0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Пәні:
«Сауат ашу» үйірмесі
Мұғалімнің атыжөні:
Сисембаева П
Сабақ
тақырыбы:
«Жыл мезгілдері»
Сабақ арқылы
жүзеге асатын
оқу мақсаттары
Сөйлеу барысында мақал мәтелдерді вербалды емес тілдік
құралдарды қолдану.
Сабақ
мақсаттары:
Барлық оқушы:Жыл мезгілдері ертегісін оқиды және жыл
мезгілін ажырата алады.
Кейіпкерлердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен ісәрекетін бағалау.
Оқушының көпшілігі:Ертегінің мазмұны бойынша кестені
толтыра алады. Жыл мезгілін сипаттай алады.
Оқушылардың кейбірі: Жыл мезгілдеріне байланысты суреттер
бойынша әңгіме құрастырады.
Ойлау
деңгейлері
Білу, түсіну, қолдану
Бағалау
критерийлері
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Жыл мезгілдерін ажырата алады.
Жыл мезгілдерінің ерекшеліктерін біледі.
Пәндік лексика
және терминдер
Талқылауға
арналған
сұрақтар:
Жыл мезгілдерінің ерекшеліктерін ажыратады.
жомарт, қаһарлы, сезімтал
- Неліктен жаз мезгілі көп адамға ұнайды?
- Неліктен қыстың мінезі шатақтау деп ойлайсың?
-
Шырша неге жыл бойы жап-жасыл?
Құндылықтарды
дарыту
Оқушыларға жомарттықты,ақкөңілділікті,сезімталдықты ұнамды
мінез-құлықтарды сіңіру.
Пәнаралық
байланыстар
Дүниетану, қазақ тілі, жаратылыстану
АКТ қолдану
дағдылары
Бастапқы білім
Интербелсенді тақта
Құстар неге жылы жаққа ұшып кетеді? Жыл мезгілдері туралы
ұғым қалыптасқан.
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Қолданатын
Сабақтың
жоспарланған
әділ–тәсілдер/ Ресурстар
іс-әрекеттер
Сабақтың
басы
5 минут
1.Ұйымдастыру кезеңі
1.Ширату
«Жақсы сөз» әдісі
Арқамызға стикер жабыстырып мінезіне
қатысты сөздер жазу,кері айналып сол
сөздерді келесі адам оқиды..
Мақсаты: Сабаққа қызушылығын оятады,
бір-біріне мінездері туралы айтады
ынтымақтастық қарым –қатнас орнайды.
Бастапқы білім
ҚБ. Жарайсыңдар!
Топқа бөлу
Шаттық шеңбері
стикер
Ашық сұрақ қою.
1-топ: « Күн» тобы
3-топ: « Жаңбыр» тобы
4-топ:
«Қар» тобы
Үй тапсырмасын пысықтау: «Сиқырлы
сурететтің сұрақтары» әдісі арқылы
Сұрақтарға жауап беру арқылы өткен
тақырыпты пысықтау.
Сабақтың
ортасы
30 минут
Миға шабуыл : Жыл мезгілдері тақырыбы
аясында суреттер көру, тақырыпты болжау
- Бұл суреттерден нені көрдік, нені
байқадық?
- Қандай жыл мезгілін ұнатасың?
Неліктен?
Топтастыру
ЖЫЛ
МЕЗГІЛДЕРІНІҢ
СУРЕТІН
ТАРАТУ
АРҚЫЛЫ
ТОПТАСАДЫ.
Топқа бөлінген
суреттердің
артында өткен
тақырыптың
сұрақтары
жазылады.
- Сонда біздің сабағымыз не туралы деп
ойлайсыңдар?
ҰЖ 1.Тымдалым дағдысын дамыту.
«Жыл мезгілдері» туралы ертегімен
танысамыз .
Тапсырма. Мұғалім көмегімен оқылған
шығарманы бөліктерге бөлу, сұрақтар қою.
ҚБ.Ғажап. Мен ойлағаннан да жақсы.
Мақсаты;Барлық оқушылардың қатысып
отырғанына көз жеткізу жауаптарын
тыңдап,олардың сөйлеу қабылетін дамыту.
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі
ЖЖ(жұптық жұмыс)
«Жыл мезгілі» ертегісінің желіс бойынша
бірлесе отырып кестені толтырады.
Бағалау критерийі
Ертегі
мазмұнын
түсінеді
және
кейіпкерді
сипаттайды,
бағалайды
Дескриптор:
-Мәтінді
мұқият түсініп
алады.
-Сұрақтарға
жауап береді,
-кейіпкерді
сипаттай алады
кейіпкерлердің
мінездеріне
баға береді
ТЖ(топтық жұмыс)сурет салу
Әр топ өздеріне ұнаған жыл мезгілінің
суретін салады. Өздерінің жұмысын өздері
бағалайды, өздеріне қойған бағаға
қортынды жасайды.
Сергіту сәті
Суреттерді топтармен алмастырып бір –
бірінің суреттерін бағалайды(постер)
Сергіту сәті:
Жел соқты гу-гу,
Жаңбыр жауды тырс-тырс,
Жаңбыр басылды
Күн ашылды.
ӨЖ (өздік жұмыс)
Жазылым
Көп нүктенің орнына тиісті жыл мезгілінің
атауын жазу.
...- көрікті,
... - жайдарлы ,
... – жомарт,
... – қаһарлы.
Дискриптор
1. Көп нүктенің орнына тиісті жыл мезгілінің
атауын жазады.
2.Әдемі көркем жазады
(Бірін–бірі бағалау)
Бағалау шкаласы
«1» - 0-2 балл
«2» - 3-4 балл
«3» - 5-6 балл
«4» - 7-8 балл
«5» - 9-10 балл
ӨЖ (өздік жұмыс)
Кейіпкерлер әлемі (оқушылардың
қызығушылығын арттыру мақсатында) Жыл
мезгіліндегі көркем сөзбен өзінің мінезқұлқындағы ұқсастықты айту. Мысалы:
Менің мінезім жаз секілді – жайдарлы, 2 –
оқушы күз мезгілі секілді өкпелегішпін т.с.с
Сабақтың
соңы
5 минут
Қорытынды шығару және есте сақтау. Жыл
мезгілдері қандай құбылыстарымен
ерекшеленеді?
Кері байланыс
-Мен сабақты түсіндім.
-Мен сабақты түсінбедім
Үйге тапсырма
« Жыл мезгілі» тақырыбына әңгіме жазу.
«Сауат ашу» үйірмесі
Мұғалімнің атыжөні:
Сисембаева П
Сабақ
тақырыбы:
«Жыл мезгілдері»
Сабақ арқылы
жүзеге асатын
оқу мақсаттары
Сөйлеу барысында мақал мәтелдерді вербалды емес тілдік
құралдарды қолдану.
Сабақ
мақсаттары:
Барлық оқушы:Жыл мезгілдері ертегісін оқиды және жыл
мезгілін ажырата алады.
Кейіпкерлердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен ісәрекетін бағалау.
Оқушының көпшілігі:Ертегінің мазмұны бойынша кестені
толтыра алады. Жыл мезгілін сипаттай алады.
Оқушылардың кейбірі: Жыл мезгілдеріне байланысты суреттер
бойынша әңгіме құрастырады.
Ойлау
деңгейлері
Білу, түсіну, қолдану
Бағалау
критерийлері
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Жыл мезгілдерін ажырата алады.
Жыл мезгілдерінің ерекшеліктерін біледі.
Пәндік лексика
және терминдер
Талқылауға
арналған
сұрақтар:
Жыл мезгілдерінің ерекшеліктерін ажыратады.
жомарт, қаһарлы, сезімтал
- Неліктен жаз мезгілі көп адамға ұнайды?
- Неліктен қыстың мінезі шатақтау деп ойлайсың?
-
Шырша неге жыл бойы жап-жасыл?
Құндылықтарды
дарыту
Оқушыларға жомарттықты,ақкөңілділікті,сезімталдықты ұнамды
мінез-құлықтарды сіңіру.
Пәнаралық
байланыстар
Дүниетану, қазақ тілі, жаратылыстану
АКТ қолдану
дағдылары
Бастапқы білім
Интербелсенді тақта
Құстар неге жылы жаққа ұшып кетеді? Жыл мезгілдері туралы
ұғым қалыптасқан.
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Қолданатын
Сабақтың
жоспарланған
әділ–тәсілдер/ Ресурстар
іс-әрекеттер
Сабақтың
басы
5 минут
1.Ұйымдастыру кезеңі
1.Ширату
«Жақсы сөз» әдісі
Арқамызға стикер жабыстырып мінезіне
қатысты сөздер жазу,кері айналып сол
сөздерді келесі адам оқиды..
Мақсаты: Сабаққа қызушылығын оятады,
бір-біріне мінездері туралы айтады
ынтымақтастық қарым –қатнас орнайды.
Бастапқы білім
ҚБ. Жарайсыңдар!
Топқа бөлу
Шаттық шеңбері
стикер
Ашық сұрақ қою.
1-топ: « Күн» тобы
3-топ: « Жаңбыр» тобы
4-топ:
«Қар» тобы
Үй тапсырмасын пысықтау: «Сиқырлы
сурететтің сұрақтары» әдісі арқылы
Сұрақтарға жауап беру арқылы өткен
тақырыпты пысықтау.
Сабақтың
ортасы
30 минут
Миға шабуыл : Жыл мезгілдері тақырыбы
аясында суреттер көру, тақырыпты болжау
- Бұл суреттерден нені көрдік, нені
байқадық?
- Қандай жыл мезгілін ұнатасың?
Неліктен?
Топтастыру
ЖЫЛ
МЕЗГІЛДЕРІНІҢ
СУРЕТІН
ТАРАТУ
АРҚЫЛЫ
ТОПТАСАДЫ.
Топқа бөлінген
суреттердің
артында өткен
тақырыптың
сұрақтары
жазылады.
- Сонда біздің сабағымыз не туралы деп
ойлайсыңдар?
ҰЖ 1.Тымдалым дағдысын дамыту.
«Жыл мезгілдері» туралы ертегімен
танысамыз .
Тапсырма. Мұғалім көмегімен оқылған
шығарманы бөліктерге бөлу, сұрақтар қою.
ҚБ.Ғажап. Мен ойлағаннан да жақсы.
Мақсаты;Барлық оқушылардың қатысып
отырғанына көз жеткізу жауаптарын
тыңдап,олардың сөйлеу қабылетін дамыту.
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі
ЖЖ(жұптық жұмыс)
«Жыл мезгілі» ертегісінің желіс бойынша
бірлесе отырып кестені толтырады.
Бағалау критерийі
Ертегі
мазмұнын
түсінеді
және
кейіпкерді
сипаттайды,
бағалайды
Дескриптор:
-Мәтінді
мұқият түсініп
алады.
-Сұрақтарға
жауап береді,
-кейіпкерді
сипаттай алады
кейіпкерлердің
мінездеріне
баға береді
ТЖ(топтық жұмыс)сурет салу
Әр топ өздеріне ұнаған жыл мезгілінің
суретін салады. Өздерінің жұмысын өздері
бағалайды, өздеріне қойған бағаға
қортынды жасайды.
Сергіту сәті
Суреттерді топтармен алмастырып бір –
бірінің суреттерін бағалайды(постер)
Сергіту сәті:
Жел соқты гу-гу,
Жаңбыр жауды тырс-тырс,
Жаңбыр басылды
Күн ашылды.
ӨЖ (өздік жұмыс)
Жазылым
Көп нүктенің орнына тиісті жыл мезгілінің
атауын жазу.
...- көрікті,
... - жайдарлы ,
... – жомарт,
... – қаһарлы.
Дискриптор
1. Көп нүктенің орнына тиісті жыл мезгілінің
атауын жазады.
2.Әдемі көркем жазады
(Бірін–бірі бағалау)
Бағалау шкаласы
«1» - 0-2 балл
«2» - 3-4 балл
«3» - 5-6 балл
«4» - 7-8 балл
«5» - 9-10 балл
ӨЖ (өздік жұмыс)
Кейіпкерлер әлемі (оқушылардың
қызығушылығын арттыру мақсатында) Жыл
мезгіліндегі көркем сөзбен өзінің мінезқұлқындағы ұқсастықты айту. Мысалы:
Менің мінезім жаз секілді – жайдарлы, 2 –
оқушы күз мезгілі секілді өкпелегішпін т.с.с
Сабақтың
соңы
5 минут
Қорытынды шығару және есте сақтау. Жыл
мезгілдері қандай құбылыстарымен
ерекшеленеді?
Кері байланыс
-Мен сабақты түсіндім.
-Мен сабақты түсінбедім
Үйге тапсырма
« Жыл мезгілі» тақырыбына әңгіме жазу.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Сисембаева Перизат СагынгалиевнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сабақ жоспар: тақырыбы "Жыл мезгілдері" қосымша білім беру "Сауат ашу" үйірмесі.
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Сабақ жоспар: тақырыбы "Жыл мезгілдері" қосымша білім беру "Сауат ашу" үйірмесі.
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспар: тақырыбы "Жыл мезгілдері" қосымша білім беру "Сауат ашу" үйірмесі . Оқушылар жал мезгілдері ертегісін оқиды және жыл мезгілін ажырата алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Пәні:
«Сауат ашу» үйірмесі
Мұғалімнің атыжөні:
Сисембаева П
Сабақ
тақырыбы:
«Жыл мезгілдері»
Сабақ арқылы
жүзеге асатын
оқу мақсаттары
Сөйлеу барысында мақал мәтелдерді вербалды емес тілдік
құралдарды қолдану.
Сабақ
мақсаттары:
Барлық оқушы:Жыл мезгілдері ертегісін оқиды және жыл
мезгілін ажырата алады.
Кейіпкерлердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен ісәрекетін бағалау.
Оқушының көпшілігі:Ертегінің мазмұны бойынша кестені
толтыра алады. Жыл мезгілін сипаттай алады.
Оқушылардың кейбірі: Жыл мезгілдеріне байланысты суреттер
бойынша әңгіме құрастырады.
Ойлау
деңгейлері
Білу, түсіну, қолдану
Бағалау
критерийлері
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Жыл мезгілдерін ажырата алады.
Жыл мезгілдерінің ерекшеліктерін біледі.
Пәндік лексика
және терминдер
Талқылауға
арналған
сұрақтар:
Жыл мезгілдерінің ерекшеліктерін ажыратады.
жомарт, қаһарлы, сезімтал
- Неліктен жаз мезгілі көп адамға ұнайды?
- Неліктен қыстың мінезі шатақтау деп ойлайсың?
-
Шырша неге жыл бойы жап-жасыл?
Құндылықтарды
дарыту
Оқушыларға жомарттықты,ақкөңілділікті,сезімталдықты ұнамды
мінез-құлықтарды сіңіру.
Пәнаралық
байланыстар
Дүниетану, қазақ тілі, жаратылыстану
АКТ қолдану
дағдылары
Бастапқы білім
Интербелсенді тақта
Құстар неге жылы жаққа ұшып кетеді? Жыл мезгілдері туралы
ұғым қалыптасқан.
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Қолданатын
Сабақтың
жоспарланған
әділ–тәсілдер/ Ресурстар
іс-әрекеттер
Сабақтың
басы
5 минут
1.Ұйымдастыру кезеңі
1.Ширату
«Жақсы сөз» әдісі
Арқамызға стикер жабыстырып мінезіне
қатысты сөздер жазу,кері айналып сол
сөздерді келесі адам оқиды..
Мақсаты: Сабаққа қызушылығын оятады,
бір-біріне мінездері туралы айтады
ынтымақтастық қарым –қатнас орнайды.
Бастапқы білім
ҚБ. Жарайсыңдар!
Топқа бөлу
Шаттық шеңбері
стикер
Ашық сұрақ қою.
1-топ: « Күн» тобы
3-топ: « Жаңбыр» тобы
4-топ:
«Қар» тобы
Үй тапсырмасын пысықтау: «Сиқырлы
сурететтің сұрақтары» әдісі арқылы
Сұрақтарға жауап беру арқылы өткен
тақырыпты пысықтау.
Сабақтың
ортасы
30 минут
Миға шабуыл : Жыл мезгілдері тақырыбы
аясында суреттер көру, тақырыпты болжау
- Бұл суреттерден нені көрдік, нені
байқадық?
- Қандай жыл мезгілін ұнатасың?
Неліктен?
Топтастыру
ЖЫЛ
МЕЗГІЛДЕРІНІҢ
СУРЕТІН
ТАРАТУ
АРҚЫЛЫ
ТОПТАСАДЫ.
Топқа бөлінген
суреттердің
артында өткен
тақырыптың
сұрақтары
жазылады.
- Сонда біздің сабағымыз не туралы деп
ойлайсыңдар?
ҰЖ 1.Тымдалым дағдысын дамыту.
«Жыл мезгілдері» туралы ертегімен
танысамыз .
Тапсырма. Мұғалім көмегімен оқылған
шығарманы бөліктерге бөлу, сұрақтар қою.
ҚБ.Ғажап. Мен ойлағаннан да жақсы.
Мақсаты;Барлық оқушылардың қатысып
отырғанына көз жеткізу жауаптарын
тыңдап,олардың сөйлеу қабылетін дамыту.
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі
ЖЖ(жұптық жұмыс)
«Жыл мезгілі» ертегісінің желіс бойынша
бірлесе отырып кестені толтырады.
Бағалау критерийі
Ертегі
мазмұнын
түсінеді
және
кейіпкерді
сипаттайды,
бағалайды
Дескриптор:
-Мәтінді
мұқият түсініп
алады.
-Сұрақтарға
жауап береді,
-кейіпкерді
сипаттай алады
кейіпкерлердің
мінездеріне
баға береді
ТЖ(топтық жұмыс)сурет салу
Әр топ өздеріне ұнаған жыл мезгілінің
суретін салады. Өздерінің жұмысын өздері
бағалайды, өздеріне қойған бағаға
қортынды жасайды.
Сергіту сәті
Суреттерді топтармен алмастырып бір –
бірінің суреттерін бағалайды(постер)
Сергіту сәті:
Жел соқты гу-гу,
Жаңбыр жауды тырс-тырс,
Жаңбыр басылды
Күн ашылды.
ӨЖ (өздік жұмыс)
Жазылым
Көп нүктенің орнына тиісті жыл мезгілінің
атауын жазу.
...- көрікті,
... - жайдарлы ,
... – жомарт,
... – қаһарлы.
Дискриптор
1. Көп нүктенің орнына тиісті жыл мезгілінің
атауын жазады.
2.Әдемі көркем жазады
(Бірін–бірі бағалау)
Бағалау шкаласы
«1» - 0-2 балл
«2» - 3-4 балл
«3» - 5-6 балл
«4» - 7-8 балл
«5» - 9-10 балл
ӨЖ (өздік жұмыс)
Кейіпкерлер әлемі (оқушылардың
қызығушылығын арттыру мақсатында) Жыл
мезгіліндегі көркем сөзбен өзінің мінезқұлқындағы ұқсастықты айту. Мысалы:
Менің мінезім жаз секілді – жайдарлы, 2 –
оқушы күз мезгілі секілді өкпелегішпін т.с.с
Сабақтың
соңы
5 минут
Қорытынды шығару және есте сақтау. Жыл
мезгілдері қандай құбылыстарымен
ерекшеленеді?
Кері байланыс
-Мен сабақты түсіндім.
-Мен сабақты түсінбедім
Үйге тапсырма
« Жыл мезгілі» тақырыбына әңгіме жазу.
«Сауат ашу» үйірмесі
Мұғалімнің атыжөні:
Сисембаева П
Сабақ
тақырыбы:
«Жыл мезгілдері»
Сабақ арқылы
жүзеге асатын
оқу мақсаттары
Сөйлеу барысында мақал мәтелдерді вербалды емес тілдік
құралдарды қолдану.
Сабақ
мақсаттары:
Барлық оқушы:Жыл мезгілдері ертегісін оқиды және жыл
мезгілін ажырата алады.
Кейіпкерлердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен ісәрекетін бағалау.
Оқушының көпшілігі:Ертегінің мазмұны бойынша кестені
толтыра алады. Жыл мезгілін сипаттай алады.
Оқушылардың кейбірі: Жыл мезгілдеріне байланысты суреттер
бойынша әңгіме құрастырады.
Ойлау
деңгейлері
Білу, түсіну, қолдану
Бағалау
критерийлері
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Жыл мезгілдерін ажырата алады.
Жыл мезгілдерінің ерекшеліктерін біледі.
Пәндік лексика
және терминдер
Талқылауға
арналған
сұрақтар:
Жыл мезгілдерінің ерекшеліктерін ажыратады.
жомарт, қаһарлы, сезімтал
- Неліктен жаз мезгілі көп адамға ұнайды?
- Неліктен қыстың мінезі шатақтау деп ойлайсың?
-
Шырша неге жыл бойы жап-жасыл?
Құндылықтарды
дарыту
Оқушыларға жомарттықты,ақкөңілділікті,сезімталдықты ұнамды
мінез-құлықтарды сіңіру.
Пәнаралық
байланыстар
Дүниетану, қазақ тілі, жаратылыстану
АКТ қолдану
дағдылары
Бастапқы білім
Интербелсенді тақта
Құстар неге жылы жаққа ұшып кетеді? Жыл мезгілдері туралы
ұғым қалыптасқан.
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Қолданатын
Сабақтың
жоспарланған
әділ–тәсілдер/ Ресурстар
іс-әрекеттер
Сабақтың
басы
5 минут
1.Ұйымдастыру кезеңі
1.Ширату
«Жақсы сөз» әдісі
Арқамызға стикер жабыстырып мінезіне
қатысты сөздер жазу,кері айналып сол
сөздерді келесі адам оқиды..
Мақсаты: Сабаққа қызушылығын оятады,
бір-біріне мінездері туралы айтады
ынтымақтастық қарым –қатнас орнайды.
Бастапқы білім
ҚБ. Жарайсыңдар!
Топқа бөлу
Шаттық шеңбері
стикер
Ашық сұрақ қою.
1-топ: « Күн» тобы
3-топ: « Жаңбыр» тобы
4-топ:
«Қар» тобы
Үй тапсырмасын пысықтау: «Сиқырлы
сурететтің сұрақтары» әдісі арқылы
Сұрақтарға жауап беру арқылы өткен
тақырыпты пысықтау.
Сабақтың
ортасы
30 минут
Миға шабуыл : Жыл мезгілдері тақырыбы
аясында суреттер көру, тақырыпты болжау
- Бұл суреттерден нені көрдік, нені
байқадық?
- Қандай жыл мезгілін ұнатасың?
Неліктен?
Топтастыру
ЖЫЛ
МЕЗГІЛДЕРІНІҢ
СУРЕТІН
ТАРАТУ
АРҚЫЛЫ
ТОПТАСАДЫ.
Топқа бөлінген
суреттердің
артында өткен
тақырыптың
сұрақтары
жазылады.
- Сонда біздің сабағымыз не туралы деп
ойлайсыңдар?
ҰЖ 1.Тымдалым дағдысын дамыту.
«Жыл мезгілдері» туралы ертегімен
танысамыз .
Тапсырма. Мұғалім көмегімен оқылған
шығарманы бөліктерге бөлу, сұрақтар қою.
ҚБ.Ғажап. Мен ойлағаннан да жақсы.
Мақсаты;Барлық оқушылардың қатысып
отырғанына көз жеткізу жауаптарын
тыңдап,олардың сөйлеу қабылетін дамыту.
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі
ЖЖ(жұптық жұмыс)
«Жыл мезгілі» ертегісінің желіс бойынша
бірлесе отырып кестені толтырады.
Бағалау критерийі
Ертегі
мазмұнын
түсінеді
және
кейіпкерді
сипаттайды,
бағалайды
Дескриптор:
-Мәтінді
мұқият түсініп
алады.
-Сұрақтарға
жауап береді,
-кейіпкерді
сипаттай алады
кейіпкерлердің
мінездеріне
баға береді
ТЖ(топтық жұмыс)сурет салу
Әр топ өздеріне ұнаған жыл мезгілінің
суретін салады. Өздерінің жұмысын өздері
бағалайды, өздеріне қойған бағаға
қортынды жасайды.
Сергіту сәті
Суреттерді топтармен алмастырып бір –
бірінің суреттерін бағалайды(постер)
Сергіту сәті:
Жел соқты гу-гу,
Жаңбыр жауды тырс-тырс,
Жаңбыр басылды
Күн ашылды.
ӨЖ (өздік жұмыс)
Жазылым
Көп нүктенің орнына тиісті жыл мезгілінің
атауын жазу.
...- көрікті,
... - жайдарлы ,
... – жомарт,
... – қаһарлы.
Дискриптор
1. Көп нүктенің орнына тиісті жыл мезгілінің
атауын жазады.
2.Әдемі көркем жазады
(Бірін–бірі бағалау)
Бағалау шкаласы
«1» - 0-2 балл
«2» - 3-4 балл
«3» - 5-6 балл
«4» - 7-8 балл
«5» - 9-10 балл
ӨЖ (өздік жұмыс)
Кейіпкерлер әлемі (оқушылардың
қызығушылығын арттыру мақсатында) Жыл
мезгіліндегі көркем сөзбен өзінің мінезқұлқындағы ұқсастықты айту. Мысалы:
Менің мінезім жаз секілді – жайдарлы, 2 –
оқушы күз мезгілі секілді өкпелегішпін т.с.с
Сабақтың
соңы
5 минут
Қорытынды шығару және есте сақтау. Жыл
мезгілдері қандай құбылыстарымен
ерекшеленеді?
Кері байланыс
-Мен сабақты түсіндім.
-Мен сабақты түсінбедім
Үйге тапсырма
« Жыл мезгілі» тақырыбына әңгіме жазу.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
11.11.2022
574
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













