2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ш. Құсайыновтың «Томирис» драмасындағы кейіпкерлер әлемі (Өрлеу курсы бойынша)

Ш. Құсайыновтың «Томирис» драмасындағы кейіпкерлер әлемі (Өрлеу курсы бойынша)

Материал туралы қысқаша түсінік
"Өрлеу" курсында үйреткен үлгі бойынша "Ш.Құсайыновтың "ТОмирис" пьесасындағы кейіпкерлер әлемі" тақырыбы бойынша 10-сыныпқа арналған ҚМЖ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Күні:

Сынып: 10

Бөлім: Заман, дәуір тұлғасы

Сабақтың тақырыбы

Ш. Құсайыновтың «Томирис» пьесасындағы кейіпкерлер әлемі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау.

Сабақтың мақсаты

Ш. Құсайыновтың «Томирис» пьесасындағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды, даралайды.

Бағалау

критерийлері

  • Кейіпкерлерлерге образдық талдау жасайды;

  • Кейіпкерлер жүйесін жинақтап даралайды.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі


3 минут.

















Сабақтың басы


7 минут










І. Ұйымдастыру кезеңі. «Пазл» әдісімен 4 топқа бөлемін.

Оқушылармен амандасып, назарын сабаққа аударамын.

Қызығушылықты ояту кезеңі. «Ашық микрофон» әдісі.


























«Байланыс тізбегі» әдісімен төмендегі сызбадағы байланысты ашып түсіндіремін.

Оқушылар сабақтың мақсатын айқындаған соң, бағалау критерийлері мен күтілетін нәтижені таныстырамын.











«Пазл» әдісімен кейіпкерлер портретін жинап топқа бөлінеді.

Амандасады.

«Ашық микрофон» әдісімен оқушылар берілген сауалдарға байланысты өз пікірлерін білдіреді.

1. «Томирис» пьесасының сюжеті қандай кезеңге байланысты құрылған?

2. Томирис – Тұмар туралы қандай шығармаларды білесің?

3. Неліктен Томирис Кирге тұрмысқа шығуға келісім бермеді?

4. Томирис не себепті Кирдің басын қанға батырады?


Сызбадағы байланысты анықтайды, оқушылар сабақтың мақсатын айқандайды, бағалау критерийлері, күтілетін нәтижемен танысады.











https://bilim-all.kz/article/9894-Tumar-nemese-Tomiris-patshaiymnyn-omiri-turaly-10-fakt

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D1%80_II_%D0%92%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B8%D0%B9

https://kstk71.livejournal.com/1295670.html















Сабақтың ортасы

9 минут



























9 минут



























Сабақтың соңы



12 минут

Топтық жұмыс. Мағынаны тану.

1-тапсырма. «Үш түрлі күнделік» әдісі арқылы кестені толтыру жолымен таныстырамын.


ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топаралық бағалау.



















Сергіту сәті: «Жылдам әрі тез» әдісі. Түрлі түспен жазылған сөздер парағын таратамын.



2-тапсырма. Топтық жұмыс. «Кластер» әдісі.

























3- тапсырма. Жеке жұмыс. «Кейіпкер ойын тап» әдісі. Саралау.





















Ш.Құсайыновтың «Томирис» драмасын талдап, кестені толытырыңыз. Топтық жұмыс істеңіз.

Кейіпкер

Кейіпкер портреті, іс-әрекеті, оның ішкі психологиясы

Кейіпкерге қатысты пікірім







Дескриптор:

  • Шығарманың кейіпкерлерін жүйелейді;

  • Кейіпкер портретін, іс-әрекетін, оның ішкі психологиясын суреттейді;

  • Кейіпкерге қатысты жеке көзқарасын білдіреді.


ҚБ: «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі.

Әр топтың жұмысына қатысты екі мақтау мен бір ұсыным айтады.


Түрлі түсті жазылған сөздерді оқымай, жылдамдыққа салып түсін атайды. Топ ішінде бірін-бірі тексереді.


«Шығарманың кейіпкері, Шұғыла кім? Кейіпкердің автордың идеясын көрсетудегі рөлі қандай?» деген сұрақтарға жауап беріп, сызбаны толтырыңыз.



Shape1

Шұғыла






Дескриптор:

  • Кейіпкердің бейнесін ашу тәсіліне сәйкес шығармадан кемінде 8 аргумент келтіреді;

  • Ақпаратты салыстыра отырып, өзіндік қорытынды жасай алады;

  • Автордың идеясын көрсетудегі кейіпкердің рөліне баға берді.

ҚБ: «Ауызекі баға» әдісі арқылы бірін-бірі бағалау.

Бірін-бірі қолпаштау, мақтау сөздер айтады.

  • Керемет жауап!

  • Жарайсың!


І деңгей. Бейнероликтегі бас кейіпкердің бейнесіне образдық талдау жасаңыз.

Дескрипторлар:

  • Үзіндімен танысады;

  • Бас кейіпкер бейнесіне жалпылама талдау жасайды.

ІІ деңгей. Бейнероликтегі бас кейіпкердің даралық қасиетін анықтаңыз.

Дескрипторлар:

  • Бас кейіпкер бейнесінің даралық қасиетін анықтайды;

  • Өз көзқарасын білдіреді.

ІІІ деңгей. Бейнероликтегі бас кейіпкердің даралық бейнесін жинақтап, ойыңызды дәлелдеп жазыңыз.

Дескрипторлар:

  • Бас кейіпкердің даралық бейнесін жинақтайды;

  • Үзіндіден дәлел келтіреді;

  • Өз ойын түйіндеп, аргументативті түрде жеткізеді.

Деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

ҚБ: «Табыс баспалдағы» Өзін-өзі бағалау.

«Табыс баспалдағы» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды.
























Shape2
































































https://kopilkaurokov.ru/istoriya/presentacii/koshpielilierdieghi_k_og_amdyk_k_atynastar





https://ppt-online.org/322637




























https://youtu.be/rNicdnYJby0?feature=shared




























https://ppt-online.org/379953


Рефлексия

5 минут

Кері байлыныс. «Төрт сөйлем» стратегиясы


Үй жұмысы. «Кластер» әдісі. Шығармалар туралы ізденімдік тапсырма.

Оқушылар «Төрт сөйлем» стратегиясы арқылы сабақты қорытындылайды.

1.Пікір.

2.Дәлел.

3.Мысал.

4.Қорытынды.




https://fsd.multiurok.ru/html/2018/02/15/s_5a854e7e19052/833164_5.jpeg












Жариялаған:
А.А.Х.
04 Желтоқсан 2024
264
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі