Оқушыларға пазл әдісінде құрастырған сурет арқылы
бүгінгі сабағымыздың тақырыбын ашамыз. Сонымен сабағымыздың
тақырыбы: «Роботтың түрлері және оларды қолдану».
Кел, ойланайық!
Жаңа тақырып туралы білім деңгейлерін анықтау
үшін ынталандыру сұрақтарын қою
Адам сияқты жұмыс істей алатын қандай заттарды
айта аласыңдар?
Робот дегеніміз не және ол қашан пайда
болған?
Робот жайлы не білесің?
Бүгінгі таңда роботтарды қай салаларда
кездестіруге болады?
Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа
ақпаратпен таныстырады, бірге талдайды (бейнежазба, презентация,
қолданады).
«Ойлан,жұптас,бөліс»
әдісі оқушылар бірнеше жұптан бөлінеді:бірінші
оқушы оқиды немесе айтады, екінші оқушы тындайды, үшінші оқушы
түртіп алады, кейін өз пікірін айтады.
Дескриптор: -Топ мүшелері роботтың түрлері мен оны қолдану
салаларын талдайды.
Қалыптастырушы бағалау «Бағдаршам»
әдісі.
Кестемен жұмыс.
Өнеркәсіптік роботтар
|
Көліктік роботтар
|
Тұрмыстық роботтар
|
Білім беру роботтары
|
|
|
|
|
Дескриптор:
- робот ұғымын
анықтайды;
- робот
түрлерін анықтайды;
- робот
түрлерін салыстырады.
Өз бетімен
жұмыс.
Өздерің
күнделікті өмірде, теледидардан
немесе
интернетте
көріп жүрген роботтарыңның тізімін
жасаңдар.
Оларды
жоғарыдағы түрлердің қайсысына
жатқызасыңдар?
Егер сендер
білетін роботтар жоғарыдағы
түрлердің
ешқайсысына
жатпаса, онда оны роботтардың жаңа
түріне
жатқызып, оған
атау беріңдер.
Дескриптор:
- робот
түрлерін анықтайды;
- робот жобасын
ұсынады
Компьютермен жұмыс
«Робот түрлері мен оларды қолдану» тақырыбы
бойынша дискідегі тапсырманы орындайды.
Көз» жаттығуларыларын
жасату
Дәптермен
жұмыс. Кестені дәптеріңе
толтыр
Роботтардың түрлері
|
Мысал келтір
|
|
|
|
|
Дескриптор:
-роботтарды қай салаларда кездестіруге
болатындығы туралы мысал келтіреді.
Кері
байланыс: Оқушылар сабақтан алған
әсерлерін басбармақтарымен көрсетеді.
|