Ұйымдастыру
кезеңі
3
минут.
Сабақтың
басы
7
минут
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. «Пазл» әдісімен 4 топқа
бөлемін.
Оқушылармен амандасып, назарын
сабаққа аударамын.
Қызығушылықты ояту кезеңі.
«Ашық микрофон»
әдісі.
«Байланыс
тізбегі» әдісімен төмендегі сызбадағы байланысты ашып
түсіндіремін.
Оқушылар сабақтың
мақсатын айқындаған соң, бағалау критерийлері мен күтілетін
нәтижені таныстырамын.
|
«Пазл» әдісімен
кейіпкерлер портретін жинап топқа
бөлінеді.
Амандасады.
«Ашық микрофон»
әдісімен оқушылар берілген сауалдарға байланысты өз пікірлерін
білдіреді.

1. «Томирис»
пьесасының сюжеті қандай кезеңге байланысты
құрылған?
2. Томирис – Тұмар
туралы қандай шығармаларды
білесің?
3. Неліктен Томирис
Кирге тұрмысқа шығуға келісім
бермеді?
4. Томирис не
себепті Кирдің басын қанға
батырады?
Сызбадағы байланысты
анықтайды, оқушылар сабақтың мақсатын
айқандайды, бағалау критерийлері, күтілетін нәтижемен
танысады.

|
|
https://bilim-all.kz/article/9894-Tumar-nemese-Tomiris-patshaiymnyn-omiri-turaly-10-fakt
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D1%80_II_%D0%92%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B8%D0%B9
https://kstk71.livejournal.com/1295670.html
|
Сабақтың
ортасы
9
минут
9
минут
Сабақтың
соңы
12
минут
|
Топтық жұмыс.
Мағынаны тану.
1-тапсырма. «Үш
түрлі күнделік» әдісі арқылы кестені толтыру жолымен
таныстырамын.
ҚБ: «Екі жұлдыз,
бір тілек» әдісі арқылы топаралық
бағалау.
Сергіту
сәті: «Жылдам әрі тез» әдісі. Түрлі
түспен жазылған сөздер парағын
таратамын.
2-тапсырма.
Топтық жұмыс. «Кластер»
әдісі.
3- тапсырма. Жеке
жұмыс. «Кейіпкер ойын тап» әдісі.
Саралау.
|
Ш.Құсайыновтың
«Томирис» драмасын талдап, кестені толытырыңыз. Топтық жұмыс
істеңіз.
Кейіпкер
|
Кейіпкер портреті, іс-әрекеті,
оның ішкі психологиясы
|
Кейіпкерге қатысты
пікірім
|
|
|
|
Дескриптор:
-
Шығарманың
кейіпкерлерін жүйелейді;
-
Кейіпкер портретін,
іс-әрекетін, оның ішкі психологиясын
суреттейді;
-
Кейіпкерге қатысты
жеке көзқарасын білдіреді.
ҚБ: «Екі жұлдыз бір тілек»
әдісі.
Әр топтың жұмысына қатысты екі мақтау мен бір ұсыным
айтады.
Түрлі түсті жазылған
сөздерді оқымай, жылдамдыққа салып түсін атайды. Топ ішінде
бірін-бірі тексереді.
«Шығарманың
кейіпкері, Шұғыла кім? Кейіпкердің автордың идеясын көрсетудегі
рөлі қандай?» деген сұрақтарға жауап беріп, сызбаны
толтырыңыз.
Шұғыла
Дескриптор:
-
Кейіпкердің бейнесін
ашу тәсіліне сәйкес шығармадан кемінде 8 аргумент
келтіреді;
-
Ақпаратты салыстыра
отырып, өзіндік қорытынды жасай
алады;
-
Автордың идеясын
көрсетудегі кейіпкердің рөліне баға
берді.
ҚБ: «Ауызекі
баға» әдісі арқылы бірін-бірі
бағалау.
Бірін-бірі
қолпаштау, мақтау сөздер
айтады.
І
деңгей. Бейнероликтегі бас
кейіпкердің бейнесіне образдық талдау
жасаңыз.
Дескрипторлар:
ІІ
деңгей. Бейнероликтегі бас
кейіпкердің даралық қасиетін
анықтаңыз.
Дескрипторлар:
ІІІ
деңгей.
Бейнероликтегі бас
кейіпкердің даралық бейнесін жинақтап, ойыңызды дәлелдеп
жазыңыз.
Дескрипторлар:
-
Бас кейіпкердің
даралық бейнесін жинақтайды;
-
Үзіндіден дәлел
келтіреді;
-
Өз ойын түйіндеп,
аргументативті түрде
жеткізеді.
Деңгейлік
тапсырмаларды орындайды.
ҚБ: «Табыс
баспалдағы» Өзін-өзі
бағалау.
«Табыс баспалдағы»
әдісі арқылы өзін-өзі
бағалайды.
|




|
https://kopilkaurokov.ru/istoriya/presentacii/koshpielilierdieghi_k_og_amdyk_k_atynastar
https://ppt-online.org/322637
https://youtu.be/rNicdnYJby0?feature=shared
https://ppt-online.org/379953
|