Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Тәрбие сағаты |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
"Ризашылық пен алғыс" |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға ризашылық пен алғыс айту мәдениетін үйрету; Адамдарға жақсылық жасауға баулу, мейірімділік, қайырымдылық қасиеттерін дамыту; Ұстаздарға, ата-аналарға, достарына алғыс айта білуге тәрбиелеу. |
|
|
Дәйексөз |
«Шығармашыл бала – ойлы бала» |
|
|
Құндылық |
Жасампаздық және жаңашылдық |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
|
Ұйымдастыру кезеңі (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу. Шаттық шеңбері: Балалар бір-біріне жылы тілектер айтып, сабақты жағымды атмосферада бастайды. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. «Жылы лебіз» тренингі: әр оқушы жанындағы досына жылы сөз немесе алғыс білдіреді. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуа |
Компьютер
|
|
Сабақ басы (10 мин)
|
Мұғалім ризашылық пен алғыстың маңыздылығын түсіндіреді. Ризашылық пен алғыстың маңыздылығы Ризашылық пен алғыс – адам өміріндегі маңызды қасиеттердің бірі. Олар адамның рухани дамуына, қоғаммен жақсы қарым-қатынас орнатуына және жалпы өмірдің мәнін тереңірек түсінуіне ықпал етеді. 1. Ризашылықтың адам өміріндегі рөлі Ризашылық – адамның өміріндегі жақсылықтарды бағалауы, қолда бар нәрсеге қанағат етуі. Ол өмірге деген оң көзқарасты қалыптастырып, адамның ішкі жан дүниесін байытады. Ғылыми зерттеулер көрсеткендей, ризашылық білдіру адамның психологиялық денсаулығын жақсартып, күйзелісті азайтады және өмір сапасын арттырады. «Ризашылық деген не?» «Алғыс деген не?» деген сұрақтарға оқушылардың пікірін тыңдау. Ризашылық пен алғысқа байланысты мақал-мәтелдерді талқылау:
|
2. Алғыстың қоғамдағы орны Алғыс – адамның басқалардың еңбегін бағалауы және ризашылығын білдіруі. Қарапайым "Рақмет" сөзінің өзі адамдар арасындағы қарым-қатынасты нығайтып, жылы сезімдер қалыптастырады. Жанашырлық пен алғыс білдіру мәдениеті қоғамда бейбітшілік пен түсіністікті арттырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Мақал мәтелді талдайды. |
|
|
Ортасы (30 мин) |
"Жақсылық жасау – жүректен" көрінісі
Талқылау сұрақтары:
|
"Алғыс хат" жазу
"Ризашылық ағашы" жаттығуы
|
|
|
Соңы
(2 мин)
|
«Алғыс айту – жүректен» әнін орындау. Бұл тәрбие сағаты балалардың мейірімділік, рақымшылық, алғыс айту мәдениетін дамытуға көмектеседі. Олар жақындарына, ұстаздарына, достарына алғыс білдірудің маңыздылығын түсініп, өз бойларында ризашылық сезімін дамытады. Балаларға сұрақ: "Бүгін не үйрендіңдер?"
Оқушылар сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. Бағалау: Мұғалім оқушылардың жұмыстарына баға береді. Мадақтау сөздері: "Жарайсың!", "Керемет!", "Тамаша түсіндірдің!" |
Рефлексия жасайды. Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен бөліседі |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Ризашылық пен алғыс" тәрбие сағатының қмжсы
"Ризашылық пен алғыс" тәрбие сағатының қмжсы
Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Тәрбие сағаты |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
"Ризашылық пен алғыс" |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға ризашылық пен алғыс айту мәдениетін үйрету; Адамдарға жақсылық жасауға баулу, мейірімділік, қайырымдылық қасиеттерін дамыту; Ұстаздарға, ата-аналарға, достарына алғыс айта білуге тәрбиелеу. |
|
|
Дәйексөз |
«Шығармашыл бала – ойлы бала» |
|
|
Құндылық |
Жасампаздық және жаңашылдық |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
|
Ұйымдастыру кезеңі (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу. Шаттық шеңбері: Балалар бір-біріне жылы тілектер айтып, сабақты жағымды атмосферада бастайды. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. «Жылы лебіз» тренингі: әр оқушы жанындағы досына жылы сөз немесе алғыс білдіреді. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуа |
Компьютер
|
|
Сабақ басы (10 мин)
|
Мұғалім ризашылық пен алғыстың маңыздылығын түсіндіреді. Ризашылық пен алғыстың маңыздылығы Ризашылық пен алғыс – адам өміріндегі маңызды қасиеттердің бірі. Олар адамның рухани дамуына, қоғаммен жақсы қарым-қатынас орнатуына және жалпы өмірдің мәнін тереңірек түсінуіне ықпал етеді. 1. Ризашылықтың адам өміріндегі рөлі Ризашылық – адамның өміріндегі жақсылықтарды бағалауы, қолда бар нәрсеге қанағат етуі. Ол өмірге деген оң көзқарасты қалыптастырып, адамның ішкі жан дүниесін байытады. Ғылыми зерттеулер көрсеткендей, ризашылық білдіру адамның психологиялық денсаулығын жақсартып, күйзелісті азайтады және өмір сапасын арттырады. «Ризашылық деген не?» «Алғыс деген не?» деген сұрақтарға оқушылардың пікірін тыңдау. Ризашылық пен алғысқа байланысты мақал-мәтелдерді талқылау:
|
2. Алғыстың қоғамдағы орны Алғыс – адамның басқалардың еңбегін бағалауы және ризашылығын білдіруі. Қарапайым "Рақмет" сөзінің өзі адамдар арасындағы қарым-қатынасты нығайтып, жылы сезімдер қалыптастырады. Жанашырлық пен алғыс білдіру мәдениеті қоғамда бейбітшілік пен түсіністікті арттырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Мақал мәтелді талдайды. |
|
|
Ортасы (30 мин) |
"Жақсылық жасау – жүректен" көрінісі
Талқылау сұрақтары:
|
"Алғыс хат" жазу
"Ризашылық ағашы" жаттығуы
|
|
|
Соңы
(2 мин)
|
«Алғыс айту – жүректен» әнін орындау. Бұл тәрбие сағаты балалардың мейірімділік, рақымшылық, алғыс айту мәдениетін дамытуға көмектеседі. Олар жақындарына, ұстаздарына, достарына алғыс білдірудің маңыздылығын түсініп, өз бойларында ризашылық сезімін дамытады. Балаларға сұрақ: "Бүгін не үйрендіңдер?"
Оқушылар сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. Бағалау: Мұғалім оқушылардың жұмыстарына баға береді. Мадақтау сөздері: "Жарайсың!", "Керемет!", "Тамаша түсіндірдің!" |
Рефлексия жасайды. Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен бөліседі |
шағым қалдыра аласыз













