Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
С. Мұратбековтің «Жусан иісі» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді(сабақ) жоспар
Бөлім: |
ІІІ бөлім. «Мен – балаң, жарық күнде сәуле қуған...» |
|
Білім беру ұйымы |
Ақсеңгір ОМ |
|
Педагогтің аты-жөні |
Өркен Серікбай |
|
Күні |
31.01.2023 |
|
Сыныбы: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны |
Сабақтың тақырыбы |
С. Мұратбековтің «Жусан иісі» әңгімесінің тақырыбы мен идеясы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
6.2.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру. |
|
Сабақтың мақсаты: |
«Жусан иісі» әңгімесіндегі көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі / Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы 8 минут
|
Ұйымдастыру Амандасу. Қима қағаздар арқылы топқа бөлінеді. (4 топ) Оқыту түрі: топтық жұмыс. Әдісі: Мозайка (https://www.tarsiamaker.co.uk/) Тапсырма: Сәйкес жауаптарын тауып орналастырып геометриялық фигура құрау арқылы алдыңғы білімді еске түсіреді.
Сабақ мақсаты айтылады. «Жусан иісі» әңгімесіндегі көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді. |
Мұғаліммен амандасады. Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
|
«Жақсы жауап», «Тиімді жауап» Кері байланыс
|
қима қағаздар https://www.tarsiamaker.co.uk/
|
||||
Сабақтың ортасы 7 минут 10 минут 15 минут |
Оқыту түрі: Жеке жұмыс Әдісі: «Тыңдалым картасы» әдісі. 1-тапсырма. «Жусан иісі» әңгімесінен үзінді тыңдайды. Тыңдалған үзіндіні кестеге түсіреді
|
Оқушылар аудиожазбадан мәтіннін тыңдап, мәтін Тыңдалым картасын толтырады. Дағды:өз пікірін айта алуға, өзгенің пікірінен қорытынды шығару дағдысы дамиды ЕБҚ бар оқушылар жұпта өзге оқушылардың пікірімен санасады,мәтін мазмұнын түсінеді. |
Дескриптор: -мәтін мазмұны бойынша кестені толтырады; 3 маңызды ақпаратты жазады; Есінде қалған 10 сөзді жазады; Қызықтырған ақпаратты жазады; Әңгіме бойынша көзқарасын жазады. Бағалау: 4 балл ҚБ жұптар бір-біріне кері байланыс береді 3 маңызды ақпарат- 1б Есімде қалған 10 сөз-1б Мені қызықтырған ақпарат-1б Әңгіме бойынша менің көзқарасым-1б Кері байланыс «Жарайсыңдар» жауаптарың мені қуантты.
|
https://kitap.kz/
|
||||
Оқыту түрі: жұптық жұмыс Әдісі: Венн диаграммасы 2-тапсырма. «Жусан иісі» әңгімесіндегі жетім балалар мен қазіргі уақыттағы жетім балаларды салыстыру
|
Оқушылар шынайы өмірмен байланыстырып, кестені толтырады Дағды: жұпта бірлесе жұмыс жасау,қарым-қатынас,болжам жасау,шешім қабылдау дағдысы дамиды.
|
Дескриптор:
Бағалау: 6 балл Кері байланыс: «Жарайсың» ,«Дәл таптың», «Ұмтыл» «Жақсы нәтиже» |
|
|||||
Оқыту түрі: топтық жұмыс Әдісі: мәтінмен жұмыс 3-тапсырма: Мәтінді оқыңдар. Топта талқылаңдар. Топта бір оқушы топқа түсіндіреді, басқасы талқылайды. Тақырыбы мен идеясын анықтаңдар. Бір күні күн бұлттанып, оңынан баяу ғана ызғырық жел соғып тұрды. Қараңғылық ерте түскен. Біз де дағды бойынша, ауыл үйлері шам жаға бастаған кезде ат қораның төбесіне жинала қалдық. Аян бұл күні өте-мөте көңілді еді. Бәріміз жапа-тармағай ешкі сирақ шылымды орауға кіріскенбіз. – Әй, мен сендерге бір қызық айтайын ба, – деді ол сүйінші сұрағандай қуанышты үнмен. – Мен бүгін таң алдында түсімде ағамды көрдім. Рас айтам. Түнде жатарда ағамның пальтосын басыма жастап, көпке дейін иісін иіскеп жатқам. Ағамның иісі сіңіп қапты. Бір түрлі жусанның иісі сияқты жақсы иіс. Мен бүйтіп жағасына мұрнымды тығып алдым да ұзақ-ұзақ иіскедім... Әжем ылғи: «ағаңды анау Жусантөбенің үстінде, мал қайырам деп жүргенде, айдалада тапқанмын» дейтін... Менің ағамда жусанның иісі содан қалған... Сөйтіп жатып ұйықтап едім, түсіме кірді... – Мен де ылғи көкемнің пальтосын жамылып жатамын. Менің көкемнің пальтосынан да жусанның иісі шығып тұрады – деді бір бала. Сөйткенше болған жоқ, тұс-тұстан жамырай дуылдап соғыста жүрген әкелеріміздің, ағаларымыздың үйде қалған киімдерін еске алып, олардан шығатын иісті сөз етіп кеттік. Және бір қызығы – көпшілігіміз ол иісті жусанның – дәл өзіміздің ауылдың іргесіндегі жусанның иісіндей дестік. Онан бір кезде Аян: – Менен де жусанның иісі шығып тұрады, ағама тартқанмын. Міне,иіскеп көріңдерші, – деп өз омырауына тұмсығын тықты. Біз дереу кезектесіп оның омырауын иіскеуге кірістік. Өзі айтқаннан ба, әлде шынымен солай ма, әйтеуір, Аянның омырауынан бұрқырап жусанның иісі шығып тұрғандай көрінді бізге. |
Топпен оқиды. Бір оқушы түсіндіреді, Топта талқылайды. Дағды: топта ортақ пікір айтуға, ортақ шешім шығаруға, бір-бірімен жақсы қарым-қатынаста болуға дағды қалыптастырады. ЕБҚ Әңгімедегі балалардың әрекеті мен қазіргі замандағы балалардың әрекетін салыстырып, жинақтайды |
Дескриптор:
Кері байланыс: Талқылау жақсы жүргізген топқа жалпылама мадақтау беріледі. |
Тұрсынғалиева С.Ч. Қазақ әдебиеті. Жалпы білім беретін мектеп тің 6-сы ныбына арнал ған оқулық. С.Ч.Тұрсынға лиева, Р.Зайкенова – Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2018.
|
|||||
Сабақтың соңы 5 минут Рефлексия
|
Сабақты бекіту: «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы ой-пікірлеріңмен бөлісіңдер: Пікір. «Жусан иісі» әңгімесінің мазмұны бойынша пікір- леріңді бір сөйлем мен білдіріңдер. Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлем мен дәлелдеңдер. Мысал. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңдер. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарыңдар.
«Kaspi Gold» карточкасына пікірлерін жазып терминалға салу
Үйге тапсырма: https://www.youtube.com/watch?v=Y0TidSgd9AY Спектаклін көру |
нәтиже балдарын талдайды
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Оқушы нәтиже балдарын талдайды
Мұғалімнің қорытынды бағалауы жүзеге асырылады |
|
Сол кездегі жетім балалар
|
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |