Материалдар / Роботтехниканың тарихы және оның келешегі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Роботтехниканың тарихы және оның келешегі

Материал туралы қысқаша түсінік
Роботтехниканың тарихы және оның келешегі туралы қысқа мерзімді жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2023
209
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Роботтехника

Педагогтың аты-жөні

Еркін Сейіт

Күні

20.02

Сынып: 5 б

Қатысушылар саны

12

Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Роботтехниканың тарихы және оның келешегі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.4.3 – робототехника саласындағы адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар келтіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

«Робот» ұғымына анықтама береді.

Көптеген оқушылар:

Бүгінгі таңдағы роботтехника саласы бойынша адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар келтіреді

Кейбір оқушылар:





Ш. Уәлиханов атындағы №10 орта мектеп гимназиясы.



Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақы:т

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Жаңа тақырыпқа шолу.

«Робот» дегенде біздің көз алдымызға көбінесе ғылыми-фантастикалық фильмдер мен кітаптарда бейнеленген роботтар келеді.

Робот –бүгінгі таңда фантастика емес, шындыққа айналған дүние. Оған кіржуғыш мәшине, авиалайнер және минатазалаушылар сияқты көптеген мысал келтіруге болады.

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.



Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Бүгінде робот біздің өміріміздің түрлі салаларына еніп кетті. Олар ғарышқа ұшады, басқа ғаламшарларды зерттейді, әскери мақсаттарда қолданылады.

Роботтехника тарихы Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі атомдық өндірістің пайда болуымен де байланысты. Роботтың әлем мойындаған туған күнін 1966 жыл деуге болады. Бұл күні С.А.Лавочкин атындағы мәшине-құрылыс зауытында алғаш рет «Луноход-1» роботы жасалды. «Луноход-1» роботы -1970 жылы автоматты стансылар құрамында Ай бетінде сәтті жүріп өткен тарихтағы алғашқы ақпарат.


Топтық жұмыс. «Кластер» әдісі.

1-тапсырма.


Дескриптор:

-бірінші буын роботтарын жазады;

-екінші буын роботтарын жазады;

-үшінші буын роботтарын жазады.


ҚБ: стикер /4 балл/


Топтық жұмыс. 2-тапсырма.

-Бүгінгі таңдағы роботтехника саласы бойынша адамзаттың техникалық жетістіктеріне қандай мысалдар келтіруге болады?


Дескриптор:

-Бүгінгі таңдағы роботтехника саласы бойынша адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар келтіреді.


ҚБ: стикер /3 балл/


Жеке жұмыс. 3-тапсырма.

-Адам мен роботтың қандай басты 3 айырмашылығын атай аласың?


Дескриптор:

-Адам мен роботтың басты 3 айырмашылығын атайды.


ҚБ: стикер /3балл/

Мұғалімді тыңдайды

















1-тапсырманы орындайды
















2-тапсырманы орындайды










3-тапсырманы орындайды





























Стикер

4 балл










Стикер

3 балл








Стикер

3 балл

Презентация

















Кластер –карточка















Карточка













Карточка

Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Қажетті сөздер»

Ұнады, қажет, пайдалы, білдім,

үйрендім, қызықтым, есте сақтадым

Өзін-өзі бағалау.



Үй тапсырмасы

§ 3.1, 69-бет , «Үй тапсырмасы»








































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!