Материалдар / Рухани денсаулық - өмірдің мәні
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Рухани денсаулық - өмірдің мәні

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ұсынылған материал 7-сыныптың қазақ тіл пәні бойынша "Рухани денсаулық - өмірдің мәні" тақырыбындағы сабақ жоспары еңбек жолын жаңадан бастаған жас мамандар мен қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне арналған. Қажет болған жағдайда практикадан өтіп жатқан студенттердің де қажетіне жарайды. Сабақ құрылымы жаңартылған білім мазмұны бойынша жасақталған.Жоспарда оқушылардың оқу белсенділігін арттыратын түрлі әдіс -әсілдер мен жаңа технология элементтері бар.Атап айтқанда ,"Мотивация"жаттығуы, топтық жұмыс, "Неліктен бұл үздік?", "Серпілген сауал", "Бес сөйлем", "Температураны өлшеу", "Бағдаршам", "Желкенді кеме" әдістер бар. Бұл оқушылардың ойлау, әрекет ету, оқу белсенджілігін арттырып, ұжымдық қарым-қатынасын қалыптастырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2019
1986
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

17 қазан

2018 жыл

Бейнеу ауданы, Сарға ауылы

«Ә.Жанкелдин атындағы орта мектебі» КММ

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Анесова Алия Умирбековна

7 «Ә»сынып

Қатысқандар: 16

Қатыспағандар: 16

Қазақ тілі

3-бөлім.

Денсаулық – зор байлық

3-сабақ. Сабақ тақырыбы:

Рухани денсаулық - өмірдің кепілі

Осы сабақ арқылы

жүзеге асатын

оқу мақсаттары

7Т/А4. Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау.

Т.Ж2. Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастыру

7ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация,кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану.


Сабақ

мақсаттары

Барлық оқушы орындай алады: тыңдалған мәтіннің тақырыбын мен сөйлеушінің дауыс ырғағы арқылы негізгі ойды анықтайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: сөйлеу тіліндегі интонация,кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану.

Кейбір оқушылар орындай алады: жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастыра алады.

Бағалау критерийлері

-Мәтіннің тақырыбы мен сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтайды;;

-Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін, көмегін түсінеді;

анрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолданады;

-Шағын мәтін құрастырады.



Тілдік мақсат




Оқушылар орындай алады: тыңдалған мәтіннің тақырыбын, идеясын анықтайды, интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсінеді,жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолданады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:сөз, денсаулық, өмір, эмоция

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: бір ауыз сөз, рухани денсаулық, өмірдің мәні,жан саулығы, эмоционалды сөздер

Талқылауға арналған сұрақтар:

-Мағыналы өмір дегеніміз не?

-Рухани денсаулық дегеніміз не?

-Отбасыңның рухани денсаулығы дегенді қалай түсінесің?

-Не себепті... олай ойлайсыз?

Ишара: «Дұрыс айтасыз!», «Жарайсың!» деген мақұлдау сөзі, бас изеу

Пәнаралық байланыс

«Қазақ әдебиеті», «Өзін-өзі тану»пәндері

Құндылықтарға

баулу

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы – «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» тұғыры бойынша білім алушыларды өмір бойы білім алуға, өзара құрметпен қарауға, ынтымақтастыққа, ашықтыққа тәрбиелеу.

Алдыңғы оқу

Білім алушылардың рухани денсаулық туралы жалпы түсініктері бар. Одан әрі спиральдық қағидат бойынша алған білімдерін нақтылай түседі.

АКТ-мен байланыс

Тақырып мазмұнын ашатын бейне-үзік,интербелсенді тақта

ЖОСПАР

Жоспарланған

Уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

5 минут






5 минут

Ұйымдастыру. «Мотивация» жаттығуы


«Қоржындағы кәмпиттер» әдісі арқылы кәмпиттің түсі бойынша 3 топқа бөліну:

1-топ «Рухани байлық» (сары)

2-топ «Рухани құндылық» (қызыл)

3-топ «Рухани денсаулық» (жасыл)

Үй тапсырмасын (9-тапсырма) тексеру «Неліктен бұл үздік?» әдісі

Оқушылар өз тобынан үздік жұмысты анықтап, бағалайды, неліктен үздік танығанына талдау жасайды. Топ ішінде, топ арасында бағалайды.

Соңында критерий бойынша тексереді.

Білім алушыларға ойға түрткі болу, сабақтың тақырыбын ашу мақсатында болжау сұрақтары қойылады:

-Мағыналы өмір дегеніміз не? (1-топ)

-Рухани денсаулық дегеніміз не? (2-топ)

-Отбасыңның рухани денсаулығы дегенді қалай түсінесің? (3-топ)





Ортасы

6 минут





















2 минут




7 минут




















2 минут





8 минут




















2 минут

1-тапсырма. Т/А4 . Өлеңді үнтаспадан тыңдау. Тақырыбын қойып, сөздің әсер ету күшін талдау. Интонацияның, кідірістің, логикалық екпіннің көмегін анықтау. (ауызша)

Бағалау критерийі

Дескрипторы

Мәтінге тыңдай отырып, тақырып қою

Мәтінді тыңдайды, тақырып қоя алады.

Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің да-уыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ой-ды анықтау.

Мәтін тақырыбы,сөйлеу- шінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтай алады.

Сөздің әсер ету күшін талдайды

Сөздің әсер ету күшін талдай алады.

Интонацияның, кідірістің, логикалық екпіннің көмегін анықтайды.

Интонацияның, кідірістің, логикалық екпіннің көмегін анықтай алады.

Қалыптастырушы бағалау «Бағдаршам» әдісі арқылы

2-тапсырма. ӘТН 2.«Серпілген сауал» әдісі

  • Тыңдалым мәтіні бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру,шынайы өмірмен байланыстыра отырып, дәлелдер келтіру.

- Өлең идеясындағы авторлық көзқарас қандай жолдарда көрінеді?Неге? (1-топқа)

-Ьір ауыз сөздің адам денсаулығына тигізер әсері қандай? Неліктен? (2-топқа)

-Өлеңдегі жанды байытатын немесе жанды жүдететін ойды қандай сөз қолданыстары беріп тұр? Не себепті олай ойлайсыз? (3-топқа)

Бағалау критерийі

Дескрипторы

Өлең идеясында-ғы авторлық көз-қарасты анықтай-ды.

Өлең идеясында-ғы авторлық көз-қарасты анықтай алады.

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бере алады.


Қалыптастырушы бағалау «Температураны өлшеу» әдісі. «Біз не істеп жатырмыз?» оқушы жұмысын бақылау үшін қояды



3-тапсырма. ТЖ. «Бес сөйлем» әдісі

Қазақ халқының «Жаны саудың – тәні сау»деген нақыл сөзінің өлеңдегі идеяға қатысы бар ма? «Дербес пікір жазу» әдісі арқылы пікірін жазу.

Бағалау критерийі

Дескрипторы

Өзіндік пікір жазу

Өлең идеясына қатысты пікір жаза алады.

Дәлел келтіреді.

Дәлел келтіре алады.

Пікірін мысалмен дәлелдейді.

Пікірін мысалмен дәлелдеді.

Қарсы пікір келтіреді.

Өз пікіріне қарсы пікір

жаза алады.

Дәлелді жоққа шығаратын мысал келтіреді

Қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысал ойлап жаза алады.

Қорытынды жасайды.

Айтылған пікірін тұжырымдай алады.


Он саусақ әдісімен Қ/Б жүру.

Қазақ тілі.7-сынып. www.cddvd.kz

үнтаспа, 9-сабақ

К.Салықов «Бір ауыз сөз» өлеңі












жасыл түс- өте жақсы жауап;

сары түс – орташа жауап;
қызыл түс – төмен жауапқа.
































«Қазақ тілі»жалпы білім беретін мектептің

7-сыныбына арналған оқулық.Авторлары:

Қосымова Г.,

Рахметова Р.

Алматы қаласы, «Атамұра»баспасы,

2017ж. 49-50-бет


Соңы

3 минут

Кері байланыс

«Желкенді кеме»әдісі. Егер сен...

1.Сабақ ұнаса, тапсырманың бәрін сәтті орындаса жасыл түспен бояу.

2.Сабақта белгілі бір құындық кездестірген болсаң сары түске боя

3.Сабақта тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болған болса қызы түске боя.







































1-тапсырма бойынша:

Бағалау критерийі

Дескрипторы

Мәтінге тыңдай отырып, тақырып қою

Мәтінді тыңдайды, тақырып қоя алады.

Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің да-уыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ой-ды анықтау.

Мәтін тақырыбы,сөйлеу- шінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтай алады.

Сөздің әсер ету күшін талдайды

Сөздің әсер ету күшін талдай алады.

Интонацияның, кідірістің, логикалық екпіннің көмегін анықтайды.

Интонацияның, кідірістің, логикалық екпіннің көмегін анықтай алады.



2-тапсырма бойынша

Бағалау критерийі

Дескрипторы

Өлең идеясында-ғы авторлық көз-қарасты анықтай-ды.

Өлең идеясындағы авторлық көз-қарасты анықтай алады.

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бере алады.



3-тапсырма бойынша:

Бағалау критерийі

Дескрипторы

Өзіндік пікір жазу

Өлең идеясына қатысты пікір жаза алады.

Дәлел келтіреді.

Дәлел келтіре алады.

Пікірін мысалмен дәлелдейді.

Пікірін мысалмен дәлелдеді.

Қарсы пікір келтіреді.

Өз пікіріне қарсы пікір

жаза алады.

Дәлелді жоққа шығаратын мысал келтіреді

Қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысал ойлап жаза алады.

Қорытынды жасайды.

Айтылған пікірін тұжырымдай алады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!