Тексерілді:
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
4 бөлім. Роботтардың жарысы |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Г.Бейсеева |
|
|
Күні: |
20.02.2025 ж |
|
|
Сынып:5ә,б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Роботтың сызық бойымен қозғалысы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.3.3 робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолдану |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолдану бағдарламасын әзірлейді |
|
|
Құндылық: Жасампаздық және жаңашылдық |
Әр түрлі таным құралдарын қолдану дағдылары, әлем туралы білім жинақтау (тілдік, оқырмандық мәдинет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет). |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру. Сыныпта психологиялық қолайлы атмосфераны қалыптастыру. "Көтеріңкі көңіл-күй"тренингі. Оқушылар әр партада бір-біріне жақсы тілектер айтады. Үй тапсырмасын тексеру. Жаңа тақырыпқа кіріспе: - Автокөліктер және роботтар арасында өтетін жарыстардың қандай ұқсастықтары мен айырмашылықтарын айта аласың? (1-сурет)?
|
Балалар жұмыс орындарын тексереді. Сыныпта психологиялық қолайлы атмосфераны қалыптастырады Сұрақтарға жауап береді |
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады |
Презентация Оқулық Жұмыс дәптері Компьютер |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа материалды меңгеру. Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады). Жаңа білім бөлімі бойынша өз ойларын қорытындылау. Топтық жұмыс. Бір түс датчигі бар және екі түс датчигі бар робот бағдарламаларын салыстырыңдар және талдау жүргізіңдер. Келесі сұрақтарға жауап беріңдер: - Роботтардың жылдамдығы мен дәлдігінің айырмашылықтары қандай? - Жарыста пайдалану үшін қай робот тиімдірек?
1. Бір түс датчигі бар робот бағдарламасы
2. Екі түс датчигі бар робот бағдарламасы Білімді бекіту
|
Жаңа ақпаратпен танысады, тапсырманы орындайды
Топтарға бөлініп, тапсырмаларды орындайды
Дескриптор: - қажет датчикті анықтайды Дескриптор: - датчик режимін анықтайды Дескриптор: бағдарламаны дұрыс ретпен орналастырады Дескриптор: - интерактивті тапсырмаларды орындайды Дескриптор: - тәжірибелік жұмысты орындайды |
Мақтау 2 аблл 2 балл 2 балл 2 балл 2 балл |
Презентация, Оқулық, Презентация, Жұмыс дәптерлері, оқулық Оқулық, жұмыс парақтары |
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Сызық бойымен қозғалған кезде бір түс датчигі бар робот алдына кедергі келтірді. Робот кедергіні айналып өтіп, қара сызықпен жүре беруі үшін бағдарламаға қандай өзгерістер енгізу керек?
Рефлексия.
|
Үй тапсырмасын жазады Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін-өзі бағалау |
Білім класс |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Роботтың сызық бойымен қозғалысы
Роботтың сызық бойымен қозғалысы
Тексерілді:
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
4 бөлім. Роботтардың жарысы |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Г.Бейсеева |
|
|
Күні: |
20.02.2025 ж |
|
|
Сынып:5ә,б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Роботтың сызық бойымен қозғалысы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.3.3 робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолдану |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолдану бағдарламасын әзірлейді |
|
|
Құндылық: Жасампаздық және жаңашылдық |
Әр түрлі таным құралдарын қолдану дағдылары, әлем туралы білім жинақтау (тілдік, оқырмандық мәдинет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет). |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру. Сыныпта психологиялық қолайлы атмосфераны қалыптастыру. "Көтеріңкі көңіл-күй"тренингі. Оқушылар әр партада бір-біріне жақсы тілектер айтады. Үй тапсырмасын тексеру. Жаңа тақырыпқа кіріспе: - Автокөліктер және роботтар арасында өтетін жарыстардың қандай ұқсастықтары мен айырмашылықтарын айта аласың? (1-сурет)?
|
Балалар жұмыс орындарын тексереді. Сыныпта психологиялық қолайлы атмосфераны қалыптастырады Сұрақтарға жауап береді |
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады |
Презентация Оқулық Жұмыс дәптері Компьютер |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа материалды меңгеру. Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады). Жаңа білім бөлімі бойынша өз ойларын қорытындылау. Топтық жұмыс. Бір түс датчигі бар және екі түс датчигі бар робот бағдарламаларын салыстырыңдар және талдау жүргізіңдер. Келесі сұрақтарға жауап беріңдер: - Роботтардың жылдамдығы мен дәлдігінің айырмашылықтары қандай? - Жарыста пайдалану үшін қай робот тиімдірек?
1. Бір түс датчигі бар робот бағдарламасы
2. Екі түс датчигі бар робот бағдарламасы Білімді бекіту
|
Жаңа ақпаратпен танысады, тапсырманы орындайды
Топтарға бөлініп, тапсырмаларды орындайды
Дескриптор: - қажет датчикті анықтайды Дескриптор: - датчик режимін анықтайды Дескриптор: бағдарламаны дұрыс ретпен орналастырады Дескриптор: - интерактивті тапсырмаларды орындайды Дескриптор: - тәжірибелік жұмысты орындайды |
Мақтау 2 аблл 2 балл 2 балл 2 балл 2 балл |
Презентация, Оқулық, Презентация, Жұмыс дәптерлері, оқулық Оқулық, жұмыс парақтары |
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Сызық бойымен қозғалған кезде бір түс датчигі бар робот алдына кедергі келтірді. Робот кедергіні айналып өтіп, қара сызықпен жүре беруі үшін бағдарламаға қандай өзгерістер енгізу керек?
Рефлексия.
|
Үй тапсырмасын жазады Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін-өзі бағалау |
Білім класс |
шағым қалдыра аласыз



















