Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ
Пәні: Әдебиеттік оқу
Мектеп:30 мектеп-гимназиясы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің мектебім
Мұғалімнің аты-жөні: Сүлейман А.
Күні:14.11.2018ж
Сынып:2 «Е»
Қатысқандарсаны: 24
Қатыспағандар саны: 24
Зерттеу тақырыбы:
Сабақта тиімді әдістерді қолданып, оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыруға болама?
Сабақ тақырыбы:
Аламын білім кітаптан
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:
2.2.9.1 Сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан/ жинақтардан/ сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу
Сабақтың мақсаттары:
Барлық оқушылар білуге тиіс:Мәтіннің негізгі ойын анықтау.Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Мәтіннің мазмұнын түсініп, сұрақтарға жауап беру.Кейбір оқушылар білуге тиіс:Шығармашылық тапсырманы орындау
Жетістік критерийлері
Мәтіннің негізгі ойды анықтайды.Топтық тапсырмаларды орындайды.Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.
Құндылықтарды дарыту
Жақсы қарым-қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру
Ресурстар
Кесте, автор суреті, А3 формат, маркер, стикер.
Алдыңғы білімдер
Менің оқулықтарым
Сабақ барысы
Сабақтың жоспар ланған кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақтың басы
2 мин
2 мин
3 мин
3 ми
Ұйымдастыру кезеңіПсихологиялық дайындықБір, екі, үшСынып іші тып –тынышЖалқаулықты тастаймызБіз сабақты бастаймызТопқа бөлу(әріптер арқылы топқа бөлінеді)I – топ АI I – топ ӘI I I – топ БҮй тапсырмасын тексеру «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісіӘр топтан бір оқушы оқыған кітаптары жайлы кестеге түсіргендерін оқып береді( Күлшемен бағалау)Балалар тақтадағы суретке назар аударыңдар.- Суреттен не байқадыңдар?- Біздің мектебімізде осындай жер барма?-Сен ол жерге не үшін барасың?-Қандай кітап оқығанды жақсы көресің?-Суретті қалай атар едің?Жарайсыңдар!
Шаттық шеңберін жасайды
А,Ә,БТопқа бөлінеді
Оқушылар кестеке жазғандарын оқып береді Суретпен жұмыс жасайды , сұрақтарға жауап береді
Сабақтың ортасы
13 мин
5 ми
2 мин
Жаңа сабақЕндеше бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы «Аламын білім кітаптан»Кітап мәтінін тізбектеп оқу«Инсерт» әдісіI – топ АI I – топ ӘI I I – топ БӘр топтан бір оқушыдан шығып бір – бірлеріне сұрақ қояды жауап бере алмаса басқа топ мүшелері толықтыруға болады. Топ мүшелері өздеріне жауаптардың ішінен өзднріне керегін белгілеп отырады
Білемін білдім түсініксіз
Дескриптор:-сұрақтарға жауап береді-дұрыс жауапты түртіп отырады өздерінеКері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек»Мұқан Иманжанов туралы балалрға мәлімет беру Дәптермен жұмыс.Дәптерде берілген тапсырмаларды орындау.Дескриптор:-Мұқан Иманжановты кестесін толтыруСергіту сәтіОрнымыздан тұрамызАлақанды ұрамызБір отырып ,бір тұрып Тез шынығып аламыз
Топта жұмыс жасайдыОқулықта берілген мәтінді оқиды
Дәптермен жұмыс жасайды
Сергіту жаттығуын жасайды
Сабақтың соңы10 мин
Сабақты бекіту.I – топ АКітапханадағы ережені құруI I – топ Ә«Кітапханада» тақырыбында диалог құруI I I – топ Б«Кітап» сөзінеБес жолды өлеңКері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек»Үйге тапсырма«Кітап» тақырыбында эссе жазу
Топпен жұмыс жасайды
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз