|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Роботтардың жарысы |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 5 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Роботтың сызық бойымен қозғалысы. Жоба құру. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.3.3 робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолдану; |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолданады |
|||
|
Жасампаздық пен жаңашылдық құндылығы |
• Бақылау, өлшеу, эксперименттер мен тәжірибелер жүргізу қабілеті; модельдеу, таным объектілерінің құрылымын анықтау, бір бүтіннің әртүрлі бөліктері арасындағы қатынастарды іздеу және бөліп көрсету, процестерді кезеңдерге бөлу, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау • Оқу міндеттерін шешудің оңтайлы тәсілдерін таба білу, ол үшін жаңаны қолдану және бұрыннан таныс алгоритмдерді біріктіру, оларды стандартты емес есептерді шешуде қолдану • Әр түрлі таным құралдарын қолдану, әлем туралы білімді жинақтай алу (тілдік, оқырмандық мәдениет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет) |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Психологиялық ахуал «Жақсылық тамшысы» Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария етеді 3. Топқа бөлу. Әртүрлі геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлінедіді
Үй тапсырмасын қайталау «Таза тақта» әдісі Оқушылар өткен тақырып бойынша тақтаға сұрақтар немесе ережелер жазып тақтаны толтырады, содан кейін әр сұраққа жауап беріп, өшіріп отырады. Соңында барлық сұрақтарға жауап бергенде тақта таза болып шығады.Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Жақсы қасиеттерін жария етеді 3. Әртүрлі геометриялық фигуралар арқылы топқа бөледі . 4. Үй тапсырмасын қайталайды |
Дескриптор: -Тақтаға сұрақтар жазады. -Сұрақтарға жауап береді. 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» Геометриялық фигуралар |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жоба құру
Топтық жұмыс 1-тапсырма. «Миға шабуыл» әдісі
Жұптық жұмыс. 2- тапсырма «Көршіңмен
талқыла» әдісі арқылы жұбымен
талдайды. EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Сұраққа жауап береді Робот сызық бойымен қалай қозғалады? Жеке жұмыс . 3- тапсырма «Ой күмбезі» әдісі
Сергіту сәті «Бұзық телефон» ойыны Шаттық шеңберге тұрып бастаушы келесі адам құлағына бір сөз сыбырлайды соңында бастаушыға қайта келгенде сол сөз жету керек, кейін сөзді ауыстырып жіберген адам анықталады. Сабақты бекіту. 4- тапсырма WordWall онлайн платформа бойынша сұрақтарға жауап береді |
1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды Тапсырманы орындайды 3- тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды 4-тапсырманы орындайды |
Дескриптор: -Робот сары түсті анықтайьын, түс атауын айтатын программаны кубойдты пайдаланып құрады -Роботқа программаны жүктейді 2 балл Дескриптор: Кубойты пайдаланып, робот кубойдтағы барлық түстердің атауын айтатын программа құрады 2 балл Дескриптор: Сұраққа жауап береді Дескриптор: Роботтың жасыл сызық бойымен жүретін программа құрады 2 балл Дескриптор: -онлайн платформада сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық , компьютер Компьютер, жұмыс дәптер Тапсырма Ноутбук, оқулық https://wordwall.net/resource/53168438 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау. Үй тапсырмасы |
Кері байланыс. Жетістік сатысы
10 балдық жүйемен бағаланады &22 оқу. 98 бет |
Өзін-өзі бағалау. |
|
Плакат /слайд/ |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Роботтың сызық бойымен қозғалысы. Жоба құру.5-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Роботтың сызық бойымен қозғалысы. Жоба құру.5-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Роботтардың жарысы |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 5 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Роботтың сызық бойымен қозғалысы. Жоба құру. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.3.3 робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолдану; |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолданады |
|||
|
Жасампаздық пен жаңашылдық құндылығы |
• Бақылау, өлшеу, эксперименттер мен тәжірибелер жүргізу қабілеті; модельдеу, таным объектілерінің құрылымын анықтау, бір бүтіннің әртүрлі бөліктері арасындағы қатынастарды іздеу және бөліп көрсету, процестерді кезеңдерге бөлу, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау • Оқу міндеттерін шешудің оңтайлы тәсілдерін таба білу, ол үшін жаңаны қолдану және бұрыннан таныс алгоритмдерді біріктіру, оларды стандартты емес есептерді шешуде қолдану • Әр түрлі таным құралдарын қолдану, әлем туралы білімді жинақтай алу (тілдік, оқырмандық мәдениет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет) |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Психологиялық ахуал «Жақсылық тамшысы» Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария етеді 3. Топқа бөлу. Әртүрлі геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлінедіді
Үй тапсырмасын қайталау «Таза тақта» әдісі Оқушылар өткен тақырып бойынша тақтаға сұрақтар немесе ережелер жазып тақтаны толтырады, содан кейін әр сұраққа жауап беріп, өшіріп отырады. Соңында барлық сұрақтарға жауап бергенде тақта таза болып шығады.Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Жақсы қасиеттерін жария етеді 3. Әртүрлі геометриялық фигуралар арқылы топқа бөледі . 4. Үй тапсырмасын қайталайды |
Дескриптор: -Тақтаға сұрақтар жазады. -Сұрақтарға жауап береді. 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» Геометриялық фигуралар |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жоба құру
Топтық жұмыс 1-тапсырма. «Миға шабуыл» әдісі
Жұптық жұмыс. 2- тапсырма «Көршіңмен
талқыла» әдісі арқылы жұбымен
талдайды. EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Сұраққа жауап береді Робот сызық бойымен қалай қозғалады? Жеке жұмыс . 3- тапсырма «Ой күмбезі» әдісі
Сергіту сәті «Бұзық телефон» ойыны Шаттық шеңберге тұрып бастаушы келесі адам құлағына бір сөз сыбырлайды соңында бастаушыға қайта келгенде сол сөз жету керек, кейін сөзді ауыстырып жіберген адам анықталады. Сабақты бекіту. 4- тапсырма WordWall онлайн платформа бойынша сұрақтарға жауап береді |
1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды Тапсырманы орындайды 3- тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды 4-тапсырманы орындайды |
Дескриптор: -Робот сары түсті анықтайьын, түс атауын айтатын программаны кубойдты пайдаланып құрады -Роботқа программаны жүктейді 2 балл Дескриптор: Кубойты пайдаланып, робот кубойдтағы барлық түстердің атауын айтатын программа құрады 2 балл Дескриптор: Сұраққа жауап береді Дескриптор: Роботтың жасыл сызық бойымен жүретін программа құрады 2 балл Дескриптор: -онлайн платформада сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық , компьютер Компьютер, жұмыс дәптер Тапсырма Ноутбук, оқулық https://wordwall.net/resource/53168438 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау. Үй тапсырмасы |
Кері байланыс. Жетістік сатысы
10 балдық жүйемен бағаланады &22 оқу. 98 бет |
Өзін-өзі бағалау. |
|
Плакат /слайд/ |
шағым қалдыра аласыз



















