Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді(сабақ) жоспар

    Бөлім:

    ІІІ бөлім. «Мен – балаң, жарық күнде сәуле қуған...»

    Білім беру ұйымы

    Ақсеңгір ОМ

    Педагогтің аты-жөні

    Өркен Серікбай

    Күні

    31.01.2023

    Сыныбы: 6

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы

    С. Мұратбековтің «Жусан иісі» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    6.2.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

    Сабақтың мақсаты:

    «Жусан иісі» әңгімесіндегі көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі / Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    8 минут


    Ұйымдастыру Амандасу.

    Қима қағаздар арқылы топқа бөлінеді. (4 топ)

    Оқыту түрі: топтық жұмыс.

    Әдісі: Мозайка (https://www.tarsiamaker.co.uk/)

    Тапсырма: Сәйкес жауаптарын тауып орналастырып геометриялық фигура құрау арқылы алдыңғы білімді еске түсіреді.



    Сабақ мақсаты айтылады.

    «Жусан иісі» әңгімесіндегі көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді.

    Мұғаліммен амандасады.


    Оқушылар сұрақтарға жауап береді.






    «Жақсы жауап», «Тиімді жауап»




    Кері байланыс



    қима қағаздар

    https://www.tarsiamaker.co.uk/


    Сабақтың ортасы

    7 минут

















    10 минут




















    15 минут

    Оқыту түрі: Жеке жұмыс

    Әдісі: «Тыңдалым картасы» әдісі.

    1-тапсырма. «Жусан иісі» әңгімесінен үзінді тыңдайды. Тыңдалған үзіндіні кестеге түсіреді

    3 маңызды ақпарат



    Есімде қалған 10 сөз

    Мені қызықтырған ақпарат



    Әңгіме бойынша менің көзқарасым





    Оқушылар аудиожазбадан мәтіннін тыңдап, мәтін Тыңдалым картасын толтырады.

    Дағды:өз пікірін айта алуға, өзгенің пікірінен қорытынды шығару дағдысы дамиды

    ЕБҚ бар оқушылар жұпта өзге оқушылардың пікірімен санасады,мәтін мазмұнын түсінеді.

    Дескриптор:

    -мәтін мазмұны бойынша

    кестені толтырады;

    3 маңызды ақпаратты жазады;

    Есінде қалған 10 сөзді жазады;

    Қызықтырған ақпаратты жазады;

    Әңгіме бойынша көзқарасын жазады.

    Бағалау: 4 балл

    ҚБ

    жұптар бір-біріне кері байланыс береді

    3 маңызды ақпарат- 1б

    Есімде қалған 10 сөз-1б Мені қызықтырған ақпарат-1б

    Әңгіме бойынша менің көзқарасым-1б

    Кері байланыс

    «Жарайсыңдар» жауаптарың мені қуантты.


    https://kitap.kz/







    Оқыту түрі: жұптық жұмыс

    Әдісі: Венн диаграммасы

    2-тапсырма. «Жусан иісі» әңгімесіндегі жетім балалар мен қазіргі уақыттағы жетім балаларды салыстыру


    Сол кездегі жетім балалар

    Жоқшылықтан

    Соғыс салдарынан жетім қалды

    Ортақ

     

    Жетім

    Жүректері сағынышқа, мұңға толы

    Қазіргі кездегі жетім балалар

    1 Тәрбиесіздіктен

    2 Ата – анасының құқығынан айырылған балалар

    3. Тастанды балалар







    Оқушылар шынайы өмірмен байланыстырып, кестені толтырады

    Дағды: жұпта бірлесе жұмыс жасау,қарым-қатынас,болжам жасау,шешім қабылдау дағдысы дамиды.








    Дескриптор:

    • Әңгімедегі балалардың жетім қалу себептерін анықтайды 2б

    • Қазіргі уақыттағы жетім балалардың жетім қалу себептерін анықтайды 2б

    • Әңгіме мен өмірдегі жетім балалардың сезімін, жағдайын жазады2б

    Бағалау: 6 балл

    Кері байланыс:

    «Жарайсың» ,«Дәл таптың», «Ұмтыл»

    «Жақсы нәтиже»



    Оқыту түрі: топтық жұмыс

    Әдісі: мәтінмен жұмыс

    3-тапсырма: Мәтінді оқыңдар. Топта талқылаңдар. Топта бір оқушы топқа түсіндіреді, басқасы талқылайды. Тақырыбы мен идеясын анықтаңдар.

    Бір күні күн бұлттанып, оңынан баяу ғана ызғырық жел соғып тұрды. Қараңғылық ерте түскен. Біз де дағды бойынша, ауыл үйлері шам жаға бастаған кезде ат қораның төбесіне жинала қалдық. Аян бұл күні өте-мөте көңілді еді. Бәріміз жапа-тармағай ешкі сирақ шылымды орауға кіріскенбіз. – Әй, мен сендерге бір қызық айтайын ба, – деді ол сүйінші сұрағандай қуанышты үнмен. – Мен бүгін таң алдында түсімде ағамды көрдім. Рас айтам. Түнде жатарда ағамның пальтосын басыма жастап, көпке дейін иісін иіскеп жатқам. Ағамның иісі сіңіп қапты. Бір түрлі жусанның иісі сияқты жақсы иіс. Мен бүйтіп жағасына мұрнымды тығып алдым да ұзақ-ұзақ иіскедім... Әжем ылғи: «ағаңды анау Жусантөбенің үстінде, мал қайырам деп жүргенде, айдалада тапқанмын» дейтін... Менің ағамда жусанның иісі содан қалған... Сөйтіп жатып ұйықтап едім, түсіме кірді... – Мен де ылғи көкемнің пальтосын жамылып жатамын. Менің көкемнің пальтосынан да жусанның иісі шығып тұрады – деді бір бала. Сөйткенше болған жоқ, тұс-тұстан жамырай дуылдап соғыста жүрген әкелеріміздің, ағаларымыздың үйде қалған киімдерін еске алып, олардан шығатын иісті сөз етіп кеттік. Және бір қызығы – көпшілігіміз ол иісті жусанның – дәл өзіміздің ауылдың іргесіндегі жусанның иісіндей дестік. Онан бір кезде Аян: – Менен де жусанның иісі шығып тұрады, ағама тартқанмын. Міне,иіскеп көріңдерші, – деп өз омырауына тұмсығын тықты. Біз дереу кезектесіп оның омырауын иіскеуге кірістік. Өзі айтқаннан ба, әлде шынымен солай ма, әйтеуір, Аянның омырауынан бұрқырап жусанның иісі шығып тұрғандай көрінді бізге.

    Топпен оқиды. Бір оқушы түсіндіреді, Топта талқылайды.

    Дағды: топта ортақ пікір айтуға, ортақ шешім шығаруға, бір-бірімен жақсы қарым-қатынаста болуға дағды қалыптастырады.

    ЕБҚ

    Әңгімедегі балалардың әрекеті мен қазіргі замандағы балалардың әрекетін салыстырып, жинақтайды

    Дескриптор:

    • Мәтінді оқиды;

    • Топта талқылайды;

    • көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені анықтайды.

    Кері байланыс:

    Талқылау жақсы жүргізген топқа жалпылама мадақтау беріледі.

    Тұрсынғалиева С.Ч.

    Қазақ әдебиеті.

    Жалпы білім

    беретін

    мектеп тің 6-сы ныбына арнал ған оқулық. С.Ч.Тұрсынға лиева, Р.Зайкенова – Астана:

    «Арман-ПВ» баспасы, 2018.

















    Сабақтың соңы

    5 минут


    Рефлексия



    Сабақты бекіту:

    «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы ой-пікірлеріңмен бөлісіңдер:

    Пікір. «Жусан иісі» әңгімесінің мазмұны бойынша пікір-

    леріңді бір сөйлем мен білдіріңдер.

    Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлем мен дәлелдеңдер.

    Мысал. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысал

    келтіріңдер.

    Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарыңдар.


    «Kaspi Gold» карточкасына пікірлерін жазып терминалға салу


    Үйге тапсырма: https://www.youtube.com/watch?v=Y0TidSgd9AY

    Спектаклін көру


    нәтиже балдарын талдайды




    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Оқушы нәтиже балдарын талдайды


    Мұғалімнің қорытынды бағалауы жүзеге асырылады










    Сол кездегі жетім балалар


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Өркен Серікбай
    04 Мамыр 2024
    510
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    С. Мұратбековтің «Жусан иісі» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    С. Мұратбековтің «Жусан иісі» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    «Жусан иісі» әңгімесіндегі көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді(сабақ) жоспар

    Бөлім:

    ІІІ бөлім. «Мен – балаң, жарық күнде сәуле қуған...»

    Білім беру ұйымы

    Ақсеңгір ОМ

    Педагогтің аты-жөні

    Өркен Серікбай

    Күні

    31.01.2023

    Сыныбы: 6

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы

    С. Мұратбековтің «Жусан иісі» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    6.2.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

    Сабақтың мақсаты:

    «Жусан иісі» әңгімесіндегі көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі / Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    8 минут


    Ұйымдастыру Амандасу.

    Қима қағаздар арқылы топқа бөлінеді. (4 топ)

    Оқыту түрі: топтық жұмыс.

    Әдісі: Мозайка (https://www.tarsiamaker.co.uk/)

    Тапсырма: Сәйкес жауаптарын тауып орналастырып геометриялық фигура құрау арқылы алдыңғы білімді еске түсіреді.



    Сабақ мақсаты айтылады.

    «Жусан иісі» әңгімесіндегі көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді.

    Мұғаліммен амандасады.


    Оқушылар сұрақтарға жауап береді.






    «Жақсы жауап», «Тиімді жауап»




    Кері байланыс



    қима қағаздар

    https://www.tarsiamaker.co.uk/


    Сабақтың ортасы

    7 минут

















    10 минут




















    15 минут

    Оқыту түрі: Жеке жұмыс

    Әдісі: «Тыңдалым картасы» әдісі.

    1-тапсырма. «Жусан иісі» әңгімесінен үзінді тыңдайды. Тыңдалған үзіндіні кестеге түсіреді

    3 маңызды ақпарат



    Есімде қалған 10 сөз

    Мені қызықтырған ақпарат



    Әңгіме бойынша менің көзқарасым





    Оқушылар аудиожазбадан мәтіннін тыңдап, мәтін Тыңдалым картасын толтырады.

    Дағды:өз пікірін айта алуға, өзгенің пікірінен қорытынды шығару дағдысы дамиды

    ЕБҚ бар оқушылар жұпта өзге оқушылардың пікірімен санасады,мәтін мазмұнын түсінеді.

    Дескриптор:

    -мәтін мазмұны бойынша

    кестені толтырады;

    3 маңызды ақпаратты жазады;

    Есінде қалған 10 сөзді жазады;

    Қызықтырған ақпаратты жазады;

    Әңгіме бойынша көзқарасын жазады.

    Бағалау: 4 балл

    ҚБ

    жұптар бір-біріне кері байланыс береді

    3 маңызды ақпарат- 1б

    Есімде қалған 10 сөз-1б Мені қызықтырған ақпарат-1б

    Әңгіме бойынша менің көзқарасым-1б

    Кері байланыс

    «Жарайсыңдар» жауаптарың мені қуантты.


    https://kitap.kz/







    Оқыту түрі: жұптық жұмыс

    Әдісі: Венн диаграммасы

    2-тапсырма. «Жусан иісі» әңгімесіндегі жетім балалар мен қазіргі уақыттағы жетім балаларды салыстыру


    Сол кездегі жетім балалар

    Жоқшылықтан

    Соғыс салдарынан жетім қалды

    Ортақ

     

    Жетім

    Жүректері сағынышқа, мұңға толы

    Қазіргі кездегі жетім балалар

    1 Тәрбиесіздіктен

    2 Ата – анасының құқығынан айырылған балалар

    3. Тастанды балалар







    Оқушылар шынайы өмірмен байланыстырып, кестені толтырады

    Дағды: жұпта бірлесе жұмыс жасау,қарым-қатынас,болжам жасау,шешім қабылдау дағдысы дамиды.








    Дескриптор:

    • Әңгімедегі балалардың жетім қалу себептерін анықтайды 2б

    • Қазіргі уақыттағы жетім балалардың жетім қалу себептерін анықтайды 2б

    • Әңгіме мен өмірдегі жетім балалардың сезімін, жағдайын жазады2б

    Бағалау: 6 балл

    Кері байланыс:

    «Жарайсың» ,«Дәл таптың», «Ұмтыл»

    «Жақсы нәтиже»



    Оқыту түрі: топтық жұмыс

    Әдісі: мәтінмен жұмыс

    3-тапсырма: Мәтінді оқыңдар. Топта талқылаңдар. Топта бір оқушы топқа түсіндіреді, басқасы талқылайды. Тақырыбы мен идеясын анықтаңдар.

    Бір күні күн бұлттанып, оңынан баяу ғана ызғырық жел соғып тұрды. Қараңғылық ерте түскен. Біз де дағды бойынша, ауыл үйлері шам жаға бастаған кезде ат қораның төбесіне жинала қалдық. Аян бұл күні өте-мөте көңілді еді. Бәріміз жапа-тармағай ешкі сирақ шылымды орауға кіріскенбіз. – Әй, мен сендерге бір қызық айтайын ба, – деді ол сүйінші сұрағандай қуанышты үнмен. – Мен бүгін таң алдында түсімде ағамды көрдім. Рас айтам. Түнде жатарда ағамның пальтосын басыма жастап, көпке дейін иісін иіскеп жатқам. Ағамның иісі сіңіп қапты. Бір түрлі жусанның иісі сияқты жақсы иіс. Мен бүйтіп жағасына мұрнымды тығып алдым да ұзақ-ұзақ иіскедім... Әжем ылғи: «ағаңды анау Жусантөбенің үстінде, мал қайырам деп жүргенде, айдалада тапқанмын» дейтін... Менің ағамда жусанның иісі содан қалған... Сөйтіп жатып ұйықтап едім, түсіме кірді... – Мен де ылғи көкемнің пальтосын жамылып жатамын. Менің көкемнің пальтосынан да жусанның иісі шығып тұрады – деді бір бала. Сөйткенше болған жоқ, тұс-тұстан жамырай дуылдап соғыста жүрген әкелеріміздің, ағаларымыздың үйде қалған киімдерін еске алып, олардан шығатын иісті сөз етіп кеттік. Және бір қызығы – көпшілігіміз ол иісті жусанның – дәл өзіміздің ауылдың іргесіндегі жусанның иісіндей дестік. Онан бір кезде Аян: – Менен де жусанның иісі шығып тұрады, ағама тартқанмын. Міне,иіскеп көріңдерші, – деп өз омырауына тұмсығын тықты. Біз дереу кезектесіп оның омырауын иіскеуге кірістік. Өзі айтқаннан ба, әлде шынымен солай ма, әйтеуір, Аянның омырауынан бұрқырап жусанның иісі шығып тұрғандай көрінді бізге.

    Топпен оқиды. Бір оқушы түсіндіреді, Топта талқылайды.

    Дағды: топта ортақ пікір айтуға, ортақ шешім шығаруға, бір-бірімен жақсы қарым-қатынаста болуға дағды қалыптастырады.

    ЕБҚ

    Әңгімедегі балалардың әрекеті мен қазіргі замандағы балалардың әрекетін салыстырып, жинақтайды

    Дескриптор:

    • Мәтінді оқиды;

    • Топта талқылайды;

    • көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені анықтайды.

    Кері байланыс:

    Талқылау жақсы жүргізген топқа жалпылама мадақтау беріледі.

    Тұрсынғалиева С.Ч.

    Қазақ әдебиеті.

    Жалпы білім

    беретін

    мектеп тің 6-сы ныбына арнал ған оқулық. С.Ч.Тұрсынға лиева, Р.Зайкенова – Астана:

    «Арман-ПВ» баспасы, 2018.

















    Сабақтың соңы

    5 минут


    Рефлексия



    Сабақты бекіту:

    «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы ой-пікірлеріңмен бөлісіңдер:

    Пікір. «Жусан иісі» әңгімесінің мазмұны бойынша пікір-

    леріңді бір сөйлем мен білдіріңдер.

    Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлем мен дәлелдеңдер.

    Мысал. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысал

    келтіріңдер.

    Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарыңдар.


    «Kaspi Gold» карточкасына пікірлерін жазып терминалға салу


    Үйге тапсырма: https://www.youtube.com/watch?v=Y0TidSgd9AY

    Спектаклін көру


    нәтиже балдарын талдайды




    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Оқушы нәтиже балдарын талдайды


    Мұғалімнің қорытынды бағалауы жүзеге асырылады










    Сол кездегі жетім балалар


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 6 сынып
    04.05.2024
    510
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Өркен Серікбай
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации