Материалдар / Роботтың сызық бойымен қозғалысы

Роботтың сызық бойымен қозғалысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Робот. Түс датчик қызметтері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2023
609
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Роботтехника

Педагогтың аты-жөні

Әкпар Сезім

Күні


Сынып: 5

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Роботтың сызық бойымен қозғалысы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.3.3 – робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолдану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Түс датчик жұмыс істеу принципін түсінеді.

Көптеген оқушылар:

Роботтың сызық бойымен қозғалатын жарысының талаптарын біледі.

Кейбір оқушылар:

Екі түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалу программа құрастырады


Тілдік мақсат




Оқушылар: Моторлар мен датчиктерді қосу. EV3-ді компьютерге қосуды біледі.

Негізгі сөздер мен тіркестер: «Program» сөзі «Srednii_Motor». Enter пернесі

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: қазақ т

Талқылауға арналған тақырыптар: Робот дөңгелегі 480 градусқа айналу үшін қанша рет айналым жасау керек?

Робот дөңгелегі 53 градусқа айналу үшін қанша рет айналым жасау керек?

Робот дөңгелегі 8.7 айналым жасау үшін қанша градусқа айналу керек?

Робот дөңгелегі 2.6 айналым жасау үшін қанша градусқа айналу керек?

Сіз неліктен .....екенін айта аласыз ба?

Алдыңғы оқу:

Алдыңғы жобаңызды ашыңыз. «Srednii_Motor» атты бағдарламаны құру.

Жаңа бағдарламаны құру үшін төмендегі тапсырмаларды орындаңыз:

1. «+» батырмасын басыңыз. Ол проектке Бағдарламаны қосу (Add Program/Experiment) дегенді білдіреді.

Жаңа бағдарламада СТАРТ блогы бар.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.



Сабақтың ортасы



















































































































Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Видоны көреміз: https://youtu.be/D6ZX2eNYlqI


Роботқа екі түс датчигін орнатамыз. Робот Цвет (түс) және Яркость отараженного цвета режімдерін пайдаланып қара сызықытың бойымен қозғалады.

Екі түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалуы алгоритмі:

  • Егер роботтың екі түс датчигі де ақ алаңды көрсе, онда робот алға қозғалады. Еер түс датчиктерінің бірі ақ, екіншісі қараны көрсе, онда ол аққа бұрылады.

  • Егер екі түс датчигі қара сызықты көрсе, онда робот «қиылыста тұрмын» деп есептейді.


Көрсетілім. Екі түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалу программасы.

Программаны құрастырып болған соң, роботқа жүктеп тексереміз. Программа құрудағы қателер робот арқылы тексеріп, тестіленгенде тез анықталады.Роботты іске қосып, оның қара сызық сызылған алаңнан қанша уақытта өтетінін есептейміз.


Қолды түсіру үшін бізге Орташа мотор блогы керек.»

Бағдарламалау палитрасынан Орташа моторды таңдаңыз.

Оны СТАРТ блогына қосыңыз.




Орташа мотор A портына жалғанған




«Айналым саны» 0.20, ал қуаты 41 деп қойыңыз.

Бағдарламаны роботқа жүктеу. Тағы бір орташа блогты бағдарламаға қосыңыз.



Оған «Айналым санын» 0.20, қуатын 20 деп қойыңыз.


Бағдарламаны роботқа жүктеңіз.




Жеке жұмыс. 1-тапсырма. (5-минут)


-Екі түс датчигі бар роботты құрастыру.


Жеке жұмыс. 2-тапсырма. (5-минут)


-Екі түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалу программасын тексеру.


Дескриптор:

-екі түсті датчигі бар роботты құрастырады,

сызық бойымен қозғалу программасын тексереді.



Тест құрастыру. Тест тапсырмасын орындау. (10- мин)

1. Робот техникасы дегеніміз не?

А) бұл роботтарды дизайндеуге, құруға, қолдануға және олармен жұмыс істеуге бағытталған механикалық, электрлік және компьютерлік инженерия элементтері бар пәнаралық сала.

Б) дайын Роботтарға жұмыс істетуді үйрету

В) Барлық жауап дұрыс

Г) информатика пәніне қосымша пән

2. Роботты қандай жүйелер басқарады?

А) Бағдарламалық басқару, бейімделме басқару

Б) Зияткерлік басқару

В) Барлық жауап дұрыс

Г) Адамның қатысуымен басқару

3. EV3 Education жинағының құрамы қанша түрлі бөлшектен тұрады?

А) 20

В) 15

С) 52

D) 541

4. LEGO MINDSTORMS NXT-тің шыққан жылы?

А) 1998

В) 1996

С) 2006

D) 2013

5.EV3 модуліндегі жасыл түсті индикатор нені білдіреді?

А) Бағдарламаның жүктеліп жатканын

В) Бағдарлама дайын

С) Хабарлама дайын

D) Жұмысқа дайындығын

Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау)

Мұғалімді тыңдайды





















































































1-тапсырманы орындайды








2-тапсырманы орындайды




































































































Демонстарциялық экран



Компьютер












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ