Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды
тексеру.
Сыныпта психологиялық қолайлы атмосфераны
қалыптастыру. "Көтеріңкі көңіл-күй"тренингі. Оқушылар әр партада
бір-біріне жақсы тілектер айтады.
Үй тапсырмасын тексеру.
Жаңа тақырыпқа кіріспе:
- Автокөліктер және роботтар арасында өтетін
жарыстардың қандай ұқсастықтары мен айырмашылықтарын айта аласың?
(1-сурет)?

|
Балалар жұмыс орындарын тексереді.
Сыныпта психологиялық қолайлы атмосфераны
қалыптастырады
Сұрақтарға жауап
береді
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай
1-10 баллдық жүйе
бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады
|
Презентация
Оқулық
Жұмыс дәптері
Компьютер
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа материалды меңгеру.
Оқулықпен
жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа
ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация,
флипчарт қолдануға болады).
Жаңа білім бөлімі бойынша өз ойларын
қорытындылау.
Топтық жұмыс.
Бір түс датчигі бар және екі түс датчигі бар
робот бағдарламаларын салыстырыңдар және талдау жүргізіңдер.
Келесі сұрақтарға жауап беріңдер:
- Роботтардың жылдамдығы мен дәлдігінің
айырмашылықтары қандай?
- Жарыста пайдалану үшін қай робот
тиімдірек?

1. Бір түс датчигі бар робот бағдарламасы

2. Екі түс датчигі бар робот бағдарламасы
Білімді бекіту


|
Жаңа ақпаратпен
танысады, тапсырманы орындайды
Топтарға бөлініп,
тапсырмаларды орындайды
Дескриптор:
- қажет датчикті
анықтайды
Дескриптор:
- датчик режимін
анықтайды
Дескриптор:
бағдарламаны дұрыс
ретпен орналастырады
Дескриптор:
- интерактивті
тапсырмаларды орындайды
Дескриптор:
- тәжірибелік жұмысты
орындайды
|
Мақтау
ФБ
2
аблл
2 балл
2 балл
2 балл
2 балл
|
Презентация,
Оқулық,
Презентация,
Жұмыс дәптерлері,
оқулық
Оқулық, жұмыс парақтары
|