___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Роботтың сызық бойымен қозғалысы
|
Бөлім: |
Роботтардың жарысы |
|
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
|
Күні: |
|
|
|
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Роботтың сызық бойымен қозғалысы (2 сабақ) |
|
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.3.3 робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолдану; |
|
|
|
Сабақтың мақсаты |
Робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолдану бағдарламасын әзірлейді |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру. Сыныпта психологиялық қолайлы атмосфераны қалыптастыру. "Көтеріңкі көңіл-күй" тренингі. Оқушылар әр партада бір-біріне жақсы тілектер айтады. Үй тапсырмасын тексеру. Өткен тақырыпты қайталау: "Миға шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын айтады. Сұрақтар: Роботты сызық бойымен жылжыту үшін қандай командалар қолданылады? Неліктен роботтың жылдамдығын реттеу маңызды? Роботты сызықты дәл ұстану үшін қалай орнатуға болады? Сызық бойынша қозғалыс алгоритмі дегеніміз не? Робот сызықтағы Бұрылыстар мен шанышқыларға қалай жауап бере алады? |
Балалар жұмыс орындарын тексереді. Сыныпта психологиялық қолайлы атмосфераны қалыптастырады Сұрақтарға жауап береді |
Мақтау
Белсенділіктеріне қарай бағалайды: Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Презентация, оқулық, |
||||||
|
Сабақтың ортасы |
Топтық жұмыс. Фигуралардың көмегімен оқушыларды 3 топқа бөлу. I-үшбұрыштар тобы. II-шеңберлер тобы. III-төртбұрыштар тобы.
Білімді бекіту
|
Жаңа ақпаратпен танысады, тапсырманы орындайды Топтарға бөлініп, тапсырмаларды орындайды - дұрыс жауапты анықтайды - ұяшықтарды бояйды - бағдарламаның орындалу нәтижесін анықтайды - бағдарламаның орындалу нәтижесін анықтайды - тәжірибелік жұмысты орындайды - интерактивті тапсырмаларды орындайды |
Мақтау ФБ |
Презентация, Жұмыс дәптерлері Оқулық, жұмыс парақтары https://wordwall.net/ru/resource/68644087 |
||||||
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Сызық бойымен қозғалыс алгоритмінің блок-схемасын сызыңыз және сұраққа жауап беріңіз: бұл алгоритмде циклды қолдану неге маңызды? Рефлексия.
|
Үй тапсырмасын жазады Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін-өзі бағалау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Роботтың сызық бойымен қозғалысы ҚМЖ Информатика
Роботтың сызық бойымен қозғалысы ҚМЖ Информатика
___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Роботтың сызық бойымен қозғалысы
|
Бөлім: |
Роботтардың жарысы |
|
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
|
Күні: |
|
|
|
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Роботтың сызық бойымен қозғалысы (2 сабақ) |
|
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.3.3 робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолдану; |
|
|
|
Сабақтың мақсаты |
Робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолдану бағдарламасын әзірлейді |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру. Сыныпта психологиялық қолайлы атмосфераны қалыптастыру. "Көтеріңкі көңіл-күй" тренингі. Оқушылар әр партада бір-біріне жақсы тілектер айтады. Үй тапсырмасын тексеру. Өткен тақырыпты қайталау: "Миға шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын айтады. Сұрақтар: Роботты сызық бойымен жылжыту үшін қандай командалар қолданылады? Неліктен роботтың жылдамдығын реттеу маңызды? Роботты сызықты дәл ұстану үшін қалай орнатуға болады? Сызық бойынша қозғалыс алгоритмі дегеніміз не? Робот сызықтағы Бұрылыстар мен шанышқыларға қалай жауап бере алады? |
Балалар жұмыс орындарын тексереді. Сыныпта психологиялық қолайлы атмосфераны қалыптастырады Сұрақтарға жауап береді |
Мақтау
Белсенділіктеріне қарай бағалайды: Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Презентация, оқулық, |
||||||
|
Сабақтың ортасы |
Топтық жұмыс. Фигуралардың көмегімен оқушыларды 3 топқа бөлу. I-үшбұрыштар тобы. II-шеңберлер тобы. III-төртбұрыштар тобы.
Білімді бекіту
|
Жаңа ақпаратпен танысады, тапсырманы орындайды Топтарға бөлініп, тапсырмаларды орындайды - дұрыс жауапты анықтайды - ұяшықтарды бояйды - бағдарламаның орындалу нәтижесін анықтайды - бағдарламаның орындалу нәтижесін анықтайды - тәжірибелік жұмысты орындайды - интерактивті тапсырмаларды орындайды |
Мақтау ФБ |
Презентация, Жұмыс дәптерлері Оқулық, жұмыс парақтары https://wordwall.net/ru/resource/68644087 |
||||||
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Сызық бойымен қозғалыс алгоритмінің блок-схемасын сызыңыз және сұраққа жауап беріңіз: бұл алгоритмде циклды қолдану неге маңызды? Рефлексия.
|
Үй тапсырмасын жазады Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін-өзі бағалау |
|
шағым қалдыра аласыз
















