Сабақ кезеңдері /
Блум таксономиясы
|
Сыныпта орындалатын
жұмыстар / Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Сыныпта орындалатын
жұмыстар / Оқушылардың
іс-әрекеті
|
Қолданылатын
модульдер / Стратегиялар /
Әдіс-тәсілдер
|
Бағалау
|
Ұйымдастыру
|
- Сәлемдесу
- Сынып оқушыларының
сабаққа қатысуын түгендеу
|
Оқушылар үш тілде
сәлемдеседі
|
Сыныптың назарын
сабаққа аудару, жағымды психологиялық орта
қалыптастыру
|
|
Топқа
бөлу
|
- Родни, Бигвелд, Пайпер, Финеас аттары жазылған түсті
парақшалар арқылы («Роботы» мультфильмінің
кейіпкерлері)
- Топ ережелерін еске
салу
|
ООЖТ
|
Білу
|
«Қазына»
Арнайы әзірленген
презентация көрсетіледі.
|
Робот техникасының
тарихы туралы арнайы әзірленген презентация көмегімен ақпарат
алу
|
СТО, ТДО, ОүБОБ.
«Ой шақыру»
стратегиясы
|
Өзін-өзі
бағалау
|
Түсіну
|
Топтық, жұптық
диалог
|
«Пазл» әдісімен топта
тарихы туралы және робот жайлы шығармалар туралы пікір
алмасады.
|
СТО, ОүБОБ, ОБК, АКТ.
Дилогтық оқыту
|
Формативті бағалау
(критерий)
|
Қолдану
|
«Ой
қозғау»
|
Әр топ робот
техникасының келешегі туралы презентация
әзірлейді.
|
ООЖТ, ОБК, СТО, ТДО.
«Ой
қозғау».
|
Өзін-өзі
бағалау
|
Талдау
|
Әзірленген презентация
бойынша әр топтың баяндамашылары басқа топқа талдап, айтып
береді.
|
Робот техникасының
келешегі туралы баяндайды.
|
СТО, ОүБОБ, ТДО, ОБК,
ОЖЕСО.
|
«Екі жұлдыз, бір
тілек»
|
Сергіту сәті.
«Торайдың хикаясы» (бейнеролик)
|
Жинақтау
|
«SWOT»
стратегиясы.
|
Робот техникасының
келешегі туралы кесте толтырады.
|
ООЖТ, СТО, ОүБОБ, АКТ.
«SWOT»
стратегиясы
|
|
Бағалау
|
- Оқушылар сабақта қалай жұмыс жасағаны туралы пікір
айтады.
- Бағалау парағындағы түсірген ұпайларының бағаға
сәйкестілігін анықтап, тиісті бағаларын
қою.
- Белсенділігі орташа оқушыларды
мадақтау.
|
Үйге
тапсырма
|
1. Өтілген тақырыптарды
қайталау
2. Роботтың сызба
нұсқасын әзірлеу
|
Рефлексия
|
«Не білдім?», «Не үйрендім?» сұрақтарына қысқаша жауап
жазады және «Менің ұсынысым» – өз ұсынысын жазып
қалдырады.

|