Тақырыбы: «EV3 модулінің интерфейсі»
|
Жалпы мақсаты: |
EV3 модулінің интерфейсі туралы түсінік қалыптастыру |
|
Оқу нәтижелері: |
|
|
Оқыту әдістері: |
|
|
Қажетті ресурстар |
Интерактивті тақта, презентация, маркер, стикер, плакат, бейнефильм, бағалау парағы |
|
Әдіс тәсілдер |
СТО. АКТ Жигсо Инсерт Екі түрлі күнделік стратегиясы |
Сабақ барысы:
|
Сабақ кезеңдері / Блум таксономиясы |
Сыныпта орындалатын жұмыстар / Мұғалімнің іс-әрекеті |
Сыныпта орындалатын жұмыстар / Оқушылардың іс-әрекеті |
Қолданылатын модульдер / Стратегиялар / Әдіс-тәсілдер |
Бағалау |
|
Ұйымдастыру |
- Сәлемдесу - Сынып оқушыларының сабаққа қатысуын түгендеу Топқа бөлу |
Оқушылар үш тілде сәлемдеседі Топқа бөлінеді |
Сыныптың назарын сабаққа аудару, жағымды психологиялық орта қалыптастыру |
|
|
Білу |
Арнайы әзірленген презентация көрсетіледі. |
EV3 модулінің интерфейсі туралы арнайы әзірленген презентация көмегімен ақпарат алады |
«Ой шақыру» стратегиясы |
Өзін-өзі бағалау |
|
Түсіну |
Топтық, жұптық диалог |
Топта EV3 модулінің интерфейсі туралы пікір алмасады. |
СТО, АКТ |
мадақтау |
|
Қолдану |
«Ой қозғау» |
Әр топ EV3 модулінің интерфейсі туралы презентация әзірлейді. |
«Ой қозғау». |
Бір-бірін бағалаиды |
|
Талдау |
Әзірленген презентация бойынша әр топтың баяндамашылары басқа топқа талдап, айтып береді. |
EV3 модулінің интерфейсі туралы баяндайды. |
Жигсо әдісі |
«Екі жұлдыз, бір тілек» |
|
|
||||
|
Жинақтау |
Ой жинақтау |
Робот техникасының келешегі туралы кесте толтырады. |
Екі түрлі күнделік стратегиясы |
|
|
Бағалау |
- Оқушылар сабақта қалай жұмыс жасағаны туралы пікір айтады. - Белсенділігі орташа оқушыларды мадақтау. Формативті бағалау |
|||
|
Үйге тапсырма |
1. Өтілген тақырыптарды қайталау 2. EV3 модулінің интерфейсі тақырыбын мазмұндау |
|||
|
Рефлексия |
Инсерт әдісі «Не білдім?», «Не үйрендім?» сұрақтарына қысқаша жауап жазады және «Менің ұсынысым» – өз ұсынысын жазып қалдырады.
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Робот техникасы" тарауына ҚМЖ
"Робот техникасы" тарауына ҚМЖ
Тақырыбы: «EV3 модулінің интерфейсі»
|
Жалпы мақсаты: |
EV3 модулінің интерфейсі туралы түсінік қалыптастыру |
|
Оқу нәтижелері: |
|
|
Оқыту әдістері: |
|
|
Қажетті ресурстар |
Интерактивті тақта, презентация, маркер, стикер, плакат, бейнефильм, бағалау парағы |
|
Әдіс тәсілдер |
СТО. АКТ Жигсо Инсерт Екі түрлі күнделік стратегиясы |
Сабақ барысы:
|
Сабақ кезеңдері / Блум таксономиясы |
Сыныпта орындалатын жұмыстар / Мұғалімнің іс-әрекеті |
Сыныпта орындалатын жұмыстар / Оқушылардың іс-әрекеті |
Қолданылатын модульдер / Стратегиялар / Әдіс-тәсілдер |
Бағалау |
|
Ұйымдастыру |
- Сәлемдесу - Сынып оқушыларының сабаққа қатысуын түгендеу Топқа бөлу |
Оқушылар үш тілде сәлемдеседі Топқа бөлінеді |
Сыныптың назарын сабаққа аудару, жағымды психологиялық орта қалыптастыру |
|
|
Білу |
Арнайы әзірленген презентация көрсетіледі. |
EV3 модулінің интерфейсі туралы арнайы әзірленген презентация көмегімен ақпарат алады |
«Ой шақыру» стратегиясы |
Өзін-өзі бағалау |
|
Түсіну |
Топтық, жұптық диалог |
Топта EV3 модулінің интерфейсі туралы пікір алмасады. |
СТО, АКТ |
мадақтау |
|
Қолдану |
«Ой қозғау» |
Әр топ EV3 модулінің интерфейсі туралы презентация әзірлейді. |
«Ой қозғау». |
Бір-бірін бағалаиды |
|
Талдау |
Әзірленген презентация бойынша әр топтың баяндамашылары басқа топқа талдап, айтып береді. |
EV3 модулінің интерфейсі туралы баяндайды. |
Жигсо әдісі |
«Екі жұлдыз, бір тілек» |
|
|
||||
|
Жинақтау |
Ой жинақтау |
Робот техникасының келешегі туралы кесте толтырады. |
Екі түрлі күнделік стратегиясы |
|
|
Бағалау |
- Оқушылар сабақта қалай жұмыс жасағаны туралы пікір айтады. - Белсенділігі орташа оқушыларды мадақтау. Формативті бағалау |
|||
|
Үйге тапсырма |
1. Өтілген тақырыптарды қайталау 2. EV3 модулінің интерфейсі тақырыбын мазмұндау |
|||
|
Рефлексия |
Инсерт әдісі «Не білдім?», «Не үйрендім?» сұрақтарына қысқаша жауап жазады және «Менің ұсынысым» – өз ұсынысын жазып қалдырады.
|
|||
шағым қалдыра аласыз














