Материалдар / Рухани жаңғыру-рухты оятып, сананы сілкіндіреді
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Рухани жаңғыру-рухты оятып, сананы сілкіндіреді

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды Отанды сүюге, құрметтеп қастерлеуге, өз елін, тегін тарихын білуге тәрбиелеу. Оқушыларға патриоттық, эстетикалық, адамгершілік тәрбие беру, өз ой - пікірін білдіре алатын оқушыларды тәрбиелеу. *
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2019
340
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Күйкен орта мектебі» КММ









Тәрбие сағатыТақырыбы: Рухани жаңғыру-рухты оятып, сананы сілкіндіреді







7 «В» сыныбыСынып жетекшісі: Сүлейменова Б,С





2018-2019 оқу жылы



Тақырыбы: Рухани жаңғыру-рухты оятып, сананы сілкіндіредіМақсаты: Оқушыларды Отанды сүюге, құрметтеп қастерлеуге, өз елін, тегін тарихын білуге тәрбиелеу. Оқушыларға патриоттық, эстетикалық, адамгершілік тәрбие беру, өз ой - пікірін білдіре алатын оқушыларды тәрбиелеу.Көрнекілігі: суреттер, нақыл сөздер,Барысы:1. Ұйымдастыру.Психологиялық дайындық.Аспаны ашық еліміздің,Көркі сұлу жеріміздің,Біз - бақытты баламыз!Ақпыз, қара, сарымыз,Ағайынбыз бәріміз!Оқушыларды топ-топқа бөлу үшін қағаздарға топ аттары жазылып жасырылады. Кім қай топты таңдаса, сол топқа кіреді.1 топ Отаншыл2 топ Намысшыл3 топ Білімді2. Мұғалімнің кіріспе сөзі:Сынып сағатымызды Н.Ә.Назарбаевтың сөзімен бастағалы отырмын  “Біз “Ұлы Дала елі” деп аталуымыз керек деп есептеймін. Кейбіреуі өздерін “аспан асты елі, ал кейбірі “Күншығыс елі” деп атайды. Біз ұлы даланың ұрпағымыз. Бұл даланы біздің ата-бабамыз бізге қалдыру үшін қанын төгіп қорғаған. “Қазақстан” деген атаумен қатар, “Ұлы Дала елі” атауы да қолданылса дұрыс болады деп ойлаймын”.Еліміздің «Болашаққа бағдар:рухани жаңғыру»мақаласының көтерген жүгі ауыр.Елбасының мақаласында айрықша атап көрсетілгендей,барлығы ел жастарына арналған.Мағынаны таңдау.1.Үш топқа қағаз таратылады оқушылар берілген қағазға топ атына сай болу үшін қандай болу керектігін жазады, топтан бір оқушы шығып түсіндірп өтеді.Мысалы: отаншыл болу үшін не істеу керек? оз отанын сүю т.б.2.Постер қорғау «Патриот деген ол ….» Әскери міндетке жауапкершілікпен қарау;Туған жерге деген ыстық сезім;Ата- баба өсиетіне адал болу;Өз Отанын күшті, айбынды ету, гүлдендіруге ұмтылу;Бойындағы күш- қуаты мен білімін Отан игілігі мен мүддесі үшін жұмсау;Ана тіліне деген құрмет;Өз халқының әдет- ғұрпын және салт- дәстүрін құрметтеу;Елдің тарихын құрметтеу;Қазақстанда мекен ететін халықтарға деген құрмет сезім;Өз халқының әлеуметтік, мәдени жеңістері үшін мақтану;Мемлекеттік рәміздерге құрметпен қарау;Заңға бағыну;Үкіметті сыйлау;3.Сұрақ-жауап ойыны.Сұрақтары.ҚР елтаңбасында не бейнеленген? – (тұлпар ,шаңырақ,жұлдызша.күнҚазақстан өз тәуелсіздігін қай жылы алды? – (1991 жыл 16 желтоқсан)«Отан қорғау» дегенді қалай түсінесің?Әнұранның авторларын ата? – (Ш.Қалдаяқов,Ж.Нәжмединов,Н.Назарбаев.)ҚР тұңғыш президенті кім? – (Н.Н.Әбішұлы)ҚР неше облыс бар? – (14 облыс)Тұңғыш қазақ ғарышкері кім? – (Тоқтар Әубәкіров)Конституция күні? – (30 тамыз)4.“ Туған жеріңе не бересің? ”ойыныБіздің Отанымыздың табиғаты өте бай. Қарағайдың қандай пайдасы бар?     Оқушылардың жауабыАғаш – адамның күнкөрісіне қажет және рухани өмірде ерекше орын алатын табиғат нысаны.  Тәуелсіз Қазақстанның болашағы сендерсіңдер!  Еліміздің көркейуіне, гүлденуіне «Туған жеріңе не бересің? ”ойыны арқылы өз үлестеріңді қосыңдар.– Міне, сендерге қарағай ағашын дайындадым.– Ағашқа не жетіспейді? жапырақтары– Сендердің парталарыңда  жапырақтар жатыр.  Дайын тұрған жапыраққа «Туған жеріңе не бересің?» сұрағының жауабын  жазып, оқып, қарағай терегіне ілеміз.   Мысалы: әдемі үй салу…).( Жұмыс аяқталған соң, жапырақтарды жинап, ағашқа әр бала жапырағын іледі.)Жақсылық –рефлексия(Балаларды ортаға шақырып, шеңбер құрастыру)– Менің қолымда ақ түсті бір шүйке жіп. Қазір мен оны шеңбер бойы жіберемін. Қолға түскен жіпті саусаққа орап,  алысқа жетелейтін армандарыңды  тілеңдер.   (Жіп мұғалімге келеді.)– Бізбен жіп не істеді?– Қалай ойлайсыңдар, бұл жақсылықтың белгісі ме?   (Балалардың пікірі)– Дұрыс, жіп бізді біріктірді. Әрқашанда бірге болуымыз керек, бір-бірімізге көмектесуіміз керек. Бір шаңырақ астында тату өмір сүруіміз керек.  Мектепте  болып жатқан әр түрлі шаралардан қалыспауға, өзіміздің үлесімізді қосуға ұмтыламыз. Қазақ халқының дәстүрін, тілін құрметтеп, еліміздің өсіп-өркендеуі жолында тынбай еңбек еткенде ғана, еліміз де көркейіп, гүлденеді.





























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!