Материалдар / Роботтың түрлері және оларды қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Роботтың түрлері және оларды қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Роботтың түрлері және оларды қолдану тақырыбына арналған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2024
103
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім

Робототехника

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 5

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Роботтың түрлері және оларды қолдану

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.4.1 – робот анықтамасын тұжырымдау

5.3.4.2 – Роботтардың түрлерінің үлгілері және оларды қолдану салаларына мысал келтіру;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

«Робот» ұғымын біледі

Көптеген оқушылар:

Роботтың негізгі түрлерін біледі.

Кейбір оқушылар:

Роботтарды қай салаларда кездестіруге болатындығы туралы мысалдар келтіреді


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

Оқушылармен cәлемдесу, түгендеу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру тренингі:

Өзіме тілек» әдісі. (түрлі түсті стикерлерге оқушы өзіне тілек жазып, ұшақ жасап басқа оқушыға ұшыру арқылы сол оқушыға тілегін тілейді.

«Пазл» әдісі

Топтарға бөлу. «Пазл құрастыру» Оқушыларға пазл бөліктері ұсынылады. Сол бөліктерді сәйкестендіру арқылы сурет шығады. Сол суретті арқылы топқа бөлінеді.





https://online-puzzle.ru/own_puzzle

«20 секунд» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру.

-Растрлық кескіндерді үлкейткенде сапасы неліктен төмендейді?

- Растрлық графиканың элементтері неден құралады?

- Растрлық графиканы құруға арналған программа қалай аталады?

-Қисық сызықтармен сызылған сурттердің бағытын ауыстыруға бола ма?


Мен өткен сабақты түсініп отырмын. (қолдын бас бармағы жоғары бағытталады)

Мен түсінгеніме сенімді емеспін. (қолдын бас бармағы жанына қарай жантаяды)

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3. «Робот биі» орындайды

4.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

5.Алгоритм орындайды



Пазл құрастырады. Сұрақтарға ажуап береді.
































Қалыптастырушы бағалау «Қолмен белгі беру» әдісі.























Пазл



Слайд

















Сабақтың ортасы

Оқушыларға пазл әдісінде құрастырған сурет арқылы бүгінгі сабағымыздың тақырыбын ашамыз. Сонымен сабағымыздың тақырыбы: «Роботтың түрлері және оларды қолдану».

Кел, ойланайық!

Жаңа тақырып туралы білім деңгейлерін анықтау үшін ынталандыру сұрақтарын қою

Адам сияқты жұмыс істей алатын қандай заттарды айта аласыңдар?

Робот дегеніміз не және ол қашан пайда болған?

Робот жайлы не білесің?

Бүгінгі таңда роботтарды қай салаларда кездестіруге болады?

Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талдайды (бейнежазба, презентация, қолданады).

«Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі оқушылар бірнеше жұптан бөлінеді:бірінші оқушы оқиды немесе айтады, екінші оқушы тындайды, үшінші оқушы түртіп алады, кейін өз пікірін айтады.

Дескриптор: -Топ мүшелері роботтың түрлері мен оны қолдану салаларын талдайды.

Қалыптастырушы бағалау «Бағдаршам» әдісі.

Кестемен жұмыс.

Өнеркәсіптік роботтар

Көліктік роботтар

Тұрмыстық роботтар

Білім беру роботтары







Дескриптор:

- робот ұғымын анықтайды;

- робот түрлерін анықтайды;

- робот түрлерін салыстырады.

Өз бетімен жұмыс.

Өздерің күнделікті өмірде, теледидардан немесе

интернетте көріп жүрген роботтарыңның тізімін жасаңдар.

Оларды жоғарыдағы түрлердің қайсысына жатқызасыңдар?

Егер сендер білетін роботтар жоғарыдағы түрлердің

ешқайсысына жатпаса, онда оны роботтардың жаңа түріне

жатқызып, оған атау беріңдер.

Дескриптор:

- робот түрлерін анықтайды;

- робот жобасын ұсынады

Компьютермен жұмыс

«Робот түрлері мен оларды қолдану» тақырыбы бойынша дискідегі тапсырманы орындайды.

Көз» жаттығуларыларын жасату

Дәптермен жұмыс. Кестені дәптеріңе толтыр

Роботтардың түрлері

Мысал келтір





Дескриптор:

-роботтарды қай салаларда кездестіруге болатындығы туралы мысал келтіреді.

Кері байланыс: Оқушылар сабақтан алған әсерлерін басбармақтарымен көрсетеді.

Мұғалімді тыңдайды


















Тақырыпты талқылайды.







Кестемен жұмыс жасайды.










Роботтың анықтамасын дәптерге жазады







тапсырманы орындайды



компьютермен жұмыс жасайды.














3-тапсырманы орындайды





















Дескрипторталаптыр бойынша бағаланады.


































Презентация























Кітап








Компьютер




Topiq.kz
















диск




Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Қажетті сөздер»

Ұнады, қажет, пайдалы, білдім,

үйрендім, қызықтым, есте сақтадым

Өзін-өзі бағалау.



Үй тапсырмасы

Үйде орындайық бөлімі






































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!