С. Сарғасқа "Тәмпіш қара"

Тақырып бойынша 24 материал табылды

С. Сарғасқа "Тәмпіш қара"

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж қ,әдебиет
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Абай атындағы мамандандырылған қазақ мектеп-гимназиясы» КММ

Бөлім:

«Балалар мен үлкендер»

Педагогтің аты-жөні

Машықтанушы:Алтаева Мадина Аманжолқызы

Күні:

07.03.2025

Сынып:

7«Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

С.Сарғасқаев. «Тәмпіш қара»


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.2.1 - әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау;

7. 2. 2. 1 эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

Сабақтың мақсаты

- әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды;

- эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтайды;

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің іс-әрекеті


Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Оқушылармен амандасу,түгендеу, оқу құралдарын тексеру, сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.


Жаңа сабақ

5 минут

Үйге берілген тапсырманы 5-6 оқушыдан сұрайды.


Оқушылар үй тапсырмасын айтып бергеннен кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.




Үй тапсырмасын айтады.Сұрақтарға жауап береді.


ҚБ

«Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. «Жарайсың! Дұрыс жауап!»

Оқулық, жұмыс дәптері, «word woll» платформасы

Сабақтың ортасы

30 минут




























1-тапсырма.

Оқушылар шығарманың басты кейіпкеріне хат жазады.

Кейіпкердің әрекетіне баға беріп, өз кеңестерін ұсынады.

Өздерінің авторлық ұстанымын білдіретін шағын эссе жазады.

Оқушылар шығарманың басты кейіпкеріне хат жазады.

Дескриптор:

Жалпы -3 балл

Оқушылар өздерінің авторлық ұстанымын

білдіретін шағын эссе жазады.


2-тапсырма

«Автор дауысы» тапсырмасы:

Оқушылар шығармадан автордың көзқарасын бейнелейтін үзінділерді таңдап, оларды түсіндіреді.



3-тапсырма

«Проблемалық сұрақтар құрастыру» тапсырмасы:

Оқушылар шығарма негізінде 3-4 проблемалық сұрақ құрастырады.

Топтар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.

Ең үздік сұрақтар сыныппен бірге талқыланады.

Оқушылар шығармадан автордың көзқарасын бейнелейтін үзінділерді таңдап, оларды түсіндіреді.



Оқушылар шығарма негізінде 3-4 проблемалық сұрақ құрастырады.






Дескриптор:

Жалпы-3 балл

Оқушылар шығармадан автордың көзқарасын бейнелейтін үзінділерді таңдап, оларды түсіндіреді.

Дескриптор:

Жалпы- 4 балл

Оқушылар шығарма негізінде 3-4 проблемалық сұрақ құрастырады.




Бекіту:

5 минут



Бүгінгі сабақтан не түсіндіңіздер. «Өзіндік пікір» парағына жазыңыздар.


Оқушылар бүгінгі сабаққа «Өзіндік пікір» әдісі бойынша өз пікірін жазу арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Мұғалім

1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігін бағалайды.










Үй тапсырмасы

«Тәмпіш қара» шығармасын оқу



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.04.2025
201
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі