Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім:

    4 бөлім - Презентациялар

    (ортақ тақырыбы: «Қоршаған ортаны қорғау»)

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Презентациядағы видио

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісін);

    4.2.3.2 презентациялардағы нысандар анимациясын келтіру;

    4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану;

    4.2.3.3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    Презентацияға ақпарат (компьютер және Интернет) іздеу және бейне кірістіруді үйреніп, белгілі бір тақырыпта фотосуреттер мен сәндік мәтін кірістіруді қолданады.

    Құндылықтарға баулу:

    1. “Мәңгілік ел” идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” дағдысы қалыптасады.

    2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.

    3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.

    4. Өмір бойы оқу дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    7 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

    Оқулық, жұмыс дәптерлері

    ДК экраны

    Жаңа сабаққа кіріспе


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.Сыныптастырының пікірін толықтырады.

    Өз ойымен бөліседі.



    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    (Ұ) Ой қозғау!

    • Өзің өмір сұретін жердің (ауыл, қала) қандай экологиялық мәселелері бар?

    • Адамның өмір сүретін ортасы: жер, ауа, су және өсімдіктердің ластануынан қандай қауіп - қатерлер туындайды (1-сурет)?

    • Қоршаған ортаны қорғау мәселелелеріне көпшілік назарына қалай аударуға болады ?


    (Ұ) Сөздікпен жұмыс: Түртіп алу.

    • Файлдан бейне кірістіру-Вставить видео из файла –Insert video from file

    Мақсаты: Жаңа сабақта кездесетін сөздіктермен танысады. Бұл үш тілділік білім беру жүйесіне өз септігін тигізеді. Тиімділігі: Балалар үш тілділікке дағдыланады.

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    31 мин.

    (Ж) «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

    Тапсырма: Оқушыларға оқулықтағы жаңа ақпаратпен танысуға яғни мәтінді оқуға нұсқау беремін. Содан кейін жұптасып бір-бірімен қабылдаған ақпараттары жайлы ой бөліседі.

    Берілген тапсырманы дұрыс орындау үшн мұғаліммен бірлесіп жасайды.

    Дескриптор: Жалпы – 3балл.

    -Оқулықтағы мәтінді оқиды.

    -Жұбымен жаңа ақпарат жайлы ой бөліседі.

    -Бейнені өңдеу жолдарын айтады.

    -Ойнату батырмасының қызметінмен таныстырады.

    - Презентацияға бейне кірістіру командасымен таныстырады.


    Оқулық жұмыс дәптерлері, ДК



    (Ұ) Компьютермен жұмыс.

    Тапсырма:

    Жаңа білімді практикалық тұрғыдан қолдану мақсатында 2 слайдтан тұратын «Ағаш отырғызу» презентациясын дайындауды қарастырайық. Ағаш отырғызу сәтін анимация арқылы көрсетіп 1 слайдтан тұратын презентация дайында. Презентацияға Интернеттен немесе компьютерден балалардың немес үлкендердің сенбілігі жайлы видео енгіз.

    Берілген тапсырманы дұрыс орындау үшн мұғаліммен бірлесіп жасайды.

    Дескриптор: Жалпы –3балл.

    -«Ағаш отырғызу» тақырыбындағы презентацияны жасайды.

    -Презентацияға анимация орнатады.

    -Презентацияға балалардың немес үлкендердің сенбілігі жайлы видео енгізеді.

    Оқулық, жұмыс дәптері


    (Т) Дәптермен жұмыс.

    Тапсырма:

    Өзің тұратын аймақтағы экологиялық мәселелердің бірін таңдап ал. Осы мәселе бойынша «Біздің аймақтың экологиялық мәселелері» тақырыбындағы жобаның 4 слайдтан тұратын презентациясын жоспарлаңдар. Көтерілген осы мәселенің шешу жолы бойынша ұсыныстар дйындаңдар. Презентацияға видео және анимция кірістіруді жоспарлаңдар.

    Берілген тапсырманы дұрыс орындау үшн мұғаліммен бірлесіп жасайды.

    Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

    -«Біздің аймақтың экологиялық мәселелері» тақырыбындағы жобаның 4 слайдтан тұратын презентациясын жоспарлайды.

    -Көтерілген осы мәселенің шешу жолы бойынша ұсыныстар дйындайды.

    -Презентацияға видео және анимция кірістіруді жоспарлайды.

    -Топ арасында бір-бірімен жоспарлары бойынша пікір алмасады.

    Оқулық, жұмыс дәптері

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.


    «Бір ауыз сөз» әдісі.

    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

    Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Жеке жұмыс:

    Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

    Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

    «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.



    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    «Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

    «Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

    Жалпы бағалау

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

    1:

    2:


    Қысқамерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы: Презентациядағы анимация

    №9-сабақ.

    Бөлім:

    4 бөлім - Презентациялар

    (ортақ тақырыбы: «Қоршаған ортаны қорғау»)

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Презентациядағы анимация

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    4.2.3.2 презентациялардағы нысандардың анимациясын келтіру;

    4.2.1.2 құжатқа сурет енгізу;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    Презентациялардағы нысандардың анимациясын келтіруді қолданып, оны баптауды үйренеді.

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    7 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:

    (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

    Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

    Жаңа сабаққа кіріспе


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.Сыныптастырының пікірін толықтырады.

    Өз ойымен бөліседі.



    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    • Анимация дегенеміз не?

    • Презентация слайдтары

      Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Қиланова Жамал
      02 Наурыз 2023
      426
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      сабак жоспар

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      сабак жоспар

      Материал туралы қысқаша түсінік
      САБАК ЖОСПАР
      Материалдың қысқаша нұсқасы


      Бөлім:

      4 бөлім - Презентациялар

      (ортақ тақырыбы: «Қоршаған ортаны қорғау»)

      Педагогтің аты-жөні:


      Күні:


      Сыныбы:

      Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

      Сабақтың тақырыбы:

      Презентациядағы видио

      Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

      4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісін);

      4.2.3.2 презентациялардағы нысандар анимациясын келтіру;

      4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану;

      4.2.3.3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру;

      Сабақтың мақсаты:

      Барлық оқушылар:

      Презентацияға ақпарат (компьютер және Интернет) іздеу және бейне кірістіруді үйреніп, белгілі бір тақырыпта фотосуреттер мен сәндік мәтін кірістіруді қолданады.

      Құндылықтарға баулу:

      1. “Мәңгілік ел” идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” дағдысы қалыптасады.

      2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.

      3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.

      4. Өмір бойы оқу дағдысы қалыптасады.

      Сабақтың барысы:

      Сабақ кезеңі/Уақыты

      Педагогтің іс-әрекеті

      Оқушының іс-әрекеті

      Бағалау

      Ресурстар

      Сабақтың басы

      Қызығушылықты ояту.

      7 мин.

      (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

      1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

      2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

      Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

      Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

      Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

      Оқулық, жұмыс дәптерлері

      ДК экраны

      Жаңа сабаққа кіріспе


      (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.Сыныптастырының пікірін толықтырады.

      Өз ойымен бөліседі.



      Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

      (Ұ) Ой қозғау!

      • Өзің өмір сұретін жердің (ауыл, қала) қандай экологиялық мәселелері бар?

      • Адамның өмір сүретін ортасы: жер, ауа, су және өсімдіктердің ластануынан қандай қауіп - қатерлер туындайды (1-сурет)?

      • Қоршаған ортаны қорғау мәселелелеріне көпшілік назарына қалай аударуға болады ?


      (Ұ) Сөздікпен жұмыс: Түртіп алу.

      • Файлдан бейне кірістіру-Вставить видео из файла –Insert video from file

      Мақсаты: Жаңа сабақта кездесетін сөздіктермен танысады. Бұл үш тілділік білім беру жүйесіне өз септігін тигізеді. Тиімділігі: Балалар үш тілділікке дағдыланады.

      Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

      Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

      Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

      ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

      Сабақтың ортасы

      Мағынаны ашу.

      31 мин.

      (Ж) «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

      Тапсырма: Оқушыларға оқулықтағы жаңа ақпаратпен танысуға яғни мәтінді оқуға нұсқау беремін. Содан кейін жұптасып бір-бірімен қабылдаған ақпараттары жайлы ой бөліседі.

      Берілген тапсырманы дұрыс орындау үшн мұғаліммен бірлесіп жасайды.

      Дескриптор: Жалпы – 3балл.

      -Оқулықтағы мәтінді оқиды.

      -Жұбымен жаңа ақпарат жайлы ой бөліседі.

      -Бейнені өңдеу жолдарын айтады.

      -Ойнату батырмасының қызметінмен таныстырады.

      - Презентацияға бейне кірістіру командасымен таныстырады.


      Оқулық жұмыс дәптерлері, ДК



      (Ұ) Компьютермен жұмыс.

      Тапсырма:

      Жаңа білімді практикалық тұрғыдан қолдану мақсатында 2 слайдтан тұратын «Ағаш отырғызу» презентациясын дайындауды қарастырайық. Ағаш отырғызу сәтін анимация арқылы көрсетіп 1 слайдтан тұратын презентация дайында. Презентацияға Интернеттен немесе компьютерден балалардың немес үлкендердің сенбілігі жайлы видео енгіз.

      Берілген тапсырманы дұрыс орындау үшн мұғаліммен бірлесіп жасайды.

      Дескриптор: Жалпы –3балл.

      -«Ағаш отырғызу» тақырыбындағы презентацияны жасайды.

      -Презентацияға анимация орнатады.

      -Презентацияға балалардың немес үлкендердің сенбілігі жайлы видео енгізеді.

      Оқулық, жұмыс дәптері


      (Т) Дәптермен жұмыс.

      Тапсырма:

      Өзің тұратын аймақтағы экологиялық мәселелердің бірін таңдап ал. Осы мәселе бойынша «Біздің аймақтың экологиялық мәселелері» тақырыбындағы жобаның 4 слайдтан тұратын презентациясын жоспарлаңдар. Көтерілген осы мәселенің шешу жолы бойынша ұсыныстар дйындаңдар. Презентацияға видео және анимция кірістіруді жоспарлаңдар.

      Берілген тапсырманы дұрыс орындау үшн мұғаліммен бірлесіп жасайды.

      Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

      -«Біздің аймақтың экологиялық мәселелері» тақырыбындағы жобаның 4 слайдтан тұратын презентациясын жоспарлайды.

      -Көтерілген осы мәселенің шешу жолы бойынша ұсыныстар дйындайды.

      -Презентацияға видео және анимция кірістіруді жоспарлайды.

      -Топ арасында бір-бірімен жоспарлары бойынша пікір алмасады.

      Оқулық, жұмыс дәптері

      Сабақтың соңы

      Ой толғаныс.

      Рефлексия

      7 мин.


      «Бір ауыз сөз» әдісі.

      Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

      Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

      Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

      Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

      Жеке жұмыс:

      Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

      Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

      «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.



      Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

      Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

      Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


      «Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


      Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

      «Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

      Денсаулық сақтау технологиялары.

      Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

      Осы сабақта қолданылатын

      Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

      Жалпы бағалау

      Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

      1:

      2:

      Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

      1:

      2:

      Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

      1:

      2:


      Қысқамерзімді жоспар

      Сабақтың тақырыбы: Презентациядағы анимация

      №9-сабақ.

      Бөлім:

      4 бөлім - Презентациялар

      (ортақ тақырыбы: «Қоршаған ортаны қорғау»)

      Педагогтің аты-жөні:


      Күні:


      Сыныбы:

      Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

      Сабақтың тақырыбы:

      Презентациядағы анимация

      Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

      4.2.3.2 презентациялардағы нысандардың анимациясын келтіру;

      4.2.1.2 құжатқа сурет енгізу;

      Сабақтың мақсаты:

      Барлық оқушылар:

      Презентациялардағы нысандардың анимациясын келтіруді қолданып, оны баптауды үйренеді.

      Құндылықтарға баулу:

      «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

      Сабақтың барысы:

      Сабақ кезеңі/Уақыты

      Педагогтің іс-әрекеті

      Оқушының іс-әрекеті

      Бағалау

      Ресурстар

      Сабақтың басы

      Қызығушылықты ояту

      7 мин.

      Ұйымдастыру кезеңі:

      (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

      Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

      Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

      Жаңа сабаққа кіріспе


      (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.Сыныптастырының пікірін толықтырады.

      Өз ойымен бөліседі.



      Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

      • Анимация дегенеміз не?

      • Презентация слайдтары

        Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Кітапханашылар Презентация 5 сынып
        02.03.2023
        426
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Қиланова Жамал
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации