Р.Гамзатов. Ана тілі өлеңі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Р.Гамзатов. Ана тілі өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
Р.Гамзатов. Ана тілі өлеңі ашық сабақ анықтамасы 6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; 6.2.4.1 әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу;
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Жетісу облысы білім басқармасының Панфилов ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Қорғас орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ Р.Ғамзатов «Ана тілі» тақырыбында өткізілген ашық сабаққа анықтама

«Қорғас орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ

Он бесінші мамыр қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Г.С.Тажиеваның ұйымдастыруымен 6 «А» сынып оқушыларымен қазақ әдебиеті пәнінен Р.Ғамзатовтың «Ана тілі» өлеңінен ашық сабақ өткізілді.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту;

6.2.4.1 әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу;

Сабақ мақсаты: Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқи алады, жатқа айтады.

Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазады.

Сабақ барысы: Үй тапсырмасын сұрау барысында «Ой моншағы» әдісін пайдаланды. Оқушылардан толық қамтылды.

Жаңа сабаққа кіріспе жаңа сөздермен таныстырудан басталды. Сабақ ұжымдық жұмыспен жалғасты. Оқушылар тақырыпқы байланысты пазылдар құрастыра отырып, сөз тізбегі ойыны арқылы өлең бөліктерін жатқа, мәнерлеп оқыды.Күннің көзін ашайық әдісі бойынша жеке жұмыс жасалды. Тақырып бойынша өлең жолдарын тауып айтты. Берілген көркемдегііш құралдарды еске түсіре отырып берілген өлең жолдарындағы эпитеттер мен, риторикалық сұрақтарды тауып жеке жұмыс жасады. Өлеңдердегі автордың айтқысы келген ойды қалай түсіндіңіз тақырыбда кесте толтырды.

«Еркін микрофон» әдісі арқылы мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдады.

Оқушылар монета әдісі арқылы өздерін бағалады.

Сабақ өз мақсатына жетті, әдіс тәсілдер тапсырмаларды ашты.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.03.2025
209
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі