Роботтың сызық бойымен қозғалысы. Жоба құру.5-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Тақырып бойынша 19 материал табылды

Роботтың сызық бойымен қозғалысы. Жоба құру.5-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Роботтың сызық бойымен қозғалысы. Жоба құру.5-сынып. Қысқа мерзімді сабақ жоспары. Информатика. 3-ші тоқсан.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Роботтардың жарысы

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 5

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Роботтың сызық бойымен қозғалысы. Жоба құру.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


5.3.3.3 робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолдану;

Сабақтың мақсаты

Робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолданады

Жасампаздық пен жаңашылдық құндылығы

Бақылау, өлшеу, эксперименттер мен тәжірибелер жүргізу қабілеті; модельдеу, таным объектілерінің құрылымын анықтау, бір бүтіннің әртүрлі бөліктері арасындағы қатынастарды іздеу және бөліп көрсету, процестерді кезеңдерге бөлу, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау

Оқу міндеттерін шешудің оңтайлы тәсілдерін таба білу, ол үшін жаңаны қолдану және бұрыннан таныс алгоритмдерді біріктіру, оларды стандартты емес есептерді шешуде қолдану

Әр түрлі таным құралдарын қолдану, әлем туралы білімді жинақтай алу (тілдік, оқырмандық мәдениет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет)

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

1.Оқушылармен амандасу.

2.Психологиялық ахуал

«Жақсылық тамшысы»

Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария етеді

3. Топқа бөлу.

Әртүрлі геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлінедіді

Үй тапсырмасын қайталау

«Таза тақта» әдісі

Оқушылар өткен тақырып бойынша тақтаға сұрақтар немесе ережелер жазып тақтаны толтырады, содан кейін әр сұраққа жауап беріп, өшіріп отырады. Соңында барлық сұрақтарға жауап бергенде тақта таза болып шығады.Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау.

1.Мұғаліммен амандасады.

2. Жақсы қасиеттерін жария етеді




3. Әртүрлі геометриялық фигуралар арқылы топқа бөледі


.

4. Үй тапсырмасын қайталайды











Дескриптор:

-Тақтаға сұрақтар жазады.

-Сұрақтарға жауап береді.

2 балл



Оқулық

«Арман ПВ»







Геометриялық фигуралар
















Сабақтың ортасы

30 мин

Жоба құру

Топтық жұмыс

1-тапсырма.

«Миға шабуыл» әдісі



Жұптық жұмыс. 2- тапсырма

«Көршіңмен талқыла» әдісі арқылы жұбымен талдайды.






EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма

Сұраққа жауап береді

Робот сызық бойымен қалай қозғалады?

Жеке жұмыс .

3- тапсырма

«Ой күмбезі» әдісі

Сергіту сәті

«Бұзық телефон» ойыны

Шаттық шеңберге тұрып бастаушы келесі адам құлағына бір сөз сыбырлайды соңында бастаушыға қайта келгенде сол сөз жету керек, кейін сөзді ауыстырып жіберген адам анықталады.

Сабақты бекіту.

4- тапсырма

WordWall онлайн платформа бойынша сұрақтарға жауап береді













1-тапсырманы орындайды










2-тапсырманы орындайды



Тапсырманы орындайды





3- тапсырманы орындайды





Сергіту сәтін жасайды







4-тапсырманы орындайды







Дескриптор:

-Робот сары түсті анықтайьын, түс атауын айтатын программаны кубойдты пайдаланып құрады

-Роботқа программаны жүктейді

2 балл

Дескриптор:

Кубойты пайдаланып, робот кубойдтағы барлық түстердің атауын айтатын программа құрады

2 балл

Дескриптор:

Сұраққа жауап береді

Дескриптор:

Роботтың жасыл сызық бойымен жүретін программа құрады

2 балл






Дескриптор:

-онлайн платформада сұрақтарға жауап береді

2 балл









Оқулық , компьютер












Компьютер, жұмыс дәптер












Тапсырма






Ноутбук, оқулық








https://wordwall.net/resource/53168438







Сабақтың соңы

5 мин









Бағалау.







Үй тапсырмасы

Кері байланыс. Жетістік сатысы



10 балдық жүйемен бағаланады


&22 оқу. 98 бет


Өзін-өзі бағалау.


Плакат /слайд/










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.02.2025
164
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі