Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    Роботтехника

    Педагогтың аты-жөні

    Әкпар Сезім

    Күні


    Сынып: 5

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Роботтың сызық бойымен қозғалысы.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.3.3.3 – робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    Түс датчик жұмыс істеу принципін түсінеді.

    Көптеген оқушылар:

    Роботтың сызық бойымен қозғалатын жарысының талаптарын біледі.

    Кейбір оқушылар:

    Екі түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалу программа құрастырады


    Тілдік мақсат




    Оқушылар: Моторлар мен датчиктерді қосу. EV3-ді компьютерге қосуды біледі.

    Негізгі сөздер мен тіркестер: «Program» сөзі «Srednii_Motor». Enter пернесі

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: қазақ т

    Талқылауға арналған тақырыптар: Робот дөңгелегі 480 градусқа айналу үшін қанша рет айналым жасау керек?

    Робот дөңгелегі 53 градусқа айналу үшін қанша рет айналым жасау керек?

    Робот дөңгелегі 8.7 айналым жасау үшін қанша градусқа айналу керек?

    Робот дөңгелегі 2.6 айналым жасау үшін қанша градусқа айналу керек?

    Сіз неліктен .....екенін айта аласыз ба?

    Алдыңғы оқу:

    Алдыңғы жобаңызды ашыңыз. «Srednii_Motor» атты бағдарламаны құру.

    Жаңа бағдарламаны құру үшін төмендегі тапсырмаларды орындаңыз:

    1. «+» батырмасын басыңыз. Ол проектке Бағдарламаны қосу (Add Program/Experiment) дегенді білдіреді.

    Жаңа бағдарламада СТАРТ блогы бар.


    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    1.Оқушылармен амандасу.

    2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.



    Сабақтың ортасы



















































































































    Жаңа тақырыпты түсіндіру.

    Видоны көреміз: https://youtu.be/D6ZX2eNYlqI


    Роботқа екі түс датчигін орнатамыз. Робот Цвет (түс) және Яркость отараженного цвета режімдерін пайдаланып қара сызықытың бойымен қозғалады.

    Екі түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалуы алгоритмі:

    • Егер роботтың екі түс датчигі де ақ алаңды көрсе, онда робот алға қозғалады. Еер түс датчиктерінің бірі ақ, екіншісі қараны көрсе, онда ол аққа бұрылады.

    • Егер екі түс датчигі қара сызықты көрсе, онда робот «қиылыста тұрмын» деп есептейді.


    Көрсетілім. Екі түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалу программасы.

    Программаны құрастырып болған соң, роботқа жүктеп тексереміз. Программа құрудағы қателер робот арқылы тексеріп, тестіленгенде тез анықталады.Роботты іске қосып, оның қара сызық сызылған алаңнан қанша уақытта өтетінін есептейміз.


    Қолды түсіру үшін бізге Орташа мотор блогы керек.»

    Бағдарламалау палитрасынан Орташа моторды таңдаңыз.

    Оны СТАРТ блогына қосыңыз.




    Орташа мотор A портына жалғанған




    «Айналым саны» 0.20, ал қуаты 41 деп қойыңыз.

    Бағдарламаны роботқа жүктеу. Тағы бір орташа блогты бағдарламаға қосыңыз.



    Оған «Айналым санын» 0.20, қуатын 20 деп қойыңыз.


    Бағдарламаны роботқа жүктеңіз.




    Жеке жұмыс. 1-тапсырма. (5-минут)


    -Екі түс датчигі бар роботты құрастыру.


    Жеке жұмыс. 2-тапсырма. (5-минут)


    -Екі түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалу программасын тексеру.


    Дескриптор:

    -екі түсті датчигі бар роботты құрастырады,

    сызық бойымен қозғалу программасын тексереді.



    Тест құрастыру. Тест тапсырмасын орындау. (10- мин)

    1. Робот техникасы дегеніміз не?

    А) бұл роботтарды дизайндеуге, құруға, қолдануға және олармен жұмыс істеуге бағытталған механикалық, электрлік және компьютерлік инженерия элементтері бар пәнаралық сала.

    Б) дайын Роботтарға жұмыс істетуді үйрету

    В) Барлық жауап дұрыс

    Г) информатика пәніне қосымша пән

    2. Роботты қандай жүйелер басқарады?

    А) Бағдарламалық басқару, бейімделме басқару

    Б) Зияткерлік басқару

    В) Барлық жауап дұрыс

    Г) Адамның қатысуымен басқару

    3. EV3 Education жинағының құрамы қанша түрлі бөлшектен тұрады?

    А) 20

    В) 15

    С) 52

    D) 541

    4. LEGO MINDSTORMS NXT-тің шыққан жылы?

    А) 1998

    В) 1996

    С) 2006

    D) 2013

    5.EV3 модуліндегі жасыл түсті индикатор нені білдіреді?

    А) Бағдарламаның жүктеліп жатканын

    В) Бағдарлама дайын

    С) Хабарлама дайын

    D) Жұмысқа дайындығын

    Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау)

    Мұғалімді тыңдайды





















































































    1-тапсырманы орындайды








    2-тапсырманы орындайды




































































































    Демонстарциялық экран



    Компьютер












    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Әкпар Сезім Серікқызы
    16 Қаңтар 2023
    747
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Роботтың сызық бойымен қозғалысы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Роботтың сызық бойымен қозғалысы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Робот. Түс датчик қызметтері
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    Роботтехника

    Педагогтың аты-жөні

    Әкпар Сезім

    Күні


    Сынып: 5

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Роботтың сызық бойымен қозғалысы.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.3.3.3 – робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    Түс датчик жұмыс істеу принципін түсінеді.

    Көптеген оқушылар:

    Роботтың сызық бойымен қозғалатын жарысының талаптарын біледі.

    Кейбір оқушылар:

    Екі түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалу программа құрастырады


    Тілдік мақсат




    Оқушылар: Моторлар мен датчиктерді қосу. EV3-ді компьютерге қосуды біледі.

    Негізгі сөздер мен тіркестер: «Program» сөзі «Srednii_Motor». Enter пернесі

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: қазақ т

    Талқылауға арналған тақырыптар: Робот дөңгелегі 480 градусқа айналу үшін қанша рет айналым жасау керек?

    Робот дөңгелегі 53 градусқа айналу үшін қанша рет айналым жасау керек?

    Робот дөңгелегі 8.7 айналым жасау үшін қанша градусқа айналу керек?

    Робот дөңгелегі 2.6 айналым жасау үшін қанша градусқа айналу керек?

    Сіз неліктен .....екенін айта аласыз ба?

    Алдыңғы оқу:

    Алдыңғы жобаңызды ашыңыз. «Srednii_Motor» атты бағдарламаны құру.

    Жаңа бағдарламаны құру үшін төмендегі тапсырмаларды орындаңыз:

    1. «+» батырмасын басыңыз. Ол проектке Бағдарламаны қосу (Add Program/Experiment) дегенді білдіреді.

    Жаңа бағдарламада СТАРТ блогы бар.


    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    1.Оқушылармен амандасу.

    2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.



    Сабақтың ортасы



















































































































    Жаңа тақырыпты түсіндіру.

    Видоны көреміз: https://youtu.be/D6ZX2eNYlqI


    Роботқа екі түс датчигін орнатамыз. Робот Цвет (түс) және Яркость отараженного цвета режімдерін пайдаланып қара сызықытың бойымен қозғалады.

    Екі түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалуы алгоритмі:

    • Егер роботтың екі түс датчигі де ақ алаңды көрсе, онда робот алға қозғалады. Еер түс датчиктерінің бірі ақ, екіншісі қараны көрсе, онда ол аққа бұрылады.

    • Егер екі түс датчигі қара сызықты көрсе, онда робот «қиылыста тұрмын» деп есептейді.


    Көрсетілім. Екі түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалу программасы.

    Программаны құрастырып болған соң, роботқа жүктеп тексереміз. Программа құрудағы қателер робот арқылы тексеріп, тестіленгенде тез анықталады.Роботты іске қосып, оның қара сызық сызылған алаңнан қанша уақытта өтетінін есептейміз.


    Қолды түсіру үшін бізге Орташа мотор блогы керек.»

    Бағдарламалау палитрасынан Орташа моторды таңдаңыз.

    Оны СТАРТ блогына қосыңыз.




    Орташа мотор A портына жалғанған




    «Айналым саны» 0.20, ал қуаты 41 деп қойыңыз.

    Бағдарламаны роботқа жүктеу. Тағы бір орташа блогты бағдарламаға қосыңыз.



    Оған «Айналым санын» 0.20, қуатын 20 деп қойыңыз.


    Бағдарламаны роботқа жүктеңіз.




    Жеке жұмыс. 1-тапсырма. (5-минут)


    -Екі түс датчигі бар роботты құрастыру.


    Жеке жұмыс. 2-тапсырма. (5-минут)


    -Екі түс датчигі бар роботтың сызық бойымен қозғалу программасын тексеру.


    Дескриптор:

    -екі түсті датчигі бар роботты құрастырады,

    сызық бойымен қозғалу программасын тексереді.



    Тест құрастыру. Тест тапсырмасын орындау. (10- мин)

    1. Робот техникасы дегеніміз не?

    А) бұл роботтарды дизайндеуге, құруға, қолдануға және олармен жұмыс істеуге бағытталған механикалық, электрлік және компьютерлік инженерия элементтері бар пәнаралық сала.

    Б) дайын Роботтарға жұмыс істетуді үйрету

    В) Барлық жауап дұрыс

    Г) информатика пәніне қосымша пән

    2. Роботты қандай жүйелер басқарады?

    А) Бағдарламалық басқару, бейімделме басқару

    Б) Зияткерлік басқару

    В) Барлық жауап дұрыс

    Г) Адамның қатысуымен басқару

    3. EV3 Education жинағының құрамы қанша түрлі бөлшектен тұрады?

    А) 20

    В) 15

    С) 52

    D) 541

    4. LEGO MINDSTORMS NXT-тің шыққан жылы?

    А) 1998

    В) 1996

    С) 2006

    D) 2013

    5.EV3 модуліндегі жасыл түсті индикатор нені білдіреді?

    А) Бағдарламаның жүктеліп жатканын

    В) Бағдарлама дайын

    С) Хабарлама дайын

    D) Жұмысқа дайындығын

    Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау)

    Мұғалімді тыңдайды





















































































    1-тапсырманы орындайды








    2-тапсырманы орындайды




































































































    Демонстарциялық экран



    Компьютер












    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Кітапханашылар Тест 6 сынып
    16.01.2023
    747
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Әкпар Сезім Серікқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации