Сабақтың
басы
5
минут
Сабақтың
ортасы
30
минут
Жұптық
жұмыс
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
таныстыру
« Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау.
Мұғалім оларды сырттан
бақылап, бағыттаушы сұрақтар қою арқылы пікірталасты қажетті арнаға
бұрып отырады. Шеңбердегі оқушылар белгілі бір уақыт өткен соң,
рөлдерімен алмасуына болады.
Шығармағы сатылай кешенді
талдау:
Ш.Мұртаза«Бесеудің
хаты»
Шығарманы құрылысына
талдау
|
Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
«Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
№1-тапсырма
Шығармағы сатылай кешенді
талдау:
Ш.Мұртаза«Бесеудің
хаты»
Авторы: Ш.Мұртаза
Тақырыбы:Қасіретті қолдан жасап отырған
Сталиннің теріс саясаты, асыра сілтеп отырған Голощекиннің
көрсоқырлығын жазушы Ғ.Мүсірепов бастаған халық қалаулылары ашына
жеткізуі,қуғын-сүргін.
Әдеби
жанр: драмалық тарихи
туынды.
Эпикалық жанр
түрі: пьеса
Негізгі
идеясы: ел басына түскен азапты
күндер, қолдан жасалған аштықтан қырылған екі миллион халықтың
тағдыры.
Шығарманың композициялық
құрылысы:
1.Шығарманың
басталуы: Елдегі қиын жағдайды, аштықты
өз көзімен көруі.
2.Шығарманың
дамуы:Ғ.Мүсірепов бастаған бесеудің
Сталинге хат жазуы.
3.Шығарманың
байланысуы: Хаттың жолда
ұсталуы
4. Шығарманың
шиеленісуі: Голощекиннің Сталин алдындағы
есебі,
коллективизацияны тездетуді
тапсырды.
5.Шарықтау
шегі:Хаттың Голощекин қолына
түсіп, бесеуін Крайкомға,бюроға
шақырылуы.
6.Шығарманың
шешімі:Бюро шешімімен бесеуінің ату
жазасына кесілуі
|
«Екі жұлдыз,бір
тілек»
Дескриптор
Кейіпкерлер мінезін
таладйды-2
Өз көзқарасын дәлелдейді-2
Шығарманы құрылысына
талдайды:3
Оқиға желісін дұрыс
жазады:3
|