөнінде қысқаша пікірлерін білдіреді. Пікірталас форматында өтуі мүмкін: «Қазақстанның жарқын болашағы үшін біз не істей аламыз?» |
ХХ ғ соңына дейінгі негізгі оқиғаларды баяндайды
1993ж және 1995ж Конституцияларды салыстырып, маңыздылықтарын ажыратады.
Сызбаны пайдалана отырып, Тәуелсіз Қазақстанның жетістіктерін салаларға бөліп, талдайды.
ҚР-ның сыртқы саясат және халықаралық аренадағы рөліне дәлелдер келтіреді. Республика күні және басқа маңызды оқиғаларға байланысты сұрақтарға жауап береді.
«Қазақстанның жарқын болашағы үшін біз не істей аламыз?» сұрағы айналасында ой-толғау. |
Үздік жылнамашы
Үздік сараптамашы
Жетістік сарапшысы
Үздік дипломант |
Ұлы тұлғалар портреттері
Хронология тізбесі
ҚР Канституциясы
Тақырыпқа байланысты сызба |
|
Жеке қауіпсіздік 10 мин |
Компьютердің алдында ұзақ отырудың және шектен шыққан ойынпаздықтың салдары туралы баяндау. В.М.Бехтерев атындағы Психоневрологиялық институт ғалымдары компьютерге әуестіктің белгілерін анықтады: -компьютер алдында бір ойынды ойнап бірнеше сағат отыру; -ата-аналарымен кикілжіңге бару; -үйге кешігіп келу; -сабақ үлгерімі нашарлау; -сабаққа жиі бармай қалу; - бұрынғы достарымен қарым-қатынасы азаяды; -өзі сияқты компьютерге үйірсектермен араласады; -күнделікті ақшаға сұранысы көбейеді; -берген уәдесін орындамайды; -ашуланшақ, мазасыздану мінездері пайда болады; -ұйқысы бұзылып,зейіні,есте сақтау қабілеті нашарлайды; -көз жанары төмендейді, басы ауырады, омыртқасы бұзылуы басталады. Осы белгілердің бесеуі бала бойында анықталса, «компьютер ойынына тәуелділік ықтимал» деген анықтама қойылады. Дене белсенділігінің аздығы, компьютер клубтарында жарық, белгілі температура, санитарлық режим нормаларының сақталмауы жасөспірімдердің организмінің дамуына кері әсерін тигізеді. |
компьютерге әуестіктің белгілерін анықтап, талдайды
Аталған белгілердің қайсысы өз бойынан байқалады? |
|
Тақырыпқа байланысты Суреттер
нұсқаулық |
|
Қорытындылау 2 минут |
Мұғалім сабақты қорытындылап, Қазақстанның тәуелсіздік жолындағы күресі мен жетістіктерінің маңыздылығын тағы да атап өтеді. Оқушыларды патриот болуға, елімізге үлес қосуға, білім алуға және еңбексүйгіштікке тәрбиелеуге шақырады. Оқушыларға алғыс айтып, сабақтың соңында шағын қорытынды жасау |
|
|
|


жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Республикам- мақтанышым!»
«Республикам- мақтанышым!»
Тақырыбы: «Республикам- мақтанышым!»
«Онлайн ойындардың қауіптілігі және интернетке тәуелділік»
Мақсаты: Қазақстанның тәуелсіздікке жету жолын, Республика күнінің мәні мен маңызын түсіндіру.
Онлайн ойындардың қауіптілігі мен интернетке тәуелділіктің салдарын түсіндіру
Міндеттері:
-
Қазақстанның егемендікке жету жолындағы тарихи оқиғаларды үйрету.
-
Тәуелсіз Қазақстанның қалыптасуындағы маңызды кезеңдерді көрсету.
-
Ұлттық бірлік, достық, ынтымақтастық құндылықтарын дәріптеу.
-
Оқушыларды онлайн ойындардың қауіптілігі жайлы ақпараттандыру.
Құралдар мен материалдар:
-
Интерактивті тақта немесе проектор.
-
Қазақстанның мемлекеттік рәміздері (Ту, Елтаңба, Әнұран).
-
Тарихи фотосуреттер
-
Әдеби шығармалар, өлеңдер жинағы (патриоттық тақырыпта).
Сынып сағатының барысы:
|
Сабақ кезеңі |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
бағалау |
ресурс |
|
Ұйымдастыру кезеңі 5 минут |
Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындықты тексеру. Республика күні туралы қысқаша түсіндіру. Сабақтың мақсат-міндеттерін анықтау, балалардың сабаққа белсенді қатысуын қамтамасыз ету. |
|
|
|
|
Сабақтың ортасы
5 минут
10 минут
5 минут
8 минут
5 минут |
Кіріспе - Қазақстан тарихына шолу Қазақстанның егемендікке жету жолындағы маңызды оқиғалар:
1990 ж 25 қазандағы Егемендік декларациясы - Қазақстанның өзіндік егемендікке қол жеткізудегі алғашқы қадамы. 1991 ж 16 желтоқсан - Тәуелсіздік күні. Қазақстан тәуелсіздігін жариялағаннан кейінгі алғашқы саяси және экономикалық реформалар. ҚР Конституциясы: 1993ж және 1995ж Конституциялардың маңыздылығы және құқықтық негіздің қалыптасуы. Мемлекеттік рәміздер: ҚР Туы, Елтаңбасы және Гимн қабылдану тарихы мен мәні. Тәуелсіз Қазақстанның жетістіктері. Экономикалық даму: Нарықтық экономикаға көшу және мемлекеттің экономикалық дербестікке қол жеткізуі.Қазақстанның индустриалды-инновациялық даму стратегиясы, «Қазақстан-2050» стратегиясы. Мұнай-газ секторы,энергетика, ауыл шаруашылығы саласындағы жетістіктер. Әлеуметтік сала: Білім беру, денсаулық сақтау салаларындағы реформалар, халықтың өмір сүру деңгейінің жақсаруы.Мектептер мен универс-ң ашылуы, «Болашақ» бағдарламасы арқылы білім беру сапасының артуы. Сыртқы саясат және халықаралық аренадағы рөлі: Қазақстанның ядролық қарусыздану саясаты, Семей полигонының жабылуы.Қазақстанның ЕҚЫҰ төрағалық етуі (2010ж.). ЭКСПО-2017 халықаралық көрмесі, БҰҰ Қауіпсіздік Кеңесіне тұрақты емес мүше ретінде қатысуы. «Қазақстан - бейбітшілік пен достық мекені» тақырыбына арналған сұхбат Ұлтаралық келісім және дінаралық татулық: Қазақстанның көпұлтты мемлекет ретінде бейбіт өмір сүру үлгісін көрсету. Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлі және оның елдегі тұрақтылықты сақтау ісіндегі маңыздылығы. Әр түрлі этностар мен мәдениеттердің Қазақстан қоғамындағы бірлігі мен ынтымағы. Интерактивті бөлім - Викторина және сұрақ-жауап Оқушыларға Қазақстанның тәуелсіздікке қол жеткізуі, Республика күні және басқа маңызды оқиғаларға байланысты сұрақтар қойылады: Қазақстанның тәуелсіздік алған жылы? Қазақстанның тұңғыш президенті кім? Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері қай жылы қабылданды? Оқушыларға топтық жарыс форматында сұрақтар қойылады, дұрыс жауап бергендерге шағын сыйлықтар беріледі. Қазақстанның болашағы туралы ой-толғамдар оқушыларды Қазақстанның болашағы туралы ой бөлісуге шақырады. Оқушылар өз елдерінің болашақта қалай дамуы керектігі жөнінде қысқаша пікірлерін білдіреді. Пікірталас форматында өтуі мүмкін: «Қазақстанның жарқын болашағы үшін біз не істей аламыз?» |
ХХ ғ соңына дейінгі негізгі оқиғаларды баяндайды
1993ж және 1995ж Конституцияларды салыстырып, маңыздылықтарын ажыратады.
Сызбаны пайдалана отырып, Тәуелсіз Қазақстанның жетістіктерін салаларға бөліп, талдайды.
ҚР-ның сыртқы саясат және халықаралық аренадағы рөліне дәлелдер келтіреді. Республика күні және басқа маңызды оқиғаларға байланысты сұрақтарға жауап береді.
«Қазақстанның жарқын болашағы үшін біз не істей аламыз?» сұрағы айналасында ой-толғау. |
Үздік жылнамашы
Үздік сараптамашы
Жетістік сарапшысы
Үздік дипломант |
Ұлы тұлғалар портреттері
Хронология тізбесі
ҚР Канституциясы
Тақырыпқа байланысты сызба |
|
Жеке қауіпсіздік 10 мин |
Компьютердің алдында ұзақ отырудың және шектен шыққан ойынпаздықтың салдары туралы баяндау. В.М.Бехтерев атындағы Психоневрологиялық институт ғалымдары компьютерге әуестіктің белгілерін анықтады: -компьютер алдында бір ойынды ойнап бірнеше сағат отыру; -ата-аналарымен кикілжіңге бару; -үйге кешігіп келу; -сабақ үлгерімі нашарлау; -сабаққа жиі бармай қалу; - бұрынғы достарымен қарым-қатынасы азаяды; -өзі сияқты компьютерге үйірсектермен араласады; -күнделікті ақшаға сұранысы көбейеді; -берген уәдесін орындамайды; -ашуланшақ, мазасыздану мінездері пайда болады; -ұйқысы бұзылып,зейіні,есте сақтау қабілеті нашарлайды; -көз жанары төмендейді, басы ауырады, омыртқасы бұзылуы басталады. Осы белгілердің бесеуі бала бойында анықталса, «компьютер ойынына тәуелділік ықтимал» деген анықтама қойылады. Дене белсенділігінің аздығы, компьютер клубтарында жарық, белгілі температура, санитарлық режим нормаларының сақталмауы жасөспірімдердің организмінің дамуына кері әсерін тигізеді. |
компьютерге әуестіктің белгілерін анықтап, талдайды
Аталған белгілердің қайсысы өз бойынан байқалады? |
|
Тақырыпқа байланысты Суреттер
нұсқаулық |
|
Қорытындылау 2 минут |
Мұғалім сабақты қорытындылап, Қазақстанның тәуелсіздік жолындағы күресі мен жетістіктерінің маңыздылығын тағы да атап өтеді. Оқушыларды патриот болуға, елімізге үлес қосуға, білім алуға және еңбексүйгіштікке тәрбиелеуге шақырады. Оқушыларға алғыс айтып, сабақтың соңында шағын қорытынды жасау |
|
|
|


шағым қалдыра аласыз




















