С. Сейфуллин «Сыр сандық», «Тұлпарым»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

С. Сейфуллин «Сыр сандық», «Тұлпарым»

Материал туралы қысқаша түсінік
С. Сейфулиннің өмірі мен өлеңдерін оқып мазмұнын білу. Өлеңнің құрылысы мен тіліне талдау жасау және көркем оқу. С. Сейфулиннің шығармашылығымен, берілген өлеңдерімен танысып,оқиды. Шығарманы көркем оқу дағдысы қалыптасады. Өлеңнің құрылысына ,тіліне талдау жасайды. Шығарманың тақырыбы мен ақын ойын табады. Өлеңнің тақырыбын бүгінгі заманмен байланыстыра ойларын білдіреді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: С. Сейфуллин «Сыр сандық», «Тұлпарым»

Мектеп: «Қосағаш» жом

Күні: қазақ әдебиеті

Мұғалімнің есімі: Жорабай Гүлнара

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны: -

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

(мақсаттары)

С. Сейфулиннің өмірі мен өлеңдерін оқып мазмұнын білу. Өлеңнің құрылысы мен тіліне талдау жасау және көркем оқу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

С. Сейфулиннің шығармашылығымен, берілген өлеңдерімен танысып,оқиды.

Оқушылардың басым бөлігі:

Шығарманы көркем оқу дағдысы қалыптасады. Өлеңнің құрылысына ,тіліне талдау жасайды.


Кейбір оқушылар: Шығарманың тақырыбы мен ақын ойын табады. Өлеңнің тақырыбын бүгінгі заманмен байланыстыра ойларын білдіреді

Тілдік мақсаты

Негізгі сөздер мен тіркестер: «Өткен күндер», лирик ақын, «Далада», «Кел, жігіттер», «Тұлпарым», «Сыр сандық», «Сағындым». «Біздің жақта»

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар: Сәкен шығармаларының негізгі тақырыбы, ақын бойындағы дарындылық

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? Сәкен шығармашылығы өз заманының айнасы дегенді қалай түсінесің?

Себебі: ақын өлеңдері өзі сүрген заманның оқиғаларын жырлайды, сол қоғмнан мәлімет береді.

Жазылым бойынша ұсыныстар: Ақын шығармашылығына кесте жасайды.

Алдыңғы тақырып

Мағжан Жұмабаев шығармашылығы

Жоспар

Жоспарлан

ған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған

жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)


Ресурс

тар

Басталуы

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу.

Оқушыларды топқа бөлу:

«Басылым аттары» тәсілімен 4 топқа бөлінеді

«Балдырған», «Мөлдір бұлақ», «Ұлан», «Кәусар бұлақ»,

Тақтаға жазылған сөздер бойынша топқа бөлінеді

Ортасы

1).Үй тапсырмасын сұрау

2). «Миға шабуыл» сұрақтарына жауап беру:

-Бір үйде жиюлы екен қазына мал,

-Бірінің сырын бірі ұрлап,

Мінген атың кер ме екен,

Жақсы менен жаманды айырмадың,

Шып- шып етіп молданың,

Қолындағы тобылғы...үзіндінің қайдан алынғанын табады.

3).Оқулықпен жұмыс: Сәкен Сейфуллин шығармашылығын оқып тірек сөйлемдерді жұмыс дәптерге жазады, «Ақын» және «Тілші» рөліне еніп қаламгермен сұхбаттасу үлгісімен баяндайды:

Тілші:

-Сәкен аға, қай жылы, қай жерде дүниеге келдіңіз?

-Әкеңіз туралы айтып берсеңіз?

1.Өлеңін мәнерлеп оқу, тақырыбы туралы ой бөлісу.

2.Оқулықта берілген сұрақтар мен тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды,

3.Өлеңнің құрылысы мен тіліне талдау жасайды:

Шырқ айналар шіркін тауық,

Жемің болса қолыңда,

Қайдағысы сені тауып,

Топырлайды жолыңда.

Досыңмын деп ант береді

Жем іздеген жанама.

Жем таусылса жалт береді,

Сенерлік дос, санама.


Жұмыс дәптер

лері, оқулық,



Аяқталуы

Даналық ойлармен танысу

Кері байланыс: Сабақ саған қызықты болды ма?

Үйге тапсырма: Сәкен Сейфуллин өлеңдерін мәнерлеп оқу, жаттау.


Қосымша ақпарат: Сәкен Сейфуллин шығармашылығын ізденіп оқу.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

С:Оқушының мәнерлеп оқу дағдысының артуына ықпал етемін;

В: Ақын жасырған сырды табуға жетелеу.




5. Қорытындылау/

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Бағалау парақшасына бағалау критерийлерін енгіземін. Топтық жұмыстарда оқушыларға өзін-өзі бағалау, өзара бағалау жасатамын.


Тарих, Сәкен Сейфуллин өлеңдері







Қол жетімді


Сәкен Сейфуллин өмірі туралы және өлеңдері туралы мағлұмат алды.

Оқушылардың қызығушылығы жақсы болды?

Сұхбаттасу тиімді болды.


Үлгердім



«Сұхбаттасу» тәсілін енгіздім, оқушылардың сұрақтар арқылы жаңа сабақтан алған білімдерін тиянақтау үшін



Қорытынды бағамдау: Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

  1. «Ақын» және «тілші» болуға оқушылардың белсенділігі жоғары болды.



  1. Өлеңді көркем оқуға ынталары артты.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін нені білдім?


«Сұхбаттасу» тәсілінде Құрақ Махаббат пен Ерман Аяжанның жауаптасуына

талдау жасау, өзге оқушылардың сұрақты күрделендіруіне ықпал етті.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
767
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі