Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Continue (континю) циклін басқару
|
Білім беру ұйымының атауы |
Б.Нысанбаев атындағы орта мектебі |
|
|
Бөлім: |
Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Н.Жалғасбаева |
|
|
Күні: |
3.02.25 |
|
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Continue (континю) циклін басқару |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану continue (континю) |
|
|
Сабақтың мақсаты |
For (фор) цикл операторын пайдалануын және талдауын біледі |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 7 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу және белгілеу. 2. "Жақсы қасиеттерді сипаттау" Оқушылардың аты-жөні жазылған парақшалар таратылады. Оқушының аты-жөні жазылған парақша түскен оқушы оның жағымды қасиеттері туралы жазады. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау. Өткен тақырып бойынша білім деңгейін анықтау үшін интерактивті тапсырманы орындау ұсынылады: https://wordwall.net/ru/resource/45553493
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады Оқушылар бір-бірінің жақсы қасиеттерін сипаттайды Тапсырмаларды орындайды |
Мұғалім ауызша «Мадақтау» әдісін қолданады |
Презентация |
|
Сабақтың ортасы 8 мин 10 мин 2 мин 5мин 8 мин |
Жаңа материалды меңгеру: Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация). Оқулықпен жұмыс. сұрақтар: 1. Continue операторының жазу және орындау ерекшеліктері қандай? 2. For операторының мақсаты қандай? 3. While операторының мақсаты қандай 4. Continue операторы не үшін қажет? Білімді бекіту:
Сергіту сәті Көз жаттығулары
|
Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды
сұрақтарға жауап береді
Тапсырмаларды орындайды
Көз жаттығуларын орындайды
|
Дескрипторлар: - анықтамаларды жазады 1б - сұлбаны толтырады 1б - кестені толтырады 1б - блок-схеманы сызады 1б
Дескрипторлар: - бағдарлама фрагменттерін табады 1б нәтижесін жазады 1б - бағдарлама кодын толықтырады 1б - нәтижесін жазады 1б - бағдарлама кодын жазады 1б - нәтижесін жазады 1б |
Презентация, оқулық жұмыс дәптерлері компьютер Жұмыс парағы, оқулық |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Үй тапсырмасы. Берілген тізбектен оң сандардың қосындысын есептейтін бағдарламаны жазыңыз Сабақты қорытындылау:
|
Үй тапсырмасын жазады Оқушылардың әрқайсысы өз жұмысын бағалайды. |
Смайликтер |
|
Informatica_didactics
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабак жоспары
Сабак жоспары
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Continue (континю) циклін басқару
|
Білім беру ұйымының атауы |
Б.Нысанбаев атындағы орта мектебі |
|
|
Бөлім: |
Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Н.Жалғасбаева |
|
|
Күні: |
3.02.25 |
|
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Continue (континю) циклін басқару |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану continue (континю) |
|
|
Сабақтың мақсаты |
For (фор) цикл операторын пайдалануын және талдауын біледі |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 7 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу және белгілеу. 2. "Жақсы қасиеттерді сипаттау" Оқушылардың аты-жөні жазылған парақшалар таратылады. Оқушының аты-жөні жазылған парақша түскен оқушы оның жағымды қасиеттері туралы жазады. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау. Өткен тақырып бойынша білім деңгейін анықтау үшін интерактивті тапсырманы орындау ұсынылады: https://wordwall.net/ru/resource/45553493
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады Оқушылар бір-бірінің жақсы қасиеттерін сипаттайды Тапсырмаларды орындайды |
Мұғалім ауызша «Мадақтау» әдісін қолданады |
Презентация |
|
Сабақтың ортасы 8 мин 10 мин 2 мин 5мин 8 мин |
Жаңа материалды меңгеру: Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация). Оқулықпен жұмыс. сұрақтар: 1. Continue операторының жазу және орындау ерекшеліктері қандай? 2. For операторының мақсаты қандай? 3. While операторының мақсаты қандай 4. Continue операторы не үшін қажет? Білімді бекіту:
Сергіту сәті Көз жаттығулары
|
Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды
сұрақтарға жауап береді
Тапсырмаларды орындайды
Көз жаттығуларын орындайды
|
Дескрипторлар: - анықтамаларды жазады 1б - сұлбаны толтырады 1б - кестені толтырады 1б - блок-схеманы сызады 1б
Дескрипторлар: - бағдарлама фрагменттерін табады 1б нәтижесін жазады 1б - бағдарлама кодын толықтырады 1б - нәтижесін жазады 1б - бағдарлама кодын жазады 1б - нәтижесін жазады 1б |
Презентация, оқулық жұмыс дәптерлері компьютер Жұмыс парағы, оқулық |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Үй тапсырмасы. Берілген тізбектен оң сандардың қосындысын есептейтін бағдарламаны жазыңыз Сабақты қорытындылау:
|
Үй тапсырмасын жазады Оқушылардың әрқайсысы өз жұмысын бағалайды. |
Смайликтер |
|
Informatica_didactics
шағым қалдыра аласыз
















