Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
М.Өтемісов атындағы орта мектеп
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Роботтың қозғалысы
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Мәтін және Мультимедиа (ортақ тақырыптары: "Менің туған өлкем", "Жыл мезгілдері") |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Кожантаева А |
|
|
Күні: |
6.02 |
|
|
Сынып: 2 б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Роботтың қозғалысы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.5.2.1 роботтың берілген жылдамдықпен
алға жылжуын ұйымдастыру; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
1. Ұйымдастыру кезеңі (5 мин) |
- Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. |
- Оқушылар тыңдайды, сұрақтар қояды. |
- Сабаққа қатысуды бақылау. |
- Ақпараттық экран, тақта. |
|
2. Жаңа материалды түсіндіру (10 мин) |
- Роботтың қозғалысын ұйымдастыру принциптерін түсіндіру. Алға және артқа жылжытуды тәжірибе арқылы көрсету. |
- Оқушылар жаңа материалды тыңдайды, мысалдармен танысады. |
- Оқушылардың түсінгенін сұрақтар қою арқылы тексеру. |
- Робот моделдері, тақта, проектор. |
|
3. Практикалық тапсырма (10 мин) |
- Оқушыларға роботты алға және артқа жылжытуды үйрету. Әр оқушыға жеке тапсырма беру. |
- Оқушылар роботты бағдарламалап, жылжыту арқылы тапсырманы орындайды. |
- Тапсырманың орындалу сапасын бағалау (дискриптор): 1) Қозғалыстың дәлдігі. 2) Жылдамдықтың сақталуы. |
- Робот құрылғылары, компьютерлер. |
|
4. Топтық жұмыс (10 мин) |
- Оқушыларды топтарға бөліп, роботтың қозғалысын әртүрлі сценарий бойынша ұйымдастыру тапсырмасын беру. |
- Топтар роботтарды түрлі бағыттарда жылжытуды жоспарлап, бірлесіп жұмыс жасайды. |
- Топ жұмысын бағалау (критерийлер: 1) Командалық жұмыс дағдылары. 2) Тапсырманың нәтижелі орындалуы). |
- Робот құрылғылары, тапсырмалар. |
|
5. Қорытынды (5 мин) |
- Сабақта алған білімдерін қорытындылау. Оқушыларға робот қозғалысын ұйымдастыруға қатысты сұрақтар қою. |
- Оқушылар сабақтан алған білімдерін ортаға салып, сұрақтарға жауап береді. |
- Сабақ соңындағы кері байланыс. |
- Ақпараттық экран, тақта. |
|
6. Үй тапсырмасы (5 мин) |
- Оқушыларға робот қозғалысының бағдарламасын жазу тапсырмасын беру. |
- Үйде тапсырманы орындауға дайындалу. |
- Тапсырманың орындалу сапасын бағалау критерийлері: 1) Бағдарламаның дұрыстығы. 2) Оқушылардың түсінігі. |
- Робот бағдарламалау бағдарламасы, кітапша. |
робототехника негіздерімен таныстыруға арналған. Сабақ барысында түрлі тәсілдер (топтық, жұптық, жеке) арқылы әртүрлі дағдыларды дамытуға болады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Роботтың қозғалысы 2-сабақ
Роботтың қозғалысы 2-сабақ
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
М.Өтемісов атындағы орта мектеп
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Роботтың қозғалысы
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Мәтін және Мультимедиа (ортақ тақырыптары: "Менің туған өлкем", "Жыл мезгілдері") |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Кожантаева А |
|
|
Күні: |
6.02 |
|
|
Сынып: 2 б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Роботтың қозғалысы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.5.2.1 роботтың берілген жылдамдықпен
алға жылжуын ұйымдастыру; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
1. Ұйымдастыру кезеңі (5 мин) |
- Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. |
- Оқушылар тыңдайды, сұрақтар қояды. |
- Сабаққа қатысуды бақылау. |
- Ақпараттық экран, тақта. |
|
2. Жаңа материалды түсіндіру (10 мин) |
- Роботтың қозғалысын ұйымдастыру принциптерін түсіндіру. Алға және артқа жылжытуды тәжірибе арқылы көрсету. |
- Оқушылар жаңа материалды тыңдайды, мысалдармен танысады. |
- Оқушылардың түсінгенін сұрақтар қою арқылы тексеру. |
- Робот моделдері, тақта, проектор. |
|
3. Практикалық тапсырма (10 мин) |
- Оқушыларға роботты алға және артқа жылжытуды үйрету. Әр оқушыға жеке тапсырма беру. |
- Оқушылар роботты бағдарламалап, жылжыту арқылы тапсырманы орындайды. |
- Тапсырманың орындалу сапасын бағалау (дискриптор): 1) Қозғалыстың дәлдігі. 2) Жылдамдықтың сақталуы. |
- Робот құрылғылары, компьютерлер. |
|
4. Топтық жұмыс (10 мин) |
- Оқушыларды топтарға бөліп, роботтың қозғалысын әртүрлі сценарий бойынша ұйымдастыру тапсырмасын беру. |
- Топтар роботтарды түрлі бағыттарда жылжытуды жоспарлап, бірлесіп жұмыс жасайды. |
- Топ жұмысын бағалау (критерийлер: 1) Командалық жұмыс дағдылары. 2) Тапсырманың нәтижелі орындалуы). |
- Робот құрылғылары, тапсырмалар. |
|
5. Қорытынды (5 мин) |
- Сабақта алған білімдерін қорытындылау. Оқушыларға робот қозғалысын ұйымдастыруға қатысты сұрақтар қою. |
- Оқушылар сабақтан алған білімдерін ортаға салып, сұрақтарға жауап береді. |
- Сабақ соңындағы кері байланыс. |
- Ақпараттық экран, тақта. |
|
6. Үй тапсырмасы (5 мин) |
- Оқушыларға робот қозғалысының бағдарламасын жазу тапсырмасын беру. |
- Үйде тапсырманы орындауға дайындалу. |
- Тапсырманың орындалу сапасын бағалау критерийлері: 1) Бағдарламаның дұрыстығы. 2) Оқушылардың түсінігі. |
- Робот бағдарламалау бағдарламасы, кітапша. |
робототехника негіздерімен таныстыруға арналған. Сабақ барысында түрлі тәсілдер (топтық, жұптық, жеке) арқылы әртүрлі дағдыларды дамытуға болады.
шағым қалдыра аласыз













