"Робот техникасы"

Тақырып бойынша 31 материал табылды

"Робот техникасы"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Робот техникасы"
Материалдың қысқаша нұсқасы


Тақырыбы: «Көлік тұрағы» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс»

Жалпы мақсаты:

Оқушыладың «Көлік тұрағы» жобасы және берілген тапсырмаларын командамен орындауға дағдыларын қалыптастыру

Оқу нәтижелері:

  • «Көлік тұрағы» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс орындайды;

  • Робот жасау техникасына және технологиясына қызығушылық артады;

  • Топтасып, ынтымақтастықта жұмыс жасай отырып, сыни ойлауға дағдыланады;

Оқыту әдістері:

  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

  • Топтық жұмыс.

  • Диалогтық оқыту

 Қажетті ресурстар

 Интерактивті тақта, компьютер, презентация, маркер, стикер, бағалау парағы



Сабақ барысы:


Сабақ кезеңдері / Блум таксономиясы

Сыныпта орындалатын жұмыстар / Мұғалімнің іс-әрекеті

Сыныпта орындалатын жұмыстар / Оқушылардың

іс-әрекеті

Қолданылатын модульдер / Стратегиялар / Әдіс-тәсілдер

Бағалау

Ұйымдастыру

Психологиялық ахуал


- Сәлемдесу

- Сынып оқушыларының сабаққа қатысуын түгендеу

Оқушылар амандасады.

Сыныптың назарын сабаққа аудару, жағымды психологиялық орта қалыптастыру


«Кіші және үлкен шеңбер» әдісі арқылы өткен сабақты еске түсіру

- Кіші және үлкен шеңбер арқылы екі топқа бөліну

- Топ ережелерін еске салу

ООЖТ

Білу

Сілтеме сұрақ қою: Бұрылыс дегеніміз не?

Бір орындағы бұрылысты қалай орындаймыз?

Мекеменің алдына көлікті қалай қоямыз? Ол үшін қандай әрекет орындауымыз керек?

Оқушылар өткен сабақ бойынша білімдерін қолдана отырып, жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын міндеті қояды.

СТО, ТДО, ОүБОБ.

Формативті бағалау


Қолдану

«Көлік тұрағы» жобасын құру

Бастапқы кезде робот А пунктінде орналасқан.

Робот тұрағынан шығып Б пунктіне қарай жөнеледі. Жолында кездескен барлық бөгеттерді айналып өтіп шығады.


Оқушылар командамен берілген тапсырманы орындайды.

ООЖТ, ОБК, СТО, ТДО.

Түс арқылы (жасыл – «өте жақсы» , сары – «жақсы», «қызыл – «орташа»


Сергіту сәті. «Жаттығу» бейнежазба


Жинақтау

Тест


Оқушылар алған білімдері бойынша тестті шешу

ООЖТ, СТО, ОүБОБ, АКТ.

Суммативті бағалау

Бағалау

- Оқушылар сабақта қалай жұмыс жасағаны туралы пікір айтады.

- Бағалау парағындағы түсірген ұпайларының бағаға сәйкестілігін анықтап, тиісті бағаларын қою.

- Белсенділігі орташа оқушыларды мадақтау.

Үйге тапсырма

1. Өтілген тақырыптарды қайталау

2. Бағдарлама құру:

1. Робот алға 1 айналым жасап, сосын солға 90 градусқа бұрылсын. Соңында тағы да 1 айналым алға жасасын.

2. Робот алға қарай ирек сызықпен қозғалсын. Ол алға қарай жалпы 3 айналым жасайды.


Рефлексия


«ББҮ» әдісі арқыды оқушылардың сабақ бойынша пікірлерін жазу



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.03.2025
132
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі