Робо-сумо. 5-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Робо-сумо. 5-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Робо-сумо. 5-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары. Информатика. 3-ші тоқсан.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Роботтардың жарысы

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 5

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Робо-сумо

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


5.3.3.3 робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолдану;

5.3.3.4 объектіні табу үшін ультрадыбыстық датчикті пайдалану;

Сабақтың мақсаты

Робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолданады

Объектіні табу үшін ультрадыбыстық датчикті пайдаланады

Жасампаздық пен жаңашылдық құндылығы

Бақылау, өлшеу, эксперименттер мен тәжірибелер жүргізу қабілеті; модельдеу, таным объектілерінің құрылымын анықтау, бір бүтіннің әртүрлі бөліктері арасындағы қатынастарды іздеу және бөліп көрсету, процестерді кезеңдерге бөлу, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау

Оқу міндеттерін шешудің оңтайлы тәсілдерін таба білу, ол үшін жаңаны қолдану және бұрыннан таныс алгоритмдерді біріктіру, оларды стандартты емес есептерді шешуде қолдану

Әр түрлі таным құралдарын қолдану, әлем туралы білімді жинақтай алу (тілдік, оқырмандық мәдениет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет)

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

1.Оқушылармен амандасу.

2.Психологиялық ахуал

Өрмекші торы

Жіптерді лақтыру арқылы бір-біріне тілек айтады

3. Топқа бөлу.

Әртүрлі шардың түстері арқылы топқа бөлінедіді

Үй тапсырмасын қайталау

«Өзіңізді тексеріңіз» әдісі

Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба? Өтілген үй тапсырмасы бойынша мысалдар келтіріледі. Мысалдарды оқу кезінде оқушылар ол келтірілген мысалдың өтілген мәтінде бар, жоғын анықтайды.




1.Мұғаліммен амандасады.

2. өрмекші торы әдісі арқылы тілек айтады


3.шар түстері арқылы топқа бөлінеді


.

4. Үй тапсырмасын қайталайды














Дескриптор:

-үй тапсырмасы бойынша мысалдардың жалған шындық екенін айтады

2 балл

Оқулық

«Арман ПВ»


Жіптер





Түрлі түсті шарлар













Сабақтың ортасы

30 мин

Жаңа тақырыпты түсіндіру


Топтық жұмыс

1-тапсырма.

«Лото» әдісі

1-қадам: Оқушыларға сандары жазылған лото таратылып беріледі.

2-қадам: Мұғалім лото тастарынының нөміріне сәйкес сұрақтарды оқиды

3-қадам. Лотосында бар санның сұрағына сол топ жауап беріп, лото тасын ұтып алып лотоны толтырулары керек.

4-қадам: Қай топ толық толтырса сол топ жеңімпаз атанады

-

Жұптық жұмыс. 2- тапсырма

«Көршіңмен талқыла» әдісі арқылы берілген тапсырманы жұбымен суреттерді салыстырады. Айырмашылықты анықтайды Керекті мәліметтерді дәптерге жазады

EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма

EV3 роботы үшін алгоритм құр?


Жеке жұмыс .

3- тапсырма

«Ой күмбезі» әдісі

Сергіту сәті

«Шеңбердегі доп»

Оқушылар шеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допты лақтырады (немесе жүректің кішкене сұлбасын сағат тілі бойынша Мәселе жылжытып отырады). Доп қолына тиген оқушы сабақ туралы бір сөз айтады

Сабақты бекіту.

4- тапсырма

WordWall онлайн платформа бойынша сұрақтарға жауап береді

























































































1-тапсырманы орындайды
















2-тапсырманы орындайды














Тапсырманы орындайды






3- тапсырманы орындайды







Сергіту сәтін жасайды







4-тапсырманы орындайды














































































Дескриптор:

-Робо-сумо өтетін алңа қалай болатынын айтады

-Робо-сумо қалай пайда болғанын айтады

2 балл





Дескриптор:

-Кегль –ринг өтетін алаңмен Робо-сумо өтетін алаңды салыстырады

2 балл







Дескриптор:

Сұраққа жауап береді


Дескриптор:

-LEGO MINDSTORMS Education EV3 програмамасын ашады

-Нұсқаулық бойынша EV3 роботын

Робо-сумо жарысына

қатыстыру үшін оған ультра дыбыстық

датчик және түс датчигін орналастырады

2 бал

Дескриптор:

-онлайн платформада сұрақтарға жауап береді

2 балл























































































Лото тастары

















Суреттер , жұмыс дәптер














Тапсырма







Ноутбук, оқулық






доп








https://wordwall.net/ru/resource/52396314


Сабақтың соңы

5 мин









Бағалау.




Үй тапсырмасы

Кері байланыс. Жетістік сатысы


10 балдық жүйемен бағаланады



Өзін-өзі бағалау.


Плакат /слайд/












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.02.2025
354
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі